Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

F… 6% i minus her nå. Trodde 12 kr skulle holde. Får vi en ny tur ned til 11.50 nå? :frowning:

Lurer på om det ble noen forsinkelser der?

Var guidet readouts i desember ja.

På min kalender står det fortsatt desember, kan jo fortsatt komme noe her…

Hadde vært deilig om DNBs kursmål ble nådd på denne siden av året :wink:

1 Like

Pssst: PCIB :wink:

Skulle hatt en slant i TRVX, har sett litt på den siden 8-9 kroner.
1000-5000 aksjer hadde vært ok.
Men jeg tømmer kontantbeholdning fortløpende, nå står emi i PCIB og mellomlegg på ny bil rett over nyttår for tur…

1 Like

Skal inn i PCIB men ikke før Januar når emiaksjene er på markedet. Kjøper aksjen før det om den kommer ned under 10 kr… :blush:

1 Like

har du tro på pcib ville jeg ha vurdert å handle litt nå og litt senere i tilfelle det berømte toget skulle gå.samme gjelder også trvx.

1 Like

Vurderer fortløpende @Alex men ser virkelig ikke hva som skal få aksjen til å gå så mye mer nå av news?

1 Like

TRVX ned i dag, ser ut som bunn foreløpig, på 11.60. Nesten 40k aksjer her som vil ta i mot.

Positive meldinger i første halvår 2016 (2 read outs planlagt) vil minimum doble kursen her. (kfr. NANO,PCIB og stort sett alle Biotech aksjer med positive meldinger).

Så har vi markedets forventninger til dette som gjerne gir et nyttårsrally i januar.

Enkelte som har kjøpt på høyere kurser (opp til 25 kr) vil godt mulig realisere før 31.12 for å få med seg avskrivningen og gjerne kjøpe seg inn igjen etter 1.1.

1 Like

Det er nesten ikke selgere nå, men mange kjøpere på 11.60 som jeg antar er bunn (den snudde også her sist gang, så tror dette nivået er solid).

Fikk bekreftet dobbel bunn på 11.60, nå er target 13.05 :slight_smile:

1 Like

Og jeg som er 480 aksjer short. Må ha runde tall

1 Like

Hehe. Jeg måtte selge Targo nå. Ikke fordi jeg ikke har tro på Targo, men må kjøpe mer Nano… :stuck_out_tongue:

2 Likes

NANO kan falle til 60-65 Nok . Markedsverdi 4 181 285 063

Må gjerne det for min del. Her skal det hamstres. HAMSTRES! :mask:

1 Like

Har du ikke maxa kredittkortene alt da?

1 Like

Er jo bare å skaffe et par til :wink:

2 Likes

Vær grei med Nocturne nå.

Slikt er en av grunnene for å gå lei av HO.

5 Likes

Maksa ett men har mange flere å gå på :wink:

1 Like