Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

vært nede i 18,20 idag.

Jeg likte ikke at primærinnsider selger aksjer nå for å ha til skatten neste år. Da har han vel ikke troen på høyere kurs på nyåret?

Trenger ikke være neste år, restskatt forfaller i august og september. Men enig at det er en mixed message at best.

Selvsagt. Det kan det være. Tenkte jeg ikke på.

Ble close på plussiden i dag. Hva tror vi om resten av uken?

DNB virker klare nå. Nettokjøp +26k idag. Nå tror jag vendingen kommer :grimacing:

1 Like

Det var jo ikke innsidesalg . Han har tatt oppsjoner på ca 45.000 aksjer , og så solgt rett over 10.000 aksjer for og betale skatt . Dvs + 35.000 aksjer da :slight_smile:

Jeg vet at navn på topp 20 har benyttet anledningen til og laste opp litt mer på denne lave kursen , dog ikke noe stort beløp akkurat men . Det har blitt lastet godt på kurs under 20 Kr .

Tror høsten blir meget spennende nå ! :slight_smile:

1 Like

Jeg tolket det som et styrketegn at den hentet seg inn igjen i dag. Støtten på 19 har vist seg seig :wink:

At den spratt opp i pluss på slutten håper jeg var fordi flere tenker at nå snur den opp.

Megler statistikk:

DNB solgt 3.4 millioner aksjer siden Sep -16.

Arctic og DNB største selgere.

5 Likes

Stemmer dette?

Innlegg av: aborum (28.08.17 23:01 ), lest 140 ganger
Ticker: TRVX
Endret: 28.08.17 23:03
RE^2: TRVX - Gikk rett i nano fella
Shotgun:

  • 18,20 / 18,30 blev afvist 3 gange i dagens handel og er blevet afvist gentagne gange på dette niveau siden ultimo juni. Det tegner et teknisk stærkt billede af støtte på dette niveau og et kortvarig dip under støtten kan anses som værende en anomali i dette billede.

Bestyrelsesmedlem Robert Burns valgte 40.000 aktier (RSUs) som godtgørelse (25. aug). Kommer fra Ludwig Institute for Cancer Research.

Ludwig Institute for Cancer Research og TRVX evaluerer ONCOS-102 (ovarian / colorectal) kombineret med CPI. Et klinisk studie der forventes utroligt meget af fra ledelsen i TRVX.

Robert Burns fra Ludwig køber aktier i TRVX. Man må selv gøre sig sine tanker, men jeg tænker umiddelbart at værdierne snart viser sig i TRVX for alvor.

2 Likes

En på XI gravde litt i regelverket og kunne fortelle at en utenlandsk næringsdrivende må betale forskuddsskatt, med andre ord bør salget av 25% av aksjene være helt problemfrie.

1 Like

DNM har vært på kjøpssiden noen ganger før. Jeg tror vi må se et par dager uten nedsalg før vi kan si trenden brytes. Kan minne litt om Brighter dette. Én aktør holder aksjen nede. Når de slutter… 30% opp? :joy:

1 Like

Stemmer det at det kommer posters opp 31 august iforhold til ESMO konferansen 8 sept?

Tilgjengelig CEST 0005

1 Like

19 holdt i dag også. Har vist seg å være forbausende sterkt.

Sterkt ordrebilde akkurat nå. 65k på kjøp fra 19.00 og oppover.

Edit: Noen tatt bort nå. Kan være lureposter.

1 Like

ja håper på gode data snart så vi kan komme over 20 kr igjen

https://cslide.ctimeetingtech.com/library/esmo/browse/search/2i5B#2Bb5p0vn

Targovax ser ovanligt stark ut! :smiley:

4 Likes

Den har i dag fået en anbefaling i BørsExtra
KLP-Forvalter John Harald Henriksen anbefaler kjøp Targovax

3 Likes