Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Var oppe på 14-15% på det meste. Prøvde å selge da, for å ta ny inngang på ettermiddagsduppen, men har hatt for dårlig dekning. Er på fisketur på Koppang og oppdatering i Småprat gir tydelig bevis på at den traden ikke betyr så mye i det store bildet!

Tipper Investtech kommer med kjøpsanbefaling mandag/tirsdag. Dette har uansett vært min beste børsdag i 2017!

1 Like

Litt godt tålamod og planlegging er nok for å bli mangemiljonær i aksjer :slight_smile:

1 Like

Det ser rimlig bra ut for videre oppgang. Fibbonachi 0.382, MA 200, oversolgt RSI og nytt kapital sikret.

Side note, noen som har en overblikk over alle riktkurser fra analytikerna? Gjerne i bear-base-bull case format.

Takk

Finns mange måter å bruke trendlinjer på, og samtidigt er det ikke det eneste verktøyet å bruke. Jag deler selvfølgelig bare min egen åsikt, men jag stoler ikke på investtech for fem øre. Aksjen er fundamentalt meget sterk, og tilfeldig oversolgt med x antal stød på nedsiden. Aksjen kommer aldrig gå till 11-13 NOK forutsatt inga dårlige nyheter kommer.

Hvilken vil du bruke? Det er bare velge.

2 Likes

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=430776

2 Likes

Noen som tar sjansen på å spekulere integningsretter? Jeg fisket på åpning, men den kom aldri ned til noen skarve ører. Hadde jo vært litt gøy å gamble med en tusing til 0,01. :wink:

Skjønner nå ikke helt hva som foregår med tegningsrettene… Aksjen handles til 19.60 som er 40 øre under emikurs, mens tegningsrettene handles til 50 øre.

Det er vel så enkelt som at de som kjøper tror kursen går opp før 12. juli, mens de som selger tror kursen skal holde seg rundt 18-20,-.

Foreløpig er det bjørnene som leder.

Edit: Sikkert lurt å følge med litt her intiden fremover:

http://home.broadpark.no/~borsdata/OVERSIKTE/TRVX.html

https://labiotech.eu/targovax-interview-immuno-oncology-vaccines/

2 Likes

Si hva du vil om Targovax, men dette er en bull flagge.

1 Like

Mørke skyer over hele norsk biotek i dag.

1 Like

Sikkert mange som må selge aksjer for å dekke inn Nano gearingen ;D

Luugggn folkens, bull flagga i 60 min chart. Vi ser nok 21-22 kr meget snart igjen. Aksjen har hatt en normal rekyl etter den lilla oppturen i fredags. Bør snu her og vende oppover, spesiellt sett mot vår større bull formasjon i daglig graf. Vi skal nok opp og besøke MA 200 i 60 min graf runt 21.50 - 22 kr, kanskje denne uke.

Siste mønster vi fikk var en bullish engulfing pattern. Viktige nivåer akkurat nå er:

Bull: Steng over 20.70 kr
Bear: Steng under 18 kr

2 Likes

Tror nok emisjonen må gjøres unna før vi kan forvente noen utslag oppover så dette er nok en fin kjøpsanledning…

Jag ser større motstand opp enn ned gjeldende emissjonen. Ser disse to signalerna mer som ett kriterie for om vi kommer stanne rundt 19-21 kr enn videre oppover. Risikoen er att 18 kr tas ut, og da finnes det lang nedside i worst case scenario. Det eneste jag vill nå er ett evt steng over 20.7 som sannsynligvis kommer til å bidra med å opprettholde litt balanse frem till etter 20 Juli.

Plutselig så det litt bedre ut i boka.

Og nå, knappe 10 minutter etter.

1 Like

Fikk etterfylt både targovax og nano her om dagen, så nå skal den bare eksplodere for min del :smile: Hadde aldri trodd vi skulle få muligheten til å kjøpe targo under 20 og nano midt på 60-tallet, så ble nødt til å omprioritere feriepengene!

5 Likes