Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Deler en terte med deg @aborum og de andre targo aksjonærene.
Kanskje treffest vi på Tahiti om noen år! :smiley:

2 Likes

Det er sånn man blir rik . https://media1.tenor.com/images/e5a5b641e155541428d17730ff14e929/tenor.gif?itemid=6053223

1 Like

Jeg kjøper og selger litt på tidligere gap. Targo har 2 som vil fylles en eller annen gang. :slight_smile: Den første på 24kr og den andre på 15kr. Eneste “problem” er utvanning ved emisjoner som kan forskyve bildet. Klar over at det med at “gap alltid fylles” er overtro, men det har ihvertfall alltid skjedd før eller siden i aksjene jeg har fulgt.
image

Da har jeg handlet mine siste Targo’s for en stund, har til slutt fått ett snitt på 8.88.
I Kina og andre asiatiske land er tallet 8 ett lykketall så vi får se :smiley: :innocent:

3 Likes

Thailand…, tallet 9

Har jobbet meg ned fra 17, som sikkert er ett lykketall i Sibir.

2 Likes

Derfor jeg solgte på 16 og ikke 17, 16 er et lykketall her i gata mi :joy: :rofl:

Zimbabwe er tallet 22 ett lykketall :thinking:

2 Likes

Håper 18,9 er det en vei og. Sitter long litt ufrivillig :stuck_out_tongue:

1 Like

Når vi er på 189 så kommer du til å le av dette :smiley:

1 Like

Oncolytic Virus Therapy: A Therapy that Uses Virus to Destroy Cancer Cells

Tuesday, 19 February, 2019

The viruses that are utilized in OVT are genetically engineered so that the cancer cells are replicated exclusively and then killed, without harming the healthy or normal cells. Generally, OVT makes use of modified adenovirus, such as in the case of DNX-2401, ONCOS-102 and LOAd703, or even in a naturally-occurring virus, such as the anti-smallpox vaccine or herpes simplex virus, for instance, in HF10 and GL-ONC1.

2 Likes

Kveldens kloke ord fra DNB.

Late last week Targovax reported a Q4 loss of cNOK42m, larger than the cNOK36m loss we expected. The report itself was not an important event. End-Q4 cash of cNOK151m was higher than we expected, mainly due to positive changes in working capital. Cash at hand should last into 2020, but in our view the company is likely to raise new cash this year. We reiterate our BUY but have cut our target price to NOK13 (NOK18) on a more conservative assessment of the pipeline.

Larger than forecast Q4 loss , but better than expected cash flow . The operating loss in Q4 was cNOK42m (we forecast a loss of cNOK36m), driven primarily by higher than expected external R&D expenses. Despite the larger than expected loss, cash on hand of cNOK151m was above our forecast of cNOK136m, mainly due to a positive change in net working capital.

We have taken a more cautious stance on the pipeline . The company has several projects in the pipeline that we now do not believe it will have the resources to develop in the short/medium term. For example, we had the NSCLC indication in our model, albeit with a very low LOA (2.5%) – and we have now removed it. Also, our impression is that the prostate cancer project (driven by partner Sotio in Czech Republic) is taking longer than expected; Targovax is not really in control of this development and we now consider it prudent to remove it from our valuation even though the development costs Targovax no money. As a result, we now have the melanoma, mesothelioma, and ovarian cancer indications remaining in our valuation at a LOA of 10%. We have not given up hope for the colorectal cancer indication, but we assume an LOA of only 2.5%.

BUY reiterated but target price cut to NOK13 . There should be data coming from Targovax in melanoma and colorectal cancer in H1 2019 and from the mesothelioma trial in H1 2020. After removing a few indications from the pipeline and shifting our out-licensing scenario out to 2020, our new target price is NOK13 (previously NOK18). Also, we believe it will need to raise additional cash in H2 2019 to finance its pipeline development.

2 Likes

Gud bedre…
Hva med gjenopplivning av TG?? Ved tidligere rapporter har de kun fokusert på TG, nå fokuserer de kun på ONCOS… TRVX er TG+ONCOS…

Å ja, det er altformye for et lite biotek å ta både TG og ONCOS ut til markedet… derav stor sannsynlighet for partner/salg…

2 Likes

Anbefaler Jonas Peciulis og Edison sin analyse (26.8)…

De skjønner hvertfall hva selskapet driver med…

2 Likes

Man skal ikke glemme at DNB tidligere har solgt stort ud af TRVX … spørgsmålet er, hvem der er på køberen i øjeblikket @ 8,10 - 8,20? Alt bliver ændret, når selskabet melder om aftale på TG-01; DNB må da på linie med de øvrige mæglere genoverveje deres vurdering - reelt ligegyldigt med en vurdering, der end ikke diskuterer TG-01.

Jeg tager deres analyse med ophøjet ro. Al empiri tilsiger (forudsat ellers sunde fundamentaler) at man kan sætte to regnestykker op mod hinanden - prisen på at etablere de samlede værdier vs markedets vurdering. Er den første betydeligt højere end den anden, da siger empirien at markedet ultimativt vil afspejle den reelle værdi.

1 Like

13 kr er fortsatt et godt stykke opp fra nåværende kurs. Som nevnt av flere, det er mange viktige datapunkter samt videre TG avklaring som kan “change the ballgame” i løpet H1 og ut året.

Jeg har smurt meg med tålmodighet og venter til vi får noe mer matnyttig å slå i bordet med. Gode data og en klar strategisk retning på TG er det jeg både avventer og håper på nå.

26.8 fra Edison er 2x dnb sitt kursmål…

DNB nevner ikke TG og mulighetene som ligger der. Virker som om TG ikke tillegges noen verdi. Soug var klar på at man ville få til i hvert fall en avtale i 2019.

1 Like

Det er ikke første gang, der er diskrepans mellem analytikerne og meldinger ud af det blå i biotek; tillægger man ledelsen nogen som helst form for troværdighed (tillige Øysten Sougs fokus på TG-01 under sidste kvartalspræsentation), mener jeg det er tydeligt, at netop en melding ud af det blå synes plausibel.

Jeg vil benytte muligheden for at runde porteføljen af og skabe nogle “even integers”.

Slik at det ikke hersker noen tvil.

TRVX har betalt Edison for analysen. Uavhengig av det så mener jeg at deres er en av de bedre.

Vedrørende DNB så har jeg ved flere anledninger sendt tidvis krass tilbakemelding på deres analyser da disse er mangelfulle på flere områder. Så i legger den ikke så stor vekt.

2 Likes