Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Ser ut som et bra bet, på fin tur oppover :slight_smile: Er målet 10-20% opp så salg, eller er dette mer langsiktig?

Akkurat nå er det en swing. Jag kjøper bare lång posisjon i selskaper jag analyserat. Planlegger å lese på om targovax ordentligt seinare i år.

1 Like

Børsen stengt i morgen :wink:

Ok ok, men er mye snakk om att abstrakt kommer imorgen, regner med att det kan gi en kick i kursen på torsdag da.

1 Like

Er det garantert at abstractet gir mye (on noe) ny informasjon?

Det er ikke min generelle erfaring.

Inte min heller, men yolo. Finnes alltid noen mennesker som ligger etter i utviklingen :wink:

Har en feeling på at sperren på 27 kr blir brutt siste halvtimen. :slight_smile:

Imponerende abstrakt.

Prøver meg igjen, forhåpentligvis med riktig utklipp denne gangen… :slight_smile:

Results: To date, 19 pts (68% R1) from 3 sites (Norway and UK) and have been followed for 2 yrs.Eight SARs in 5 pts have occurred; 4 related to gemcitabine (anemia, pulmonary infection and 2 fever); 3 related to TG01/GM-CSF (2 anaphylaxes and 1 hypersensitivity); and 1 possibly related to all products (dyspnea). The allergic reactions only occurred after several cycles of gemcitabine and resolved within 1-2 hrs. There was no treatment related deaths.16/19 (84%) pts had a positive DTH by week 11. Proliferation of mutant RAS specific T-cells is being analyzed. OS rate at 1 and 2 yrs were 89.5% (95% CI 75.7, 100.0) and 68.4 (95% CI 47.5, 89.3), respectively. Median OS was 33.1 months (95% CI 16.8, 40.1). Conclusions: TG01/GM-CSF generated early immune responses in 84% of patients with R0/R1 resected pancreatic cancer. The regimen was generally well tolerated although some late, manageable allergic reactions were seen. OS was encouraging in view of published reports.

Helt topp om du kan utdype hva som er imponerende, @babyrage
Det skal ikke jeg driste meg inn på :slight_smile:

Well, kort forklaret. Målet i studien var å sjekke overlevelse i pasienter med kreft i bukspyttkjertelen etter kirurgi med hjelp av TG01 tillsammans med en stimulerande faktor og en cancer drog. Husker ikke eksakt data, men normal overlevelse etter kirurgi er rundt 15-20 mnd og 20-25% etter 5 år.

Studien konkluderte med att overlevelse etter 1 og 2 år var 89.5% og 68.4% respektive. Man såg en immun respons i 84% av pasienterna, en siffra som er veldig høy. Immune respons betyr at immun cellerna man sprøytet inn med hjelp av TG01 har begynt å virke mot cancer celler.

I tillegg var det ingen dødsfall relatert till TG01. De eneste bieffekter man kunde se som følge av TG01 var allergiske reaksjoner, noe som man enkelt kan behandle.

Det som blir interessant er å se framover og se hvor mange som lever etter 3, 4 og 5 år. Det er fin data, men det er en lang bit igjen. Jag er mest spent på hvordan markedet tar emot dette imorgen. Regner med att 95% ikke skjønner datan og stoler blindt på hva andre sier. Det kan gå begge veier, selv håper jag selvfølgelig opp.

Ellers en god start for Targovax. Jag regner med att vi ser økt kursmål imorgen fra analytikerne.

1 Like

Takk for meget god og forståelig forklaring :slight_smile:

De skriver at overall survival (OS) etter to år er 68.4 % ved behandling med TG01 og immunboosteren GM-CFS, hvor etter (hva jeg har skjønt) rundt 50 % er vanlig ved resected pancreatic kreft.

Dersom dette er representativt og ikke et heldig resultat, vet jeg ikke. Finnes det et p-tall noe sted for dette resultatet? Hvis det er representativt (dette vet man ikke sikkert før fase III), er det vel et ganske godt resultat?

Yupp, samtidigt er dette (noe jag påvist tidligere) ikke noe voldsomt mye nytt vi ikke visste fra før. Det er data fra T cellerna vi venter på. Inte survival.

Abstract publiseringen nå beviser at Targovax sin tilnærming virker og aktiverer kroppens eget immunforsvar til kamp mot kreftceller. Bare et tidsspørsmål før markedet tar dette til seg og priser aksjen høyere.

Overlevelsesdata beviser dette, elimineres pasienter som døde av andre årsaker i testperioden (som bør elimineres) så er også overlevelsesraten enda høyere. Banebrytende med andre ord.

Regner med økte kursmål fra meglerhus også straks abstract er studert, ASCO og Capital Markets day 8 juni er overstått, men kursen kan gå en del frem til det.

Bounce tilbake i morgen?

Limer denne inn i TRVX tråden også bare for å tipse TRVX folket om mitt synspunkt rundt NANO/TRVX investering fremover (for de som hopper mellom selskapene).


Liker ikke at folk snakker om å selge TRVX for å kjøpe NANO på mandag. Det er skjelden god business da dette garantert vil være priset godt inn på åpning og det vil være et sjansespill å satse på at kursen skal fortsette å øke. Husk at TRVX sin presentasjon på ASCO er 2. Juni mens NANO sin presentasjon på Lugano er 14. Juni. Så naturlig nok vil det bli rally i TRVX før det blir rally i NANO (sett bort fra SRC melding). Dette er ingen baissing av NANO, bare et tips til de som syns at det høres smart ut. Siden jeg ikke har NANO aksjer prdd. (uheldig vis) blir vert fall min strategi å beholde TRVX til ASCO, selge, og så kjøpe NANO og bli til Lugano. Lagde et lite chart i paint som forklarer sånn ca hvordan jeg mener at kursene kommer til å bevege seg fremover. :slight_smile: Om det er riktig eller ei vil vise seg, men det er vert fall sånn jeg tenker at psykologien i markedet vil være rundt disse to de kommende ukene. Noen som er enig? :wink:

Jepp! :wink:

Nå har jo Nano flere triggere før Lugano da, bare så infoen du skriver er korrekt :blush:
Q1 onsdag til uka, så Jeffries 6-9 juni.
Jeg har ikke tro på å hoppe sånn fra selskap til selskap, skal mye til å treffe perfekt da.
Selv om det er mulig.
Håper begge selskaper gjør det bra! :smiley:

Kvartalspresentasjoner for biotek selskaper uten inntekt er vel skjeldent en positiv trigger… Å det er vel ikke noe nytt som kommer frem på Jeffries? Nå har jo TRVX også flere konferanser i mellomtiden, men jeg tenkte kun på det som vil være kurstriggende. :smile: Jeg også håper (og tror) at begge lykkes. :wink:

Ok, har ikke sett programmet til Targo framover. Spennende uansett! Skulle hatt mer cash å handle litt der og kanskje :smiley:
Angående q1 så kan det dryppe litt info, om SRC bl.a. Og sist de var på Jeffries-konferansen steg vel kursen en del. Men de er ikke konkurrenter uansett, så jeg ønsker begge selskaper suksess! :+1: