Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Trigger ?

I tiden framover ser det veldig sikkert ut å sitte i Targo, om det blir den neste Nano med 350% oppgang fra 14kr på 6mnd sikt får vi se, men synes dette ser lovende ut. Dette blir kanskje en av de aksjene hvor jeg sitter på sidelinjen når det virkelig tar av fordi jeg “trodde alle allerede hadde fått med seg dette” :slight_smile: Har lite lyst til å gjøre den feilen igjen ^^

1 Like

Jeg kan ikke forklare det rasjonelt, men får en god feeling av Targovax. Spent på hva Soug og CMO har å komme med 15. desember.

Så snart trvx får avklaret enten finansiering eller resultater mer så blir det veldig i interessant.

Da brukte jeg gevinsten i Nano som røk på SL i morges til å kjøpe TRVX. En liten post på 4000 aksjer. Kjøper meg mer opp når finansiering og resultater begynner å komme - men kan være lurt å posisjonere seg tidlig (jf. Nano :slight_smile: )

2 Likes

Tenker også litt på å gå inn på nytt igjen i trvx, men er usikker på grunn av de som selger. Er Haudemann ferdig med nedsalget nå? I tillegg er Birk Venture ute, og eier av det selskapet er også med i Zelluna Immunotherapy, hvor Gustav Gaudernack er styremedlem. Det liker jeg dårlig.

Er Birk helt ute? Det er litt overraskende. Men behøver jo ikke være noe mer mystisk enn at de ser at det blir for mye å holde orden på?

Jeg er ute av trvx akkurat nå, ønsker litt mer kjøtt på beina. Likte dårlig at CEO sluttet.

Radiumhospitalet og Healthcap sitter stødig da.

Jeg valgte å selge pcib med litt tap, og har økt litt i Targo nå før presentasjonen.

3 Likes

Jepp, og de er de viktigste slik jeg ser det på den lista. Nå har jeg ikke satt meg like grundig inn i TRVX som jeg har med Nano og PCIB, men blir litt lesing til uken. Jeg kjøpte i dag kun baserte på det tekniske bildet, så får vi se hvor lurt det var neste mandag :slight_smile:

Radiumhospitalet sitter vel egentlig alltid rolig og er sånnsett ingen indikator på at det går dårlig eller bra.

2 Likes

Hvor finner du den listen der? Har du laget den selv? :slight_smile:

Ja, det er fort gjort og man får en god oversikt :slight_smile:

1 Like

Så for å oppsummere på topp 20 selger alle eller sitter rolig bortsett fra en (to hvis man tar med nykommer). Det er ikke en veldig positiv topp 20-liste dette. Jeg har kun en lyttepost her, men følger med.

2 Likes

Radiumhospitalet gjør strålende investeringer uansett, er også spent på presentasjonen, den legges også ut på deres nettsted like etter.

Men hadde det vært noe spesifikt nytt å melde under presentasjonen som kunne virket kurssesitivt så måtte de jo børsmeldt dette før denne. Så vi får vente å se…

1 Like

Er vel mer seedpenger for å starte utviklingen. Av og til får de avkastning av og til ikke.

Rent teknisk vil jeg ha den over 12.80 i morgen. Close over 13. Da har den brutt både 10 og 100 dagers glidende snitt. 10 dagers er allerede brutt men den møtte motstand på 100 dagers i dag. Jeg satser på 100 dagers brytes ila. uken.

Kan vi forvente nyheter allerede nå i desember? Skulle vel være et par readouts i løpet av 2016?

Mitt lille håp er at de kommer med noe positivt i morgen etter hva vi kan anta blir en fremoverlent presentasjon fra NANO før Targovax slipper til. Da vil ikke kursen lengre være på 12 kr nivået for å si det slik. Nyheter rundt partneravtaler muligens ? Mener “read outs” først kommer i 2017.

Jeg kjøpte meg nylig inn med forventning om reprising i og med mye spennende på trappene i 2017 og at markedet normalt indiskonterer fremtidig forventning god tid i forveien med ditto reprising.

Uten å ha for sterke meninger om Nano kursen så ser jeg liten grunn til at TRVX skal være priset med kun 1/10 del av Nano market cap. Tror noe av dette vil kunne tettes forhåpentligvis ganske snart, men det avhenger bl.a. mye av hvordan markedet tar i mot presentasjonen i morgen det…

Skulle de ha kommet med noe som kan oppfattes som børssensitive nyheter så må de uansett melde dette før presentasjonen tar til.

Uansett gir det mer oppmerksomhet, noe som i seg selv kan være positivt.

1 Like

Arc og DNB fortsetter å lempe ut. Ser dog ut som at Arc er ferdig for dagen med sine 100k.

Men kjøpsinteressen er der! Får håpe på noe news i morgen.