Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Jeg kan som sagt lite om det fundamentale. For alt jeg vet så er det som @Whatsthat sier, at det er en melding rett rundt hjørnet som vil sette fyr på kursen. Alt jeg sier er at det er ingenting i chartet som tilsier det. Normalt får man indikasjoner på at en større bevegelse er i emning, derfor kikket jeg på chartet.

Nå skal det sies at man alltid må se begge sider av saken, også teknisk. Som du er inne på har den reagert opp fra oversolgte nivåer og det ser ut som en dobbelbunn rundt 7 kr. Når vi kommer inn mot Apex av det triangelet i mitt chart så vil du får en volum bevegelse en eller andre veien. Normalt bryter disse formasjonene ned, men skulle den bryte opp går den lett opp og over 12 kr :wink:

Ja er nok veldig enig med deg egentlig. Kaller det heller bare en utmerket kjøpsanledning :wink: Kursen, SMA 50 og 100 holder jo på å møte hverandre også, så jeg tror vi vil uansett får en reaksjon snart som du sier, men TA er ikke min sterkeste side, men med en nyhet om TG 01 hadde dukket opp, da blir det god gammel raketttilstander.

Eller biotek som andre kaller det :see_no_evil:

1 Like

Rakk å selge en oddlot i Nano, for en ekstra lott i Targo :smiley:

20.000 @8.46… ønsker at disse blir tatt før meldingen kommer… unner dem ingen oppgang… noen som er med?

Jeg tænker sælgeren er den trader, der samlede samme antal aktier tidligere på dagen (plus det løse). Spørgsmålet er jo, om der kommer udsalg igen næste uge eller vi for alvor skal videre op herfra … ikke at jeg ikke ønsker at tage flere aktier, men jeg sidder umiddelbart tungt allerede …

Kan selvfølgelig give anledning til at toppe porteføljen ud til et pænt lige tal …

Den ble kom nok opp rett etter jeg handlet… :innocent:

Tror vi alle vet at du sitter tungt i Targovax, du har jo også drevet mye “støttekjøp” på bunnen over flere mnd så du er vel den siste som skal føle på at det bør plukkes aksjer.
Det som har skjedd tidligere er jo at den er stoppet opp ved 10kr for å falle ned mot 8kr. Ser ikke bort ifra at det kan skje igjen, derfor skal det bli godt med noen positive nyheter utover i 2019.

Synes selv Targovax er et mer interessant case for hver dag, så jeg skal nok mer inn her så fort det kommer lønn denne mnd. Krysser fingre for ingen TG melding innen den tid :wink:

1 Like

Jeg rekker forhåpentligvis å laste opp før TG nyheter. Da vil jeg ta et jafs, om ikke hele poster på disse idiotiske salgspostene. Om noen er med, ta kontakt. :slight_smile:

Liker ikke å nevne kurs/tall, men føler og virkelig håper at vi aldri mer får se kursen under tosifret etter TG melding(er).

Ellers så sitter jeg stille til 2021 og forventer et salg på minst 3sifret for begge plattformer, spesielt hvis data for oncos leverer like bra og om TG fungerer med CPI.

For oss som får ett snitt på “én-siffret” er jo dette penger på gaten. Jeg tror heller at den aldri kommer ned igjen på disse unaturlig lave nivåene. Det er bare å handle for den som kan!

Oppsiden til Targovax er tror jeg meget stor om de får en videre klinisk samarbeidsavtale på TG, og spesielt om de klarer å vise til flere CR på Melanoma.
Studien med særlig AZ kan komme som et lyn fra klar himmel, og blir definitivt blant de viktigste dataene i år ( og en mulig gamechanger).
Resultatene i TG i colorectal blir et veldig viktig «proof of concept» studie med pasienter som har tumor. Noe de ikke hadde i pancreas. 3 års data fra kohort to, blir også særdeles spennende,

At de trenger penger om et års tid ser jeg på som et minus, men treffer vi skikkelig på noe av det overnevnte, tror jeg ikke det blir et veldig stort problem.

Virker som om pasient 4 som Torbjørn snakket om virkelig var en kandidat til CR slik som pasient 5 ble. Ser ut som om timing spiller en stor rolle, da han sa de startet litt for sent med behandlingen. når 2 av 6 ble utelukket grunnet manglende dosering (1-2 injeksjoner) så sitter de med 1 (kanskje nesten 2)/4 CR på 3 injeksjoner!.. får vel en update av 3 pasienter til i cohort 1 med 3 doser, så får krysse fingrene…

Men funker 12xoncos like bra om ikke bedre enn cohort 1, så kan vi i teorien ha flere CR før sommeren. :slight_smile: Da tenker jeg det blir krig om å samarbeide med TRVX i melanoma… :slight_smile: med 100 talls pasienter i safety på ONCOS og CR i refractory, så er det virkelig uetisk å ikke gi pasientene, da i refract.melanoma ONCOS…

1 Like

Enig, det er ikke mye som skal til før vi er på høyde med der Nano er nå.

Desto mer jeg skriver om melanoma, desto mer innser jeg at det faktisk kan være den korteste veien til markedet. Også kortere enn mesothelioma, slik trvx selv kommuniserer… bare tenk…

*Aldri før har de sett CR i refractory…
*Det tar kanskje (potensielt) noen måneder før pasientene blir friske.
*kan ha stor studie med rask datautlesning
*safety er konge fra før
*de trenger vel ingen kontroll arm? Pasientene er dødsdømt da ingenting fungerer…

Får man flere CR, så burde de skifte fokus fra ODD mesothelioma til refractory melanoma, da veien til markedet nærmest kan bli umiddellbar…

3 Likes

Ja, CR er virkelig sprengstoff, hadde investorer i Norge skjønt signifikansen bare av dette, hadde det dratt kursen til himmels. Dessverre gjør de ikke det…

Mye optimisme her - siste post på HO er mindre optimistisk. Vil vi se vesentlige kursendringer i positiv retning i 2019, eller må vi ut i 2020?

Hva er sjansene for at emisjon finner sted? Hvor mange nyskrevne aksjer vil vi eventuelt se? Sitter relativt tungt i aksjen, men med et lavt snitt og ønske om å sitte long. Skulle dog verdien av aksjen radikalt gå nedover grunnet emisjon kan 2019 bli et tungt år. Noen tanker?

Tipper du får se vesentlig kursendring innen de neste 8 ukene… alt har med timing å gjøre! Kommer god Peritoneal data eller CR meldinger fra ONCOS tett med TG melding(er) nå før sommeren, så tenker jeg trvx kan velge/vrake både økonomiske tilbud for videre fremdrift eller salg… Selv mener jeg som langsiktig aksjonær, at det aller beste er om de gjør alt selv :slight_smile:

1 Like

mange gode kandidater blandt radforsks selskaper så å spre noe risiko kan jo være noe å vurdere?

Når de skriver i Q4 at “Targovax has cash position to continue the planned clinical program into 2020” så betyr det vel at de ikke ser for seg en emisjon i 2019. Med uendret burn rate holder det vel til våren 2020, men jeg tror det kommer avtaler med eksterne før den tid.

Kal ikke TG lisensieres ut f.eks?

Virker som om de klargjør oncos for salg. Oncos XXX utviklingen,musedata, publikasjoner i nature, patenter, poc i melanoma når “fokuset” er mesothelioma…

Uansett, så nekter jeg å tro at de vil hente penger før annonsering av veien videre for TG. Har et håp om økonomisk samarbeid på begge plattformer for veien videre. De trenger også selv mer data fra ONCOS plattformen… hvordan kan de f.eks hente penger for “fokuset” Mesothelioma, når de ikke har data? Eller oncos x når de ikke har IP? Her finner de nok på noe lurt… kansje utlisensiering slik som @BioMed sier. :slight_smile: