Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Tipper ny test av 24.90 men closer nok ikke under dette da det er news neste uke…

Jag ser nå i chart og flødet det ligger ett stød på 25 kr ved MA 50. Skjønner ikke hvordan jag kunde misset det :fearful: Har senkt min SL med 2% till 24.60. Jag risikerer 2% til i håp om att stød holder. Lets go people, targovax mot 50 kr!

2 Likes

Prøver meg på litt teknisk for TRVX.

Som @babyrage påpeker har vi teknisk støtte ved 25. Ignorerer vi siste nyheten, har vi tidligere hatt en trend i aksjen som gir oss videre støtte ved ca. 24 dersom første skulle brytes.

Stokastisk sier at aksjen nå er oversolgt, så dersom denne skulle bevege seg over 20 igjen, indikerer dette at konsolideringsperioden er over.

Virker som om det er en og samme aktør fra DNM som er grunnen for at aksjen falt i går og holdes tilbake i dag. Det dumpes masse aksjer hver gang kjøpersiden har blitt litt størrelse på. Litt irriterende. Får håpe at han har solgt seg ferdig snart. :slight_smile:

:zzz:

Edit: 8 tegn

Kan 25 holde idag så ser det forhåpentlig bedre ut til neste uke. Aksjen har prøvd gå nedover i to dager nå, snart gir selgerne opp.

1 Like

Ser ut som det er god støtte på 25 ja. Få selgere som synes det er realistisk.

Ser også ut som vi bouncet rett av MA50, som du spådde, @babyrage.

Må bare passe litt på stokastisk nå.

It ain’t over til the fat lady sings. Vi får vente og se, men synes att det ser relativt greit ut vid disse nivåene.

Megler statistikk

1 måned:


1 uke

Alltid like morsomt å se DNB dumpe 13 miljoner aksjer når de har kursmål på 35 kr :wink: De kommer tilbake når kursen er lavere. Med andre ord, når dere ser DNB kjøpe stort, følg etter.

2 Likes

Kursen sluttet rett under MA50. Bekymrende?

1 Like

Är det program eller man kan hitta på internet mäklar statistik för längre period? Tack för hjälpen

Jag ser sjeldent i 60min graf når jag skal swinge en lengre periode. Ser kun 60min om jag kjør intradag trade.

Dette er daglig.

Eller 2h graf

Det er nok Infront Active Trader.

Infront.

Solgte idag når aksjen åpnet sterkt, blev 3.1% vinst. Lykke till dere andre, kanske kjøper in senare idag igjen.

1 Like

Ingen planer om å trade denne “juvelen i min portefølje”.

Vi kan raskt få en større reprising av aksjen ved positiv melding her, ligger nå i teknisk trendområde mellom 24,90 og 30,50 (ca), brudd over denne motstand vil lett kunne skje brått på melding derav blir jeg også sittende fremover i 2017 med denne aksjen. Abstract legges ut 17 mai, ASCO konferansen er 2-6 juni, og capital markets day i London/Oslo 8 juni og slikt sett har vi mange triggere og mulige meldinger like foran oss nå…

Er det noen som vet om det er ASCO eller Soug som har bestemt når abstraktet skal publiseres?

Er vel ASCO:

Så det kmr om 2 dager? Da er det jo ingen stress, har jo to dager på meg å kjøpe igjen :wink:

1 Like

Kjøpt tilbake Targovax. Nå ligger jag litt lengre, får se hva som skjer imorgen. Stopp en bit under 26.

3 Likes