Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Mener @Whatsthat har fat i den rigtige ende her; jeg mindes også dette er blevet nævnt.

1 Like

Det Torbjørn sier er feil! Som sagt tidligere er det rart at en CFO kommer med såpass drøy feil påstand om en uttalelse fra en PI. Det var under QA i New York PI fikk spørsmål om hvordan han trodde resultatene til den store fase 3 studien (med et virus jeg ikke husker i farta) kommer til å bli. Å han sier at at skulle spise hatten sin om ikke ORR kommer inne bedre en CPI alene pga lokal effekt av virus. Men, denne kommentaren var ikke relatert til Oncos, selv om han var veldig positiv til Oncos også👍

2 Likes

Skal sjekke KOL opptaket etterpå. Jeg forstod det selv slik at han snakket om ONCOS, den gang da… tydeligvis gjorde CFO det samme ref gjentagelsen hos radium.

Skal ikke stå for usannheter så dette skal sjekkes opp. :slight_smile:

Jeg finner ikke KOL opptaket, da den ikke lenger er tilgjengelig på nett. Hvis noen andre finner denne, så del den gjerne. :slight_smile:

Uansett.

https://soundcloud.com/user-972208711/radforsk-podcasten-radium-episode-61#t=17:03

På trøndersk sier Torbjørn: “Han PI, sa atte han skulle spise hatten sin, hvis det ikke ble bedre effekt av å øke doseringa”.

Det var nøyaktig dette jeg også fikk med meg, eller trodde fikk med meg ihvertfall, så kudos til Torbjørn som nevner det videre. Husker selv jeg satt å hørte på dette og tenkte hu… det krever jo baller å si noe slikt…

Finn gjerne opptaket da jeg ønsker å dette, bekreftet… en liten disclaimer er at jeg pleier å ha rett i slike tilfeller. :slight_smile:

Ingen tvil om at Torbjørn sa det, men mener likefullt det er feil. Uansett, spiller liten rolle. Men jeg skal prøve å finne lydfila. Men siden du aldri tar feil er det vel ikke noe vits å bruke tid på dette?:grin:

1 Like

Hehe.

*pleier å ha rett…

Satt med samme oppfattning som Torbjørn før han uttalte, derfor stoler jeg på instinktet. :wink: men kan ta feil.

Jeg skriver mye her, så ønsker ikke meddele feil fakta hvis det ikke stemmer… Ting jeg skriver om skal være riktig og faktabasert… :slight_smile:

Kan bekrefte at @Sleeperts har rett.

Edit: lydfiler finner du her https://www.targovax.com/Investors/Events-and-Presentations/events-and-webcasts/event-details/2018/Key-Opinion-Leader-Symposium-on-Oncolyctic-Viruses/default.aspx

2 Likes

Har du filen?

This webcast is no longer available.

Husker jeg rett, og dette er kun basert på det som ble presentert den gang da, 11 okt i NY, så var det

Alexander Shoushtari som på side 19 etter dette nevnte det med hatte spising…

Solid rationale for increasing the number of ONCOS-102 injections
– Increase ability to shrink injected tumor
– Mirror other trials (e.g. TVEC, TLR9) that have shown some visceral efficacy
– now being approved at 2 additional US sites

Hvis han mente at økt dosering av TVEC vil øke effecten, så gir det ikke så mye mening for meg… Arrester meg gjerne, men er det ikke TVEC/IMLYGIC som kun gir immunrespons i 1/3, mens ONCOS foreløpig gir immunrespons i 100%?

Gratis lunsj og hatte spising kommer 01:17:55. Selve spørsmålet som besvares stilles 01.14.10

https://www.webcaster4.com/Player/Index?webcastId=27513&uid=4719412&g=fbc7d40b-fb5e-43de-a948-ffed9402c728&sid=#

Bare hyggelig :slight_smile:

2 Likes

Nice. Takk!

Det stemmer det dere sier. Hun damen spør om tvec initielt. Og svaret han gir tilbake er vel rettet mot henne?

Svaret han gir tilbake kan tolkes som “generell” tilbake melding for å øke dosering i virus som igjen vil gi økt respons/ kanskje bedre data. Nå kjenner jeg ikke til antallet injeksjoner tvec gir i sin studie, men jeg tipper de har mer enn ONCOS sine 3…

Men ja, kan si meg enig at økt dosering vil gi bedre data, men at hattespisingen var rettet mot hun som spurte spørsmålet… :slight_smile:

Takk for link!

Jeg leste boken Flash Boys for en del år siden. Mye i boken var med/om Brad Katsuyama og HFT.

Her finner du høringssaker om genmodifiserte organismer (GMO) fra Miljødirektoratet.

Sakskart til møte i Bioteknologirådet 14. februar

SAK 06/01/19 Høringsuttalelse: Søknad om klinisk utprøving av GMO-legemiddel ONCOS-102, uttalelse etter bioteknologiloven og genteknologiloven

1 Like

14/02-2019 07:30:18: (TRVX) Targovax ASA: Fourth quarter and full year 2018 results

1H 2019 3-year survivaldata for TG01… i Mai tror jeg. :wink:

4 Likes

Her har Hegnar muligheten til å presentere en skikkelig gladhistorie, selskapet legger frem 20% inntektsøkning Q4 2018 ift Q4 2017.

Siden Hegnar ikke forstår det fundamentale med selskapet så bør de hvertfall klare å fokusere på bedriftsøkonomien :partying_face:

1 Like

Øystein live on stage … vender tilbage med egne reflektioner og har forberedt en række spørgsmål, jeg håber selskabet kan svare på.

10 minutter inde i præsentationen har Øystein stort set udelukkende fokuseret på TG-01; som jeg læser hans kropssprog og positive formulering omkring denne platform, står det klart at selskabet er allerede er langt i forhandlingerne omkring et videre forløb. Bemærk at AstraZeneca ligger i fase 1 med en KRAS inhibitor og TRVX allerede er i kombinationsstudie med AstraZeneca.

Øystein understreger fortsat tro på at selskabet kan lukke aftale/r på begge sider af atlanten og behandle første patient inden for 12 måneder (hvilket understreger, at aftalen skal falde på plads snart, da det ofte tager betydelig lead time at rekruttere første patient). Stærk udmelding.

Torbjørn live on stage; mindre erfaren til at præsentere, men tydeligt at ledelsen ønsker at give ham taletid. Jeg undrer mig over, at man ikke vælger CMO frem for CFO til at præsentere det kliniske program (der heldigvis taler for sig selv og er velkendt materiale for de fleste aktionærer).

Efter det sædvanlige road show på TG og ONCOS fra Torbjørn (nothing new …), er vi videre til ONCOS-402, 602 og 902 med blandet status af in-vitro/in-vivo; flere informationer følger senere på året som tidligere udmeldt (tipper dette bliver fremlagt så snart patentering er på plads).

På den finansielle side understreger selskabet endnu engang, at man er finansieret langt ind i 2020 og jeg ser på den baggrund ingen grund til bekymring for emission for nærværende. Man vil tydeligvis som minimum afvente videre aftaler på TG-01, hvilket uden problemer vil løfte kursen betydeligt (tilbage mod tidligere emissionsniveau på 20,00).

H1, 2019 vil give to kendte triggere på ONCOS-102 melanoma og TG-01 mOS, men som set tidligere er der faldet patenter og andre gode sager i hatten på sidelinien.

Reflektion omkring spørgsmål til ledelsen:

På spørgsmålet omkring OS fra FFN taler Øystein muligvis over sig, men det er min opfattelse at han svarer på spørgsmålet i en kontekst, hvor selskabet allerede har etableret et videre klinisk samarbejde på TG-01 (spekulativt).

Spørgsmål til ledelsen fra aborum:

With the favourable safety profile and expected mOS for TG-01 - combined with the known toxicity of Folfirinox (FFN), is it an option to apply for CMA?

Øystein: “we are looking at approximately 100 patients prior to applying for CMA” (en klinisk aftale som indikeret tidligere vil med al sandsynlighed være et setup, der hjælper selskabet til at nå dette niveau)

14 Likes

Tusen takk for recap Aborum jeg hadde desverre ikke anledning til å se casten.

Et bilde sier mer enn tusen ord, sies det ofte…

7 Likes