Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Siden du nevner det så kan vi jo nevne forskjellen. I ABC studiet, som Pcib benchmarker mot, var det vel bare 1 av flere 100 som fikk CR. Pcib fikk 3 på 16 pasienter, hvor de to første dosene ble som placebo å regne. Og når du ser tumorrespons opp mot doseeskalering, så ser dynen helt markert trend. I tillegg så er det viktig å ta med at 12 av 19 belyste svulster i Cohort 3 og 4 forsvant helt. Så ja, Pcib har også lav N, men kan vise til en veldig tidleg effekt kontra benchmark.

1 Like

Ja det er jo noe av grunnen til at jeg også er PCIB aksjonær, men pasientantallet er lavt der også foreløpig. Vi er lettest å begeistre der vi eier aksjer selv… Men husk at de pasientene TRVX har tatt fatt i er de som tidligere ikke har respondert på behandling.

Eier aksjer i Pcib og Targovax, men kommer ikke til å øke i sistnevnte før der kommer mer solide data på bordet.

Jeg eier også i begge, men kommer til å øke forhåpentligvis før TG eller ONCOS nyheter…

Venter på disse forbanna vacc dataene… noe nytt?

1 Like

Stille som graven…

Men det som jeg er mest spent på er data fra extension studiet. Hvis dette kommer ut med mange CR der, så kan kursen blåse gjennom ATH rimelig raskt.

1 Like

Guidet til?

1H 2019. Tipper det blir samme konferanse som i 2017.

Vi er nok mange som sitter i flere selskaper, selv har jeg aksjer i Targo, PCIB, Nano, og gikk nylig inn med en post i BergenBio. Syntes alle selskapene er veldig spennende på hver sin måte.

1 Like

Hva skjedde med pho?

Ser på trvx som størst oppkjøpskandidat grunnet ONCOS og dagens latterlige verdi…

1 Like

Et oppkjøp eller godkjenning av produkt( pr nå er Nano etterfulgt av PCIB nærmest) vil være veldig bra for hele sektoren.
Både BergenBio og Targo har gående kliniske kombinasjonsstudier i samarbeid med partnere. Targo med AZ og BergenBio med Merck. Sånn sett fremstår targo og BergenBio som reelle oppkjøpskandidater om man får gode data i de respektive studiene. AZ studien med opptil 78 pasienter blir ekstremt spennende.

3 Likes

Ja, trekker du fra 35% EK så står faktisk aksjen i 5.34 :smiley:

1 Like

Kjenner meg forresten litt igjen i denne…

do_not_put_all_your_eggs_in_one_basket

Jeg sitter også i både TRVX og PCIB sånn noenlunde likt fordelt, men har mest i PHO siden de har kommet lengst i “løpet”. Vi er nok mange som sitter i flere selskaper i sektoren, og timingen på riktig vekting ift når de forskjellige beveger seg er vanskelig i treffe. Jeg tror TRVX inngår en avtale med en større aktør vedr TG i løpet av våren, det kan trigge kursoppgang som monner.

2 Likes

Ligner stop loss raid. Fisker på 7,75 for at balancere depotet … nogen der vil være med? :slight_smile:

(så må man handle mere, hvis den falder tilbage mod 7,00)

Drittsekker så leke med aksjene, blir forbanna

tenker det er greit jeg , med en siste utvask av tradere, før oppgangen setter inn :slight_smile:

Hovedproblemet for Targovax nå handler ikke om produktet, men om markedet generelt og at de må hente penger i et vanskelig marked som kan bli verre. I verste fall blir kursen helt utbombet til høsten om de ikke har nok investorer med risikovilje. I beste fall blir det en emisjon på -10-15% av sommeren 2019 sine kurser. PS: Sitter for øyeblikke med mye i Targovax med snitt 8,16, og har ikke planer om å selge. Vil bare forklare hvorfor vi er på 7-9kr i stedet for 12-16kr.

Til slutt vil jeg nevne at presidentvalget i USA i 2020 kan få innvirkning på Targovax om en mer stabil og markeds/Biotech-vennlig president blir valgt. Dette er foreløpig bare en spekulasjon uten særlig grunnlag, men jeg kommer til å ha et øye med amerikansk politikk rundt biotech framover.

1 Like

Siste utvask, hadde jeg bare trodd på det. Nope kursen har vaget mellom 8 8,5 i lang periode. Noen ville ha action.

Syntes det har vært kontinuerlig «utvask» i Targo i over ett år.
Det jeg ikke skjønner er…hvem selger?
For utslagene på Topp50 er vel ikke allverden.
Hvordan kan dette henge på greip?

Det er ikke top 50 som selger, heller bottom 100. Det et bare å akseptere og respektere de som velger å kvitte seg med aksjer.
Slik har det alltid vært at et fåtall personer kan styre kursutviklingen mer eller mindre.
Selv føler jeg at Targovax går riktig vei … med unntak av kursutviklingen :sunglasses:

1 Like