Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Ligger med noen mindre potter for å snitte ned i samme sjiktet. Litt usikkert hvordan den vil reagere fremover, så tar litt og litt heller. Men tror ikke 7,75 er et dårlig bet

Hadde omsettningen vært på 15mnok + og negativ kurs, ville jeg nok hevet et øyebryn eller to… Bare vi som leker med kursen nå. :slight_smile:

1 Like

Må dere slutt å klage. Er sikker på at 80% av dere driver å kjøper og selger og i så måte er med på å bidra. Alle prøver å være smartere enn neste mann og da går det sånn som nå. Helt sikkert noen som fikk litt gratis krutt fra DNB i går til å kjøre ett mini stop loss raid i dag.

Her er det bare til å smøre seg med tålmodighet og la selskapet få jobbe med det de kan. Ett binært case.

5 Likes

15 mill ??
Er du klar over Mcap?

hva har det med saken å gjøre?

Nettopp… er det høye summer, så er det store endringer i toppen og det er det ikke… vi ser jo hva som har skjedd tidligere når f.eks meyerløkka har både kjøpt og solgt…

Selv trader jeg ikke i trvx what so ever… er livredd for å misse en ut av det blå melding… men det har straffet seg på snittet… derfor sitter jeg looooong.

1 Like

Ikke lenge til ASCO eller AACR, så nyheter kan være like om hjørnet!

Tenker da at data fra ‘‘Peritoneal metastases’’ med AZ kan bli en game changer.

Pust med magen. Her har dere top50 over noen uker. Listen er hentet på stocktalk.no

7 Likes

Ja, det er bare å knipe igjen øynene og la berg og dal banen gå sin gang.
Men med 6 ben, så er jeg ikke helt ening at caset er binært.

Caset er binært uavhengig av hor mange ben man har. TRVX blir enten suksess eller fiasko. Graden av suksess kommer jo an på hvor bra man lykkes med å stable de 6 bena :stuck_out_tongue:

Personlig så heller jeg mer mot suksess enn fiasko. Viktige avklaringer kommer i nær fremtid.

1 Like

Ja ok :slight_smile:
Men jeg tror ikke verdien av selskapet i worst case går til null.

Trvx har 2 ben… oncos og tg, men med mange (6) tær. :slight_smile:

Ja, men kanskje så virker ikke en av tærene med Keytruda, men den funker på egenhånd, eller med noe annet, bare ikke så bra. Ikke CR, men noe dårligere men ikke helt “ræva”. :smiley:

Da tror du nok feil…

Ja, formulerte meg litt feil, i worst case; går den jo selvfølgelig til null (i worst case tømmer Øystein og Magnus kassa og ble sist observert i den Dominikanske republikk). Jeg tror ikke på ett “så” worst case.

1 Like

Mistenker at det ligger noe mer (klausuler) bak denne CRI/AZ avtalen… mulig vi har et bevis i form av Sotio som ser ut til å avvente med ONCOS behandling på prostata…

Åh… kjenner jeg blir utålmodig…

Vel, billig kan altid blive billigere men der er vel tilpas support omkring 8,00 at 7,75 fremstod som en god handel. Det sagde jeg også sidst på 7,00 … laveste handel herfra er 6,99 så vist jeg husker men det går næppe så langt igen.

1 Like

Spørsmålet blir hvilken kurs de kan hente penger i markedet på. I dag blir det ca. 60% flere aksjer om de skal hente 250.000.000 på 7,9kr. Jo lavere den går, jo verre blir det regnestykket, så vi får håpe på høyere kurser ikke bare for vår egen del, men også for Targovax sin del. I dag måtte de sikkert ha tilbudt 5kr/aksje for å få igjennom en emisjon på 100m+, og da ville eksisterende aksjonærer blitt vannet ut ganske kraftig. En slik melding kommer også i 2019H2-2020H1, så det er ikke så rart om noen vil vente til det med å komme seg inn. Samtidig er det jo viktige resultater som kommer i 2019H1 og videre som kan gjøre det kjedelig å sitte utenfor. Jeg har valgt å være inne, ihvertfall fram til sommeren.

3 Likes

Tålmodighetsprøve denne aksjen her… la oss håpe det 1) går oppover herfra, og 2) ikke blir emisjon… Viktigste lærdom av denne aksjen her: ikke legg alle egg i samme kurv…

Tar gjerne ytterligere nedgang jeg. Velger de å hente penger før de har noe å hente konkret å hente for (før data) putter jeg gjerne alle mine egg i denne kurven :slight_smile: