Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Hvor ligger neste motstand etter 20.70?

Trendtak, er på jobb så har ingen graf foran meg. Rundt 23-24

1 Like

Får se hva MA 50 kan bidra med, skal vi bryte opp trenger vi nok noen nyheter. Bryter vi opp skal vi nog besøke 46 kr, der er mitt personlige target.

1 Like

@babyrage rt 20 :grinning:

Kalkulert :sunglasses: gir fin kjøpsignal til neste uke, fortsatt ett motstand 20.7 innen fri vei mot trend tak. Håper på nyheter.

1 Like

Ser ut som den matches på 20 i auksjonen. Det hadde vært fint.

Edit: Kjøpspost forsvant, 19,90 close.

19.90 slutt, fin dag :slight_smile:

1 Like

Det man skal være oppmerksom på, er det svake volumet. Denne kan fint gå ned igjen tilsvarende på mandag. Bare å holde på aksjene!

2 Likes

Ser bra ut:

1 Like

Litt guffe de siste timene nå, så stenger vi på 21. Reslistisk er vel ca. 20.70.

2 Likes

Have no fear, babyrage is here

1 Like

avsluttet på 21,00. HOD. veldig bra.

1 Like

25 kr neste? :sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses:

2 Likes

Nesj, 30​:sunglasses::rocket:

Hadde vært nice med 45 i oktober :smiley:

3 Likes

Vil gjette det var noen som dumpet TRVX i dag, for å gamble på PCIB. Får satse på at de kommer tilbake i løpet av ettermiddagen.

3 Likes

Må innrømme jeg er litt skuffet etter den friske morgenen. The name of the game, I guess!

Virker som det er sperre fra emisjonsaksjene… Store skjulte ordre på 21 i går, og det dreper jo kjøpsviljen til folk

var oppe på 21,40 tidligere idag, så ikke om det var noen som tok gevinst eller sperrer som ble lagt ut som gjorde at den gikk ned igjen?

1 Like

Targovax brøt på oppsiden noen dager siden. Siste to-tre dagene har vi testet støtten på nedsiden, noe som ser bra ut for tilfellet. Støtten på RSI holdt. Kan vi fortsette opp neste uke og stenge over MA 50 dobler jag min posisjon, for då føles en ny treff i trendtak som en garanti. Siktar på 20-23% i første omgang. Det som er spennende er om vi klarer bryte opp ovenfor trendtak, då er 48-50 kr aktuellt.

8 Likes