Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Er de litt i samme gate som Targovax ? Ikke konkurrent så vidt jeg forstår?
Altså PsiOxus Therapeutics

Alle er vel konkurrenter. :slight_smile: om paracet gir nok reduksjon i f.ex lungekreft kan vel de også bli SOC… Foreløpig kun pre klinisk og fase 1 hos de slik jeg ser…

Imponert over at de har strukturert en slik deal med BMS…

Uansett, så er det dataene som teller…

1 Like

Ble dealen landet nå? Nei 12.12 2016 ser jeg. Gammelt nytt altså

2016…

Hjelper å trykke på linken vet du…:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Ved gode data så blir den landet… 8mrd…

Setter listen for BP og fremtidige oppkjøp. :slight_smile: AZ + ONCOS next…

1 Like

Jepp, det er nok redningen! TG ligger for langt frem i tid. Kanskje kanskje kan melanom overaske.

Men hvordan er denne opp mot oncos? Ulike nedslagsfelt?

InVivo… Tror du kommer til å bli overrasket over hvor kort frem i tid TG faktisk kan være, hvis trvx melder det jeg tidligere har spekulert… Svaret får vi snart. :slight_smile:

2 Likes

Tror ikke de har publisert noe data…

1 Like

Omtrent nøyaktig 1 år gammel, men syntes artiklen i seg selv er bra.

1 Like

Ref samarbeidet mellom Targovax og AstraZeneca. At de har hatt noe data å analysere en stund er det liten tvil om. Tenker det er positivt at de fortsatt kjører på å rekrutterer flere pasienter. ( opptil 78)

Allerede 11 july 2018 kom denne meldingen ut :

" The Phase I/II trial, which has completed enrollment and the safety evaluation for the first patient cohort,"

1 Like

Det har de og Dmitriy Zamarin som også er PI i denne studien ga en liten update på peritoneal ifjor i NY…

1 Like

Stemmer!

" 7 patients enrolled and treated to date. Dose escalation is ongoing". Dette var 11 oktober 2018.

På side 22 står det også mer om designet av selve studien.

2 Likes

Ny til handel på Börse München

Nå kan TRVX aksjen handles på børsen i Bayern Munchen. Det åpner dørene for tyskere som vil inn i TRVX.

4 Likes

Interessant. Vidste ikke der var planer om at tilbyde norske biotekaktier uden for OSE (ud over dark pools). Nogen der kan sige lidt mere om evt. ændring i den daglige handel?

Jeg tænker alle handler stadigvæk routes til OSE?

Hva vil det si i praksis at aksjen kommer på børs i Tyskland?

Nyheten er at TRVX er handelbar i München! Er av null verdi.
TRVX, PHO og PCIB har värt paa börs i Tyskland flere maaneder, men jeg har ennaa ikke sett noen omsetning.

2 Likes

BUY

2 Likes

Aborum, har meyerløkka fortsatt trading som intensjon?