Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Det er vel 2, kanskje 3 readouts igjen i 2017. Så håper jo på 2 like gode meldinger i samme bane. Men slik d ser ut så hjelper d jo ikke når folk ikke har trua til tross for bare gode nyheter siden emisjonen.

2 Likes

Jeg ble skuffa igjen i dag gitt! Økte til og med litt på 19,30 før det falt videre. :slight_smile:

Jaja…litt godt å se at selv ikke @babyrage har fullstendig overnaturlig evne til å se inn i fremtiden da :wink:

"Overlevelsesfrekvensen for bukspyttkjertelkreft har blitt bedre fra tiår til tiår, men sykdommen er fortsatt betraktet som stort sett uhelbredelig. Ifølge det amerikanske kreftforeningen, for alle stadier av bukspyttkjertelkreft i kombinasjon, er ett års relativ overlevelsesrate 20%, og femårsraten er 7%.http://pancreatic.org/pancreatic-cancer/about-the-pancreas/prognosis/

At Targovax nå melder om 13/13 overlevende etter 1 år høres jo utrolig bra ut? Nå vet jeg ikke hva de nøyaktige overlevelsestallene for “resected pancreatic cancer” er, som er target i casen deres, men synes det ser lovende ut.

Legger og merke til at NRD lettet seg med noen hundre tusen aksjer i dag. Ser at Nordea har et fond på topp 5 listen. Hvis de skal ut vil det ta lang tid før kursen begynner å gå, så spørsmålet er vel hvor mye de skal ut med… Og man kan jo lure på hvorfor man selger seg ut etter slike resultater.

5 Likes

Haha, jag må slutte å prøve tyde Targovax sine reaksjoner på nyheter, holder meg til det tekniska og fundamenta :joy: Trengs ingen medisinsk utdannelse for å skjønne at dagens nyhet var flott. Targovax er Norges mest undervurderte biotech selskap.

6 Likes

Og kanskje Funcom som spill selskap? :wink:

1 Like

Jag tørr ikke å uttale meg om Funcom, sekten holder øyene åpne.

5 Likes

Beklager, Funcom har ikke noe å gjøre i denne tråden. Likevel tror jeg de og er undervurderte som selskap.

Jeg har hatt troen på Targovax veldig lenge, mener også at data har vært gode når disse har vært presentert for oss aksjonærer. At kursen har falt fra rundt 30 kr og ned til 16-17 er for meg en gåte. Kom flotte data igjen idag, men av en eller annen grunn er det store aktører som pøser ut med aksjer på selger siden og hindrer aksjen å bli priset det den virkelig er verdt idag. Det må da komme en større aktør på banen som vil kjøpe seg opp mange % på eiersiden for å få denne over 20kr og oppover. Har ikke sett lignende oppførsel i en aksje over så lang tid (mange mnd) før. Greit nok at det er 3 readouts igjen og usikkerheten vil være der, men nå har 1 readout kommet og den var veldig god. Forventningene til de neste burde være litt høyere. men som sagt, jeg forstår ikke spillet i Targovax. Holdes kursen kunstig lav for mulig budgiver å kuppe selskapet når alle readouts er blitt servert?

4 Likes

I hvert fall ingen tvil om at treffprosenten din på det tekniske har vært helt vill i mange aksjer :slight_smile:

Helt utrolig hva som skjer med denne aksjen. Den ene positive meldingen etter hverandre, men hva skjer. Opp i 20 og ned på 17 tallet igjen! :joy:

Skjedd ganske mange ganger i norske biotec selskaper at etter gode nyeheter, om en venter 1-2 dager så får en billigere inngang enn det den var før nyhetssleppet kom frem. Burde jo egentlig være noe en kunne utnytte.

2 Likes

Ja, det er bare å lesse opp og håpe på bedre tider! :star_struck:

2 Likes

Lite fremdrift til kursmålet som DNB satte for noen dager siden. Har du @babyrage noen kloke ord om kursutviklingen?

Ser ikke på Targovax som en trading aksje. På 1-2 år sikt er jag riktigt bullish. Bullish pennant formasjon, fibonacci 68 stød og bullish indikasjoner.

6 Likes

Takk for bra analyse!

1 Like

Her er mitt håp for Targo :slight_smile: Targo oppe, Nano nede

3 Likes

2 Likes

Ser ut som kr. 17 er nær bunnen i Targovax. Håper vi snart ser en liten oppgang!
Og så kom sperren på 17,40!

2 Likes

Har du sålt? Trodde att du såg nivån 17 som bra r/r.

Targovax har oppdatert studieprotokollen på Mesoteliom studien i går! (clinicaltrails.gov)

Se last posted update:

Er der nogen der kan tolke denne opdatering og om den har nogen betydning?

2 Likes