Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Da snakker vi virkelig. Jeg er litt usikker på om de økte doseringen på de siste pasientene i kohort 1, ettersom de måtte endre protokollen og få den godkjent først. Om vi klarer 1 CR til i kohort 1 er det knall!

Kohort 2 med økt antall doseringer blir ihvertfall meget spennende!

1 Like

Da har jeg gjort min borgerplikt. Kjøpt 7534 stk til.

3 Likes

Ved å se på sist presentasjon, ser vi at resultatene til TG01 også er veldig gode og ser ut til å bli enda bedre mtp mOS. Ikke voldsomt mange pasienter, men et antall på 32 . Pasientgrunnlaget er sammenlignbart med ESPAC 4, mtp R0/R1 seleksjon.
Syntes det har vært veldig stille rundt Folfirinox etter resultatene kom i Juni.

Litt usikker på hvilken indikasjon Targovax eventuelt velger å kjøre videre med sammen med en tredjepart. En mindre gruppe Pancreas pasienter kan være aktuelt.

Venter i mellomtiden spent på TG02, og det har vært minimum 3 pasienter i studien i over ett år.

Håper de har klart å opprettholde en grei rekrutteringshastighet her slik at vi får data fra flere enn de tre.

1 Like

Mener cohort 1 har samme dosering. Får vi noen PR og eller SD i de siste 6, vil nok det også være bra!

Noen som har tanker vedr. når vi kan starte å vente på nye meldinger? :slight_smile:

Føler det er litt vanskelig å svare på. Vi venter mye som er guidet dette halvåret, men kommer veldig an på rekrutteringshastigheten som selskapet har opprettholdt. i tillegg tippet Jaderberg en videre avklaring om ca 3-6 mnd på aktørene som kontaktet Targovax og viste interesse for å kjøre igang et samarbeid.
Syntes det til tider har tatt litt tid med å rekruttere nok pasienter i pågående studier, men time will show :slight_smile:

Husker godt når Targovax gikk fra rundt 11 NOK til i overkant av 30. Håper noen av de nyhetene vi får fremover, kan bidra til å løfte kursen en god del og skape økt oppmerksomhet og interesse for selskapet igjen.

2 Likes

Jaja. Får bare fortsette med å være tålmodig.
Ser frem til det starter å tikke inn børsmeldinger fra TRVX igjen.

1 Like

TRVX må vel sies å være en veldig spennende aksje.
Jeg har stor tro på selskapet men en elendig historik.
Samtlige av mine fremstøt har påført meg tap og det er jo logisk når en betrakter trenden.

Jeg klarte selvfølgelig også å få med siste emisjon og deretter investering i stor skala for å senke snittet.

Det ble tap og konsekvensen er å forsøke å holde seg borte til neste emisjon er i boks.

Men det er saftige greier dersom det klinker til , noe som godt kan skje.

Lykke til

Nytt event for Targovax

Immuno-Oncology 360°

from February 6, 2019 to February 8, 2019

Crowne Plaza Times Square, New York City, NY, USA

2 Likes

Kan si det slik at Targovax’s mann Erik Digman Wiklund, stiller i godt lag. Sjekk
https://theconferenceforum.org/conferences/immuno-oncology-360/2019-speaking-faculty/

17/01-2019 07:00:06: (TRVX) Targovax granted European Patent for mutant-RAS neoantigen platform lead products

3 Likes

Good news, først styrking av patentet, så kan de inngå en partneravtale om videre kliniske tester.

1 Like

Hyggelig start da. Men skal vi følge tesen, om at alt jeg tar i blir til gråstein, så er vel i rødt innen dagen er omme. :fearful::sweat_smile:

Usedvanlig god timing med tanke på skriveriene for 2 dager siden :smile: :chart_with_upwards_trend:

Vanligvis er slike patent-meldinger fort opp og ned igjen. vi får se denne gangen.

Men en gang må vi jo begynne å klatre. Vi må over 100% opp bare for å komme tilbake til emi-kurs.

Er på klatreturen nå, dette blir bra😀

Ser ut til at du har dine ord i behold Alex. Kjapt tilbake til kjente omgivelser.

I vert fall litt omsetning nå, i går eller tirsdag kunne jeg vel doblet omsetningen ved å pante tomgodset mitt og handlet for det :sweat_smile:
Spennende å følge med Targovax nå, selv om jeg ikke fikk solgt aksjer med fin gevinst i et annet selskap og kjøpt her (enda), men det kan jo skje framover.
Følger spesielt med Trvx nå i tillegg til egen investering, da denne kursen virker å være helt irrasjonelt kjørt ikke bare i grøfta, men under torva.
Ser ikke hvorfor denne ikke skal opp mot 20 kr og over, med litt drahjelp fra positive meldinger fra selskapet.

1 Like

Jeg venter tålmodig.

1 Like