Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

@strongbuy jeg tror ikke det var tilfeldig. Handelen har vært laber siste tiden, så en slik stigning rett før nyheten vekker hvertfall mistanke.
La også merke til at det foregikk en del handel med ti-talls aksjer med 1:40 minutt mellomrom i forkant til den etablerte seg over 17,00. Ser ikke hvem som kjørte det løpet.

Tror det var ironisk ment :slight_smile:

JP Morgan…

1 Like

Var det enda en patent som gikk gjennom? Er bare et par dager siden det var et annet patent som ble godkjent i Usa? Eller var det noe annet… Jeg prøvde meg nemlig på en liten trade som gikk i tap. Kjøpte på 18, solgte på 17,8 og 17,5 eller noe. Så gikk den opp igjen i dag.

Brikkene begynner å falle på plass :slight_smile: Tror vi er ferdig med bunn-nivå og ørkenvandring. Kommer å reprises utover høsten denne :slight_smile:

3 Likes

Ikke mye bevegelse på Targovax i dag. Hva tror dere om kursen videre…?

Må vel nyheter til, selv om Targovax er billig etter min mening med nåværende kurs. Readouts i okt/nov/des er vel noe folk venter på pdd og er vel guidet så og si av selskapet.

2 Likes

Enig, har benyttet lav kurs til å laste på litt ekstra.

Kjøpt tilbake min post her idag i lange porteføljen. Noe jag misset tidligere er den pågående ABC korrekturen som blev begynt på tidligere etter 1-5 turen opp mot 34 kr. Om min TA stemmer har vi nå avsluttet den på fib 68 og vi burde danne en bunn her. Og som tidligere ligger det flere read-outs i år, så ligger nok stille her en periode!

8 Likes

Tok en snabb titt i ukes grafen. Vi trenger en fin grøn candle opp over MA 10, og etterhvert MA 30 for å fortsette opp. Men grøn zone er hvor man kan kjøpe for best R/R. Under så burde man holde seg unna. Ellers ser det ut som att vi begynner smått i bevege oss i rett riktning. Momentum er på vei oppover, og vi har en kommende kjøpsignal i MACD som burde sette igang ett større rally. Alla disse tingene burde gå i boks vist vi får ett veldigt positiv PM.

7 Likes

Lite med rally i Targovax, @babyrage! Pump og dump mellom 17,50 og 18,00. Tror du den snart bryter opp, eller må vi vente noen uker til?

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=436275 . :rocket::champagne:

3 Likes

The modified cohort started recruitment in 2015 (link to PR), and the last
patient enrolled has now been in the trial for one year. The one-year survival
rate and safety data in the modified cohort showed that:

  • 100% of patients (13/13) were alive one year after surgery
  • TG01/GM-CSF generated an immune response in 85% of patients (11/13)
  • No serious adverse events related to allergic reactions have been reported

Idag så klart :wink:

3 Likes
3 Likes

Fra E24 i dag:

DNB Markets skrev i et notat før børsåpning at de ventet en positiv utviklingen, og anbefalte kjøp av aksjen. Samtidig justerte de opp kursmålet til 31 kroner aksjen.

DNB ser med andre ord en betydelig oppside.

5 Likes

Solgt nær 750k aksjer imorges fra 20 og ned til 19. Er dette folk som vil ut med emisjonsaksjene? Hvis ikke kan vi vel forvente at disse muligens skal inn igjen. Utrolig å se hva som skal til for at kursen skal over 20 for tiden.

Smått utrolig med kun 1% stigning på den meldingen.

2 Likes

ja, det suger faktisk…

1 Like

Det blir vel en stund med opp og ned mellom 18 og 20 før den forhåpentligvis går videre opp. Kanskje det kommer en ny positiv melding til, slik som sist?

1 Like