Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Hei! Jeg er ikke noe mester på disse tingen jeg heller, men om jeg har forstått det riktig så er det sånn at ved meidan survival så lever 50% av pasientene som er i utprøvningen. Det vil si at hvis man har 18 pasienter med i en trail så vil man kalkulere median overlevelse når man har 9 pasienter igjen. Så i Targovax sitt tilfelle så er 50% av pasientene i live etter 33,1 mnd, som er bedre en det man har sett historisk. Når man regner gj.snitt overlevelse så vil man regne hvor lenge hver pasient som er med i utprøvningen lever. Altså antall mnd per pasient delt på antall pasienter. Gj.snitt overlevelse vil forandre seg så lenge det fortsatt er noen som var med i utprøvningen som lever, mens median overlevelse forblir som den var. Jeg håper det svarte på spm ditt :slight_smile:

Ja, man skal ikke se bort fra at alt fra 5-9 pasienter fortsatt er i live tre mnd senere ved 36 mnd :slight_smile:

2 Likes

Ingen bunn i sikte?

å jeg som trudde jeg kjøpte når den var på tilbud -_-

1 Like

Veldig rar kursbevegelse i dag?
Burde den ikkje gått på forventninger nå som neste oppdatering av ONCOS er rett rundt hjørnet?
Kursen burde vel i de minste være flat…
Februar er kun dager unna. Oppdatering til marked innen 2 uker eller hva tror folket?

Jeg doblet i dag iallefall :slight_smile:

1 Like

Helt enig, Hva er det å frykte? Det er ingen forandring i guidingen, og alle tall er så langt presentert fullt i takt med hva som er meldt.

Denne må snart være litt oversolgt også. Er det noen som har en oversikt over RSI ? @Savepig kanskje? selv om det blinker advarsel på alle dine lamper :wink:

nærmer seg 40 RSI …

Har vel sagt det tidligere , det har vært mange dager med store dump i sluttauskjonen ned mot laveste .

Noen presser ned … hva er grunnen ? :stuck_out_tongue:
Gjort noen trades med småtteri , og fått økt antallet aksjer med 700…

kurs ned mot 17 er bare … ja helt utrolig :open_mouth:

1 Like

Har ikke fulgt så nøye med, men joa, sånn som jeg tegner det er det litt make or break der og nå:

image

Da ble det plukka ytterligere mer i dag. Jeg er egentlig fullastet i Targo, men har sagt at jeg skulle handle mer om den faller under 18. Jeg forstår lite av handelen her nå, skjønt børsen virker tung nå. Ikke lenge februar og ny melding!

Denne skal opp! …en blåblå dag :blush:

3 Likes

Samme her, tok litt på 17.52 :slight_smile:

1 Like

Er ikke dette litt typisk; aksjen selges ned en del før nyheter, så spretter den opp til litt over nivået den var på før den ble solgt ned. Siden inntil neste melding har vi blitt presset ned til støtte igjen.

Så, etter ha gnikket i krystallkulen ser jeg at neste nyhet tar oss opp til +/-22,- før vi sakte men sikkert blir presset ned til rundt 18,- igjen. Virker som om noen gjør mye for å holde den nede, uten at jeg skal lage noen konspirasjonsteorier rundt dette. Men frustrerende er det!

3 Likes

Ikke si det da! Jeg har jo hatt det sånn i Nano i 8-10 mnd nå, kjøpte Targo for å diversifisere, og få blå tall mens man venter! :joy::+1:
Spøk til side, har en følelse av at Trvx kommer til å" ta en Nano høst/vinter 2016" , virker som det ligger klart for det! :smiley:
Endret litt for enkelte enkle som ikke skjønner enkelte ting :sweat_smile:

5 Likes

Det er 2018 nå her sørpå!

Du vet hva som skjedde med kursen i Nano høst/vinter 2016?

Ja men om du leser setningen din så ser det ut som at du er i 2016 daaaaaaaah

1 Like

Glemte teskjeen da :joy::joy:
Endret det litt så du skulle forstå😁

1 Like

Hvor lenge skal du sitte å ruge på TRVX, @Hakon :smile:

Tja, til jeg føler jeg får godt betalt :joy: må jo vurdere caset etter hvert som stien vandres

1 Like

Bare jeg som synes RSI kurven og kursen i Targo følger hverandre overraskende tett?