Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Det er ikke den melding jeg har fået. Næste opdatering af aktionærlisten skulle gerne underbygge meldingen. Det er mit indtryk at top 20 sidder roligt (dem jeg snakker med som fx HealthCap handler ikke i markedet; de sidder roligt med tro på selskabet).

8,00 er lukkekurs denne uge. Der er teknisk købsssignal på aktien og så må vi se, hvor markedet går næste uge. Der er gået nogle massive ordrer og I må huske, at når nogen sælger, så går aktierne over på mere langsigtede hænder - med udgangspunkt i handelskursen.

Derfor, jo længere TRVX balancerer sig på 8,00 jo mere sandsynligt bliver det, at den videre retning bliver op. Og der er blevet byttet mange aktier på 8,00 …

2 Likes

Som TRVX aktionær må man nogen gange genbesøge de tidligere præsentationer for helt at forstå selskabets potentiale og position i markedet. Jeg bruger søndag aften på at se 2018, Q4 præsentationen (den seneste), hvor bl.a. Øysten Soug opdaterer markedet på TG-01.

  • @ 13:00 (slide med konkurrenter på TG-01) … GlobeImmune, der bruger en tilgang via gærceller, har aktuelt stoppet deres phase 2 forsøg grundet manglende immunaktivering mod RAS og ser ikke de kliniske resultater, de forventede. Moderna siges at være i fase 1, men ifølge Øystein har de endnu ikke rekrutteret patienter. Øysten noterer sig følgende: “(trials using small molecules) … they’re all in pre-clinical and so far, they haven’t succeeded; all attempts at using small molecules have failed; we’re certainly the leader of this pack”

TRVX er eneste selskab, der ved hjælp af store og komplicerede peptider, har været i stand til at skabe resultater mod RAS; selskabet er dækket fuldstændigt ind af patenter der målretter RAS via peptider…

  • @ 15;00 (slide med videre udvikling af TG-01) … “based on the data we have so far, it’s obvious we’re going to continue to develop (targeting resected) pancreas (cancer). We’re looking to do this with academic networks that have financing.”

TG-01 vil parallelt blive udprøvet i kombination med CPI (advanced pancreas cancer) … “it’s an obvious thing to do”. Bemærk iøvrigt tanker om at udprøve TG-01 i kombination med ONCOS-102 for denne patientgruppe (for patienter med tilbagevendende tumorer; deraf muligheden for at administrere ONCOS-102.

“pursuing options on both sides of the atlantic … quite hopeful that we might be able to treat the first patient within 12 months” (der går flere måneder med opsætning af studie mv., så hvis dette skal blive en realitet, skal der snart en aftale på bordet - snarest - og dette forventes at undertegnede at blive meldt til markedet omkring de øvrige meldinger i H1, 2019).

(og videre…)

“the ultimate goal here isn’t to go after indication by indication; the goal is to get an approval of our vaccine on the biomarker of mutant RAS … now, a couple of years ago, that would have been an insane thing to say; it would be impossible as it’s never been done before, but over the last couple of years, the FDA has given approvals on biomarker indications … mutant RAS is the perfect biomarker, so if we can show good data on two, maybe three indications, we believe we have a pretty good shot at getting an approval on all patients that show RAS mutations”

… dette ville jo være ganske imponerende; lukrativt.

http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=97603155

5 Likes

Dette har jeg tenkt det siste året… hva om de sitter på en gulllkombinasjon? TG + ONCOS… om det er praktisk/mulig er en annen sak…

1 Like

Det er jo netop praktisk muligt, da pancreas cancer altid vender tilbage i form af solide tumorer; et perfekt setup til at udprøve TG-01 og ONCOS-102 i kombination med mDFS som endepunkt.

Sygt lukrativt setup, hvis selskabet ultimativt kan opnå godkendelse på TG-01 mod RAS.

1 Like

Da har vi 1 spørsmål klart til Q1. :slight_smile: TG+ONCOS=Sant?

Jeg stillede spørgsmålet omkring CMA for TG-01 baseret på safety profile mv. og toksisitet til FFN. Øysten svarede, at man manglede tilpas mange patienter til at kunne fremvise en sikker behandling (“more than 100 patients for safety”).

Selskabet har til dato fremvist safety data for > 200 + 20 + 20 patienter jfr. attachment fra 2018, Q4 præsentationen. Hvad er det, jeg ikke forstår?

:slight_smile: denne er eldre, men bedre…

Ukas liste:

4 Likes

Ser frem til disse hver mandag @blaahval. Fargeindikasjon er det også. :slight_smile:

Vil det si at det er Nordea som er den store stygge ulven med salgsposter på 20.000 aksjer ofte? Noen av disse ble snappet opp forrige uke…

Såfall en stoor stygg ulv… lurer på hva deres intensjon er…

1 Like

Fra selskabets twitterprofil:

ONCOS-102 mentioned in an excellent review in @NatureBiotech as one of the promising oncolytic viruses being tested together with checkpoint inhibitors in difficult to treat cancers

Læs hele artiklen @ https://go.nature.com/2Smk0vW

8 Likes

Fra artikkelen:

Oslo, Norway-based Targovax’s ONCOS-
102—a Rb-dependent serotype 5/3 chimeric
adenovirus expressing GM-CSF—is being
delivered via intraperitoneal (IP) injection in
a phase 1/2 trial with AstraZeneca’s Imfinzi
for peritoneal malignancies (including ovar-
ian cancer). “There are upsides and down-
sides to IP delivery,” acknowledges Memorial
Sloan Kettering’s Dmitriy Zamarin, principal
investigator on the study. “IV would be easier,
but you’d need a higher dose and there’s a
higher risk of systemic toxicity,” he said dur-
ing a Targovax-organized Key Opinion Leader
Symposium on October 11, 2018. ONCOS-
102 is also in a phase 1 trial with Keytruda in
advanced or unresectable melanoma that has
progressed after checkpoint inhibitor therapy.
Archinard and his company Transgene are
taking a different tack. They argue that vac-
cinia virus has advantages over adenoviruses
and are developing the intravenously admin-
istered, vaccinia-based Pexa-Vec (pexastimo-
gene devacirepvec). The candidate is designed
to directly lyse tumor cells, as well as disrupt
tumor vasculature and stimulate an anti-
cancer immune response. Like Imlygic, it is
armed with GM-CSF to enhance that immune
response, but also contains a thymidine kinase
deletion.

1 Like

Det er jo ingen omsetning i Targovax for tiden, selv Nano har 10 ganger dagsomsetning på en meget dårlig dag.
Det være sagt, så håper jeg nivået holder seg latterlig billig i Targovax til jeg får kjøpt meg inn :sweat_smile::+1:
Tror denne kan fyke avgårde før eller siden, dessverre skjer det sikkert før Nano, med min flaks :joy:

1 Like

Jeg helgarderte meg, og solgte en del nano for Targo :slight_smile:
Tror nok at det kommer nyheter her før nano, om ingen annen grunn enn at prisen må opp om de (Targo) skal greie å ro i land en emisjon ila andre halvår :sweat_smile:

5 Likes

Virker som ting kan skje veldig fort her om bitene faller på plass for Targovax. Mye spennende i vente 1H 2019. Inngang på disse nivåene tror jeg kan bli uhyre interessant fremover :slightly_smiling_face:

1 Like

Timing for meldinger vil avgjøre. Er vi heldige med god peritoneal melding i H1 blir det garantert noe videre i H2 med BP… Samme har skjedd hos Checkmate og Viralytics. Virus melding på mange (50+) pasienter, så deal kort tid (2-3mnder) etter…

1 Like

Leker med tanken på å selge noe Nano for å kjøpe Targovax, men begge er på lave nivåer.
Dilemma…

2 Likes

valgets kval :sweat_smile:

Jeg ser at flere har valgt at handle i TRVX i dag - gratulerer med det stærke indkøb. På baggrund af en lille undersøgelse jeg foretager for at finde ud af, hvor salgspresset stammer fra, vil jeg gerne høre om nogen vil dele tidspunkter for deres handel i dag (kun købsordrer)?

Du vil finne ut hvem som selger?

Det var iallefall ikke store salgsvije siste timene… ingen ville under 8,18 , og kun 4-5 personer med ordre ute opp til 8,50 …
tror det meste av negativitet (lavere kursmål i analyser, som allikevel er 70-120% over kurs er ute nå …
vi så store poster på 40k som regelrett ble slukt på 7,80 som viser at det skal mye til for og presse den videre ned !
Nå tror jeg 7,90 -8kr er en grei bunn.

Aksjen har snudd fra selg til buy, og MA 20 (8,24) MA 50 (8,19) og MA 100 ( 8,62) kan fort brytes.

Tror lave 8kr er ett kupp på 3-6mnd sikt ! :grinning:

2 Likes