Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Targo ser spennende ut fremover, men er det begynnelse på litt forventninger på konferansen vi ser nå? Litt ny i aksjen, så vet ikke hva den “vanlige” psykologien har vært tidigere

Blir interessant å se OS for 2.5 år, denne blir oppdatert 9. september.

"OS rate at 2 1/2 yrs will be presented."
https://cslide.ctimeetingtech.com/library/esmo/browse/search/2i5h#2Bb5o024w

Spennende! er det sagt/guidet noe iforhold til forsøk på ikke opererte pancreas pasienter fremover?

Det vil komme oppdaterte 2 1/2 års overlevelse for 1. cohort 9. september. Fra 2. cohort vil 2 års overlevelse blir presentert 1H 2018, ca samme tid som sist februar/mars.

Det planlegges å starte et pivotalt fase 2/3 eller 2B studie med TG01, men dette er som Erik Wiklund (CFO) sier “in the thinking phase”.

Anbefaler å se Q2 webcastet: http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=58636333
49

4 Likes

Blir det noe brudd på 20,00 over helga da tro? Var jo en rugg av en sperre der et øyeblikk med 250 000 aksjer til salgs. Tøtsja 19,90 tre ganger i løpet av dagen.

Hvor mye kan kursen gå ved gode oppdateringer 9. sept? Tror folk det vil bli en oppgang pga forventning mot dette, eller er det ikke en stor nok happening?

Har Arctic gitt oss en gylden mulighet til å laste opp mer i forkant av ESMO, eller er dette et tegn på at noen har mistet troen? Begge deler kan vel stemme. Spennende bør det i hvert fall være i tiden frem mot ESMO.

1 Like

Var vel et forsøk på SL-raid?

Jeg tok med meg noe fra sluttauksjonen. Arctic stoppa på presist 150.000. Betyr det at de er ferdige nå? Tomorrow will tell.

Det ryktes at det er Portia AS som selger. da har de i så fall mer å by på, om de skal helt ut.

1 Like

Er dette da, folk som har vært med opp fra 10kr? eller er det emisjonsaksjer de sitter på?

Jeg tror dette er 20-kroners aksjer.

Skjønner ikke poenget jeg, hadde jo folk holdt litt på aksjene idag hadde den slutta over 20 og de kunne tjent litt penger.
En annen mulighet henta fra HO, at det er folk som selger ut aksjer for å sette de inn via aksjesparekonto. Isåfall skal vel de inn igjen imorgen.

1 Like

Sperra på 307k aksjer tilbake på 19.20.

Var ser du 307K?

I ordreboken. Den posten ble nok raskt endret.

1 Like

Ser ut som selgersiden flytter seg oppover nå…

6 Likes

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=434411

3 Likes

Hmmm, markedetet virker ikke videre imponert, noen som har noen tolkninger på innholdet?

2 Likes

observational clinical study with RAS peptide vaccine TG01 - TG01/GM-CSF
"Immune response was recorded in 56% of the patients, results that correspond with data from a Phase I/II trial with a similar RAS peptide vaccine in non-resectable pancreatic patients2. Even though not statistically significant, the results indicate increased survival for the immune responders."

Slik jeg forstår det så klarer de å fremme en immunrespons i majoriteten av pasientene, men de har ikke nok data (not stastistically significant) enda til å konkludere med at det øker overlevelserate, men angir at det KAN ha en økning.

Dette er vel gamle resultater for 10 år siden eller noe? Ganske lovende greier, men ikke noe man ikke visste fra før av sånn jeg tolker det. Men legger da et godt grunnlag for ny forskning for å definere overlevelsrate på “non-resected”.

Nr 2: TG01/GM-CSF and adjuvant gemcitabine in patients with resected RAS-mutant adenocarcinoma of the pancreas

Denne syns jeg er litt diffus. Sliter med å forstå helt hvor mange gjenlevende det faktisk er etter 2 år. Men oppløftende at det kjøres på med mer forskning til Q2 2018.

Nr 3. Ikke noe nytt som jeg kan se, det forskes enda uten å ha samlet resultater.

Alt i alt er det ikke så mye nytt slik jeg forstår det, men at det kommer flere resultater angående 2.5 års overlevelse. Men de som har fulgt caset lengre enn meg kan kanskje komme med andre vinklinger, evt rettelser.

2 Likes