Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Skikkelig stasmelding! Dette var viktig! Tør vi også håpe på melding om TG01 i nær framtid?

Jeg tipper det er bekymring for videre finansiering.Pengeinnhentning i biotech kommer fort med rabatt opp mot max 50%. Jeg våger ikke å være inne med mere enn lytteposter i lengre tid før den situasjonen er avklart. Gikk på en smell i pcib-emisjonen og har bestemt meg for å ikke gå i den “fellen” igjen. Gikk mye bedre med emisjonen i NANO f.eks.

Og større fisker kan relativt lett komme inn igjen tungt ved en emisjon.

1 Like

??? Gikk ikke veldig bra med kursen der heller…:confused:

Tenkte mer på min vekting der og at jeg med letthet kunne snitte ned uten at det gjorde vondt siden jeg var inne med kun lyttepost. Enda bedre hadde vært hvis jeg hadde vært helt ute, men det våget jeg ikke.

Og så var vi tilbake på vante nivåer… den ene gode nyheten blir avløst av den anden, men opp skal ei kursen… frustrerende…

På disse nivåene er uansett nedsiden svært begrenset.

1 Like

Hadde du foreevnet oppgang pga av dette?

1 Like

TRVX:FØRSTE PASIENT FÅTT INJEKSJON I ONCOS 102-STUDIEN

	07:18
	Oslo (TDN Direkt): Targovax har utvidet Oncos 102-studien med en ny pasientgruppe, og den første pasienten har fått injeksjon.

Det skriver selskapet i en pressemelding mandag.

Den nye gruppen med pasienter får en høyere dosering av Oncos 102, i kombinasjon med sjekkpunkthemmeren Keytruda, skriver selskapet. Pasientene som deltar er svært syke, og responderer ikke på behandling med sjekkpunkthemmere alene.

Den første pasienten som mottar den utvidete doseringen av Oncos 102 har fått sin første injeksjon, og vil få videre behandling i kombinasjon med Keytruda. Dette betyr også at innrullering av pasienter i den første gruppen nå er avsluttet, med totalt ni deltakende pasienter, skriver selskapet.

  • Vi er svært fornøyd med at vi har fått godkjent den utvidete doseringen, og at vi er kommet raskt i gang. Resultatene vi fikk med bare tre doseringer av Oncos 102 var lovende, og vi er trygge på at den utvidete doseringen vil vise det fulle potensialet viruset har til å reaktivere pasientene til å respondere på behandling med Keytruda, sier Magnus Jäderberg, medisinsk direktør i Targovax.
3 Likes

Denne meldingen var fin. For nå er ting i rute. Når vi får føst får data fra cohort 2 doseringsregime, så vil både omsetting og kurs stå i stil. :slight_smile:

1 Like

Respekterer dine tanker rundt investering i biotek og emisjon. Samtidig så tviler jeg sterkt på at kursen er på 8,- ved en (eventuell) emisjon. Med TG01 deal som kan komme any day, TG02 data og ONCOS oppdateringer fra parnere, kan kursen potensielt være over all time high (32?) Før de eventuelt henter mer penger.

Nevner det igjen, kommer det en fin oppdatering på Peritoneal studie på så mange pasienter, så vil (må!) det bli en deal i form av salg/parterskap/videre sponsing… vil ikke gå glipp av denne oppturen i frykt for emisjon.

Dette er den absolutt største triggeren dette halvåret!

1 Like

og når kan man forvente det da?

Data? Det er open label, de sitter på info og kan oppdatere markedet om ønskelig. Guiding er vel om 1 år ca…

3 injeksoner og 63 dager førte til en CR i kohort 1. Tørr vi håpe på 12 injeksoner + 8CPI og 40 dager?

2 Likes

Ser ut som om jeg klarte å kjøpe på topp igjen, well well…

1 Like

Tidligst mot slutten av 2019. Mest sannsynlig må vi over i 2020

Får de en CR så tror jeg det meldes med engang for det vil være en gamechanger. Hvis det tok 63 dager som @Whatsthat sier så tilsier det at det burde gå enda raskere når de nå får 12 injeksjoner.

Men igjen det kan jo hende de var griseheldig med pasienten som fikk CR sist. Men det hørest det ikke ut som er tilfelle ref kommentarene til Jäderberg.

3 Likes

Nettopp! Lite biotek selskap med gamechanging data = $$$$

Selv principal investigator fra MSK skulle spise hatten sin om dataene ikke ble bedre… Stoler mer på han enn jadeberg, og det sier jo litt…

I forbindelse med en undersøgelse af HFT (high frequency trading) og relaterede emner, fandt jeg ved et tilfælde et interessant foredrag af Brad Katsuyama, der bl.a. forklarer de bevægelser, vi alle har set i handelsbilledet. Her tænker jeg specielt på den såkaldte “smart order routing”, der for eget vedkommende flere gange har givet anledning til en række delvist handlede ordrer.

Det relaterer ikke direkte til TRVX, men jeg synes emnet er tilpas interessant (og foredragsholderen gør en glimrende figur), så det var værd at dele med jer andre her på TRVX tickeren. Det er iøvrigt min opfattelse (og særligt mit håb), at et salg af OSE til NASDAQ vil medføre langt mere transparens, end hvad tilfældet er i dag.

Se foredraget @ https://www.youtube.com/watch?v=N9hoqFpDjVs

1 Like

Neineinei, dette har vi kommentert før. Han sa ikke det, dette er feil og misvisende.

Hmm. Uten å ha 2x sjekket så kan du høre på podcasten til radium der Tohrbjørn repeterte det han sa. Mener det var noe i den duren