Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Er jo DNB som fortsetter sommersalget. Lurer på hvem det er som selger.

Nede på 200 dagers nå. Stenger den under 18.20 er den under.
Sist gang den var nede på 200 dagers 29. juni (17,50,-) Snudde den opp igjen.

1 Like

Yes her må det snu.

1 Like

Ja, blir spennende og se hvor veien går i morgen siden den stengte rett under 200 dagers. Jeg solgte meg ut i mars og har hatt ett par øre trilling trades etter det. Venter egentlig bare på ny inngang.

Biotec er nede i en bølgedal virker det som, alt er ned i år. nano, bergenbio, pcib, trvx. Snur fort, greit og komme seg inn før det blir biotec halleluja igjen.

Jeg er kun inne med en miniposisjon atm, men lå inne med kjøp på 18.10 i close, var imidlertid ikke langt nok fremme i køen. Ser denne gå opp mot 19 igjen i morgen. Men som du sier, det er sur motvind i health care om dagen.

1 Like

snur Targovax opp nå? mye støtte rundt 18.00 tallet

Den som hadde fått på 18.10 i går, kunne gjort en fin dagslønn på å dumpe nå.

Men godt å se at den rystet av seg lqv 18 i første omgang. Nå må vi bli kvitt 19-tallet, så snakker vi.

1 Like

DNM kjøper en del idag

Kikka nettopp på det. -130k siste uken, hissige i dag.

Som jag nevnte en stund siden er fortsatt 18 - 20.70 området som må brytes på opp eller nedsiden. Frem till dess att noen av dem nivåene brytes kmr det være seigt. Aksjen konsoliderer og uansett riktning kmr det gå meget fort opp eller ned når det brytes.

3 Likes

Denna trenden nedover må brytes på oppsiden. Vi har meget godt støtte på fib 0.382 till forskjell fra fex NANO som fortsatt jobber på 0.5. Forhåpentlig ser vi noen nyheter snart, ligger tross alt 3 read-outs og en evt studie start i nær framtid.

3 Likes

Takk for god analyse babyrage, synes Targo ser fin ut nå med dobbel bunn rundt kr 18. Gappet er tettet og blir spennende å se neste dager og uker.

1 Like

Denna uken starter Targovax sin reise mot 50 kr enligt mina beregninger. Let’s gooooo!

2 Likes

Det er jo so lita omsetting i den om dagen

Er rart med det. Omsetningen kommer når omsetningen starter. :slight_smile:

7 Likes

på tide å begynne å laste opp igjen :wink:

Nærmer oss allerede gårsdagens omsetning og det ser ut til å være selgers marked. Fortsetter det slik, kan det se ut til å bli en god dag.

1 Like

Tror tiden er inne jeg også. Har økt en del rundt 18-18,4.
Litt kjipt å ha blitt med ned fra 30 tallet men jeg tviler ikke på at vi skal dit snart igjen og forbi.

1 Like

Det må litt mer volum i aksjen, men kjekt at det blåste fønvind over både PCIB, Nano og TRVX i dag. Vi trenger litt oppdrift nå, så kommer kjøperne. Alle sitter litt på gjerdet og venter på at emisjonen skal bli skrevet inn i historiebøkene.

3 Likes