Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Her har vi begynnelsen av oppskriften på det som forhåpentligvis gir mange mange 100% avkastning. :wink:

1 Like

Min største bekymring er at de skal feile. Frem til de har like godt og trygt datagrunnlag som Nano mener jeg…

Det er jo en risiko man må være villig til å ta hvis man skal ha den massive avkastningen som er potensiale for. Når TRVX (forhåpentligvis) har like trygt datagrunnlag som NANO så er jo selvfølgelig prisen også en HELT annen. Jeg er ikke så faglig kyndig innen biotek, men etter det jeg har lest og hørt så er vert fall de dataene som foreligger meget lovende, så vi får håpe at det fortsetter i samme bane. Ledelsen og teamet er vert fall mer enn kapabel til å få det til, så vi får bare vente på dataene å se om medisinene er like kapabel. :slight_smile:

1 Like

Er de kommet like langt som Nano var for ett år siden? Var vel omtrent samme kurs da på Nano som nå i Trvx. Spennende selskap uansett!

1 Like

@100dollabills

Jeg skulle ikke uttalt meg her. Beklager. Kan for lite om selskapet til å si om de vil lykkes eller ei. Vet bare jeg ikke tør innvestere her før datagrunnlaget er større. Egentlig samme innstilling jeg har til PCIB. Men for all del, jo tidligere man er inne, jo større avkastning hvis det går bra. Det ser man jo på Nano nå :wink:

2 Likes

Deilig med litt blå tall før helgen. Satser på at vi fortsetter å sige sakte oppover mot ASCO nå. :wink:

Jeg lurer fortsatt på om det kommer noe av betydning på ASCO som markedet ikke vet allerede etter abstract og børsmelding.
Tror ikke det gjør det!

Noen som kan “prove me wrong?”

1 Like

Deltakelse her i morgen:

Arctic Life Science Seminar 30th May - By invitation only
Public · Hosted by Arctic Fund Management

Meglerhusene avventer mer data rundt TG01 under Asco (3 juni) og deretter nye kursmål. Svenske Redeye har også tidligere signalisert ny oppdatering oppdatering etter Asco. Ferskeste kursmål er fra DNB (35 kr) basert på kjent informasjon i april (Redeye fra februar).

Data som ble presentert i siste Abstract 17.5. (og som utdypes nærmere under Asco) er langt mer utfyllende enn i børsmelding tidligere (februar) og inneholder bl.a. detaljer om pasientgruppens respons/bivirkning på TG01 som er svært viktig om en skal komme videre med utviklingen.

Regner med nye oppdateringer fra meglerhusene Redeye, DNB, og muligens Artic i og med presentasjon der i morgen i løpet av de neste 14 dager.

Fra RedEye:

"Abstract innehåller begränsat med ny information kring immunaktivering, men det framgår att 84 procent av patienterna visade på tidig immunrespons, vilket är lovande. Åtta allvarliga biverkningar noterades i fem patienter, varav tre allvarliga biverkningar anses varit relaterade till TG01. Dessa tre allvarliga biverkningar var dock övergående och hanterbara och därför heller inget vi i detta läge oroas över.

Immunaktiveringsdata framstår lovande men vi skulle vilja få mer information kring denna för att ytterligare stärkas i vår syn på TG01. Förhoppningsvis kommer mer data presenteras i inledningen av juni, antingen i samband med ASCO kongressen eller på bolagets kapitalmarknadsdagar."

4 Likes

http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2017/05/Anbefaler-aksje-advarer-mot-hoey-risiko3

Investtech anbefaler kjøp av Targovax. :blush:

Mye som skjer i Juni.

2 juni - ASCO
6 juni - den store selskapskvelden
8 juni - capital market update oslo
12 juni - redeye
26 juni - capital market update london

1 Like

Spent på hva morgendagen har å by på. :slight_smile: Noen som har tanker om når på dagen børsmeldingen/presentasjonen kommer?

Targovax holder sin presentasjon 3.6.

Som muligens ikke inneholder en eneste nyhet…, men det er lov å håpe:)

Posteren!

Synd den var ganske uleselig :slight_smile:

Denne ble jo nylig lagt ut på siden til Targovax.

1 Like

Poster fra ASCO ligger nå ute på hjemmesiden til Targovax.

Targavox-Poster-2017-6_290517.pdf (101.2 KB)

http://www.targovax.com/Technology/Publications/default.aspx

5 Likes

Så vi har sett at den immunologiske reaksjonen tilsynelatende er svært god på de pasientene man har, men hva sier dataene om effekt på å drepe kreftceller?

1 Like

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=428930

1 Like

Targovax er en aksje jeg finner svært spennende og har et ønske om retur inn i aksjen en gang på sensommeren/høsten. Jeg er imidlertid ikke helt oppdatert, utover det som kom frem under ASCO.

Må lese meg opp litt gjennom juni/juli, så får jeg bare håpe den starter en eventuell reprising i juli/august.

1 Like