Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Aksjen gav videre kjøpsignal igår. Viktigt nivå å stenge over er MA50 rundt 21 kr. Bryter vi opp burde vi se en liten rekyl og test av stød og så videre opp. Blir bra dette!

3 Likes

Is tomorrow the day of reckoning? :sunglasses:

4 Likes

Optimismen din er overbevisende :smiley: Hadde vært gøy om denne tok turen opp!

1 Like

Aksjen skal opp. Trend tak på oppsiden er bare første nivå. Med en flott nyhet stenger vi forhåpentlig over tak, og da er 48 nok neste Target etter litt motstand på ATH rundt 34 NOK. Det eneste som kan ødelegge er en dårlig nyhet, og inget tilsier att Targovax kmr presentere noe dårligt.

2 Likes

Jeg håper så inderlig du har rett :slight_smile:

Jadå :slight_smile:

Kanalen i kanalen i kanalen … samma mønster, men fundamentalt sterkere aksje. MA 100 + 200 og få selgere holder den i sjakk framover. Ska mye til for att vi skal under 20 kr. Når bearish mennesker har presset aksjen nok og den ikke viker så vender vi oppover. Midlertidig dipp.

3 Likes

Dessverre en kjedelig dag igår. Nordea begynte med å dumpe og etter låg Skandiabanken med dolde orders på 19.90 om poster på 500. Uten dem hadde aksjen vært over 21 nå.

Idag blir en meget avgjørende dag. Aksjen har støtte 19.10, visst vi bryter og stenger under MA 200 kan det hende vi skal besøke 17 - 17.50 igen. Forhåpentlig holder støtten idag. Min egen tro er att selskapet er fundamentalt sterkt nok for å ikke bevege seg mye lengre ned. Vi jobber fortsatt i upptrend i det korta.

Mønstret jag er ute etter i Targovax. Kan hende vi skal ha en siste våg ned før en større opptur, men da vill jag også se en treff i trendtak først.

4 Likes

Targovax lever meget farligt nå. Steng under trendlinje og det kan gå snabbt ned mot 13-15 kr.

3 Likes

håper nesten at du har rett, for då blir det jaggu handling!

1 Like

Hele den prekliniske studien for ONCOS-102 kom 10/08, men gøy å lese igjennom :slight_smile:

http://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0182715

5 Likes

Tror vi den vil stabilisere seg over emisjonskurs snart? Denne er vel moden for et hopp snart.

Overmoden tenker jeg. Men trenger vel en skikkelig nyhet for å få tilbake optimismen ville jeg tro. Hadde vært gøy om den kom godt opp på 20-tallet :rocket:

Gambler litt på at støtten på 19-ish holder og økte litt på 19,10-19,20 i dag :slight_smile:

Inte mange selgere her nede. Støtten burde holde.

2 Likes

Botten blir 18.80, 18.30 eller 17.60.

3 Likes

må noen gode nyheter til for å løfte Targovax opp fra disse nivåer nå

Synes det virker fornuftig ut i fra det lille jeg har sett av kjøpersiden de siste dagene, men hva er det du tenker har endret seg siden for tre dager siden da du sa dette?

Prøver bare å lære her :slight_smile:

Det er sett på en større bilde, selskapet er heller ikke fundamentalt like svagt det var når aksjen stod i 7-8 kr. Feil av meg, tror ikke vi når 13-15 kr.

1 Like

Targovax > NANO > PCI …

:joy::sunglasses::rofl:

2 Likes

Passer bra for meg​:+1::grinning:

1 Like