Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Targovax (TRVX)

trvx_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007ff298192980>

https://www.redeye.se/company/targovax

Sikter du til noe spesielt?

Last Update Posted : December 21, 2018

Nei.

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

1. @Cinvest (97 likes)
  1. @blaahval (58 likes)
  1. @TRVX-investor (43 likes)

Resten av topp 10:

1. @Krieghoff (42 likes)

2. @Bob_le_Plast (39 likes)

3. @Inkognito666 (36 likes)

4. @Larsmkn (32 likes)

5. @Aksjesnila (21 likes)

6. @Investor (17 likes)

7. @tusekakk (14 likes)

Gratulerer!

Er nysgjerrig på dagens oppgang. Noen som har en forklaring? Var det en endring i clinicaltrials som jeg ikke fikk med meg?

holder vel å sjekke volum tenker jeg

Kjøpt min første lytte post på 1k, må vente på litt ledig kapital før en kan øke. Men nå ser eg den hvertfall hver dag :wink:

Er det forventning om nyhet her som gir oppgang? Noen som vet mer enn andre?

Det er vel brukt rundt 600 000 NOK på de 70K aksjene som har byttet hender :stuck_out_tongue_winking_eye:

Småtteri av volum, men kanskje det tyder på at noe av salgs-viljen er forsvunnet?

Personlig mener jeg at selskapet aldri burde vert her ned i utgangspunktet. Men om man ser volumet så er det jo ingen grunn til sprette champagne enda.

Godt mulig at flere har tatt tap i desember av skattemessige årsaker og nå vil inn igjen. Vi rykker stadig nærmere avklaring på tgo1, data fra TG02 og oppdatering på oncos fronten. Så å være inne med en posisjon kan være en gode ide. Høy risk kan gi høy reward.

I desember er det ett selskap som har valgt å kjøpe seg opp i selskapet og er nå rett under topp 20 lista. Disse fortsetter å kjøpe

Fingers crossed #:rocket::rocket::rocket:

Har en følelse av at de som laster opp TRVX under 9kr kan gjøre det skarpt i 1H19 :blush: Har ikke fulgt mitt eget råd enda, så da slår det helt garantert til…

Jeg har som kjent fulgt TRVX siden før IPO uten at det er noe kvalitetsstempel på noen måte :stuck_out_tongue:

At TRVX fikk såpass mye juling pga folfirinox studien skulle aldri ha skjedd om man tok innover seg data og resultater. Dette har også blitt grundig forklart på konferanse med KOL. At det vises interesse for TG01 understreker dette. HEr vil jeg tro at vi før en avklaring i nærmeste fremtid. Altså innen 1Q19.

Videre så kommer det data fra TG02 om ikke så lenge.

Når det gjelder ONCOS så er det mye spennende på gang. Blandt annet nye produkter. Om man tror at 1 CR ut av 6 pasienter som tidligere er behandlet med CPI skyldes ONCOS så er det påtide å ta sine posisjoner. Man skal nå endre på doseringen for å se om denne kan gi økt effekt.

Rosinen i bollen er at den ene pasienten som fikk CR var tidligere behandlet med Keytruda. Da Keytruda ikke hadde effekt så var i utgangspunktet livet slutt. En runde med Oncos fikset biffen og personen fikk CR!!! Om man ser hvor viktig Keytruda er blitt for MERCK så skjønner man at om ONCOS kan gjennskape og forsterke denne virkningen så TRVX kjøpt opp før du klarer å stava ONCOS :stuck_out_tongue:

Det kommer news her etter hvert, men “problemet” med disse er at i motsetning til NANO og ASH har man ikke en nøyaktig dato. Tradere elsker konkrete datoer. Laste opp i forkant og selge ved news eller like før. slikt er det mye av i norsk biotech tror jeg på godt og vondt.

Må si meg veldig enig i det du sier. I tillegg forventer jeg noe fra studien i kombinasjon med AstraZeneca. Fra KOL vet vi at 7 pasienter var inne i studien. Del 1 av studien er fullført(Safety). AstraZeneca har ut ifra hva jeg har funnet, kun lisensiert inn et virus, men har ikke et eget.

“The open-label trial has already completed enrolment and the safety evaluation for the first cohort of patients.” https://www.drugdevelopment-technology.com/news/ludwig-cancer-research-cri-start-phase-ii-trial-cancer/

Pengene begynner å minke, men de hadde 173 millioner sist Q, de har vell brukt +/- 30 millioner hvert kvartal så gir en pekepinn. Dermed lider de ikke en nød dette året, spesielt ikke om TG01 studien blir kjørt og kostnadene tas av tredjeparter.

H1:

• TG02 i pasienter med Tumor slik at man kan måle på tumorrespons. Dette manglet i TG01, slik at dette blir en viktig studie å få data fra.
  • Potensielt samarbeids-studie på TG01. Indikasjon foreløpig uvisst?
  • oppdaterte data i Melanoma refractory. Som du sier, velger man å tro at det var ONCOS som gjorde at pasienten igjen responderte, og klarer Targovax å vise dette igjen må dagens kurs være et “steal”, selv med få pasienter.
  • TG01, ender mOS i dette kvartalet?

03/01-2019 07:00:13: (TRVX) Targovax ASA issues options to employees

giphy

Vurderer du å gripe etter kniven?:wink: