Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Hadde ikke trodd den skulle ned på 19

Visst vi tipper har vi god støtte på nedsiden rundt 18-18.50 :slight_smile:

Støtte på 19.

Verkar som att någon inte vill att emissionen på 20 NOK till övriga aktieägare ska bli av.

Fra Investtech Aksjenytt:
Targovax AS (TRVX) endte svakt ned til 20.30 kroner, tilsvarende en nedgang på 1.93%. Aksjen har med dette falt for fjerde dag på rad. Aksjen utløste et salgssignal ved bruddet ned gjennom støtten ved 20.70 kroner i en dobbel-topp-formasjon. En videre nedgang til 13.83 kroner i løpet av fem måneder indikeres.

1 Like

Investtech kan dra seg langt bak, 13.83 kr er ikke aktuelt. En ting er TA basert trading, men man får ikke glemme det fundamentale bak selskapet. De har tre readouts i år som mest sannsynlig er positive (60/40 sjanse?).

3 Likes

Jeg hadde heller ikke tenkt meg dette :stuck_out_tongue: Jeg tror foresten ikke på denne analysen.

Haha ja, sen husk att med emissjonen så sitter selskapet på en kassa rundt 370-380 ish MNOK på en vurdering av 900 MNOK, det er latterlig lavt. Spør du meg blir Targovax ett av årets vinner på Oslo børs, og mest sannsynlig blir den plukket opp i 2018-2019 av big pharma. Jo mer jag leser om caset desto mer blir jag overbevist etter att ha lest på om forskningen. Sen sure, jag har selv ett target på rundt 18.50, men har store tvil på 13.80 kr.

En dårlig nyhet kan ju trykke ned aksjen, men njaaah.

2 Likes

DNM begynte dagen med å dumpe aksjer, og ligger nå som netto kjøpere… skulle ikke bli overrasket om aksjen stenger pluss idag.

Nå er vi nære. Visst den støtten ryker kan det brune skikkelig. Ser ann imorgen, men mest sannsynlig er det dobbling av innehavet på gang!

3 Likes

aiai :sweat:

Benyttet denne duppen på å øke beholdningen med 20%… Tror ikke den skal noe særlig vidre ned nå:sweat_smile::dollar:

1 Like

Var nok litt for ivrig på inngang rundt 20 i denne. Skal den ned til 13 tallet så blir det tøft. :slight_smile: kan jo rette seg ut i lengden?

1 Like

Aksjen går som ventet, nå blir det spennende og se hva som skjer imorgen. Kassen er hvertfall redo visst vi dippar mot target!

2 Likes

Tviler på at vi ser i nærheten av 13. Det skjer for mye i TRVX fremover. Anbefaler sterkt kjøp nå:+1::raised_hands::muscle:

1 Like

Det eneste som har skjedd i Targo siste dagene er att vi har skaket av oss nervøse hender. Sikkert en del stopp som har blitt utløst. Det verste er att mange av dem kmr kjøpe tilbake dem.

Takk for aksjene, jag selger dem til er før 50, kanskje 70 kr.

1 Like

Mye støtte i dette området. Tenker i utgangspunktet at dette er en kile under utvikling, samt at rsi er på 26.

Kjøpte på 19 blank, og antar at det blir en korreksjon opp i morgen, ellers blir det salg igjen :slight_smile:

1 Like

Meget mye støtte. I annet perspektiv har vi støtte av MA 200 i daglig samt oversolgt RSI.

I ukentlig graf har vi støtte av trendkanal samt MA 50 korser MA 100. Kjøpsignaler om du spør meg.

3 Likes

God beliggenhet. Enig. Vi skal opp.

1 Like

Yeah, nå er jag offisielt mega long Targovax.

2 Likes