Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Men på den annen side, så håper jeg egentlig at kursen holder seg lav en stund til, slik at jeg får hamstret mer.
17500 aksjer and counting…

2 Likes

Jeg solgte det jeg kjøpte i går under 16 med 13 prosent gevinst i dag. Føler meg usikker på børsen, og vil være litt likvid hvis det skulle komme kjøpsmuligheter fremover.

1 Like

Mjo, men jeg er av den formening at TRVX er priset til en piss i havet, og man har her en anledning til å potensielt sikre alderdommen for småsummer.

Jeg har et håp om at NANO gjør et byks før TRVX… Da er det muligheter for litt trading. Men uansett, så lenge TRVX ligger på disse nivåene, så selger jeg ikke en eneste aksje…

1 Like

Targo legger atter en kubbe på bålet. Temperaturen stiger, trykket øker, men lokket sitter fortsatt fast. Er spent på resultatene av TG01 og hvordan de vil tolkes av markedet.

8 Likes

Fikk 25% flere aksjer igår :wink: Føltes korrekt.

5 Likes

Skjermbilde4

hva pokker er greia med alle de 200 aksjer for å fylle loggen ? Og så dump av nå 7000 aksjer på 17,20 :laughing:

vil man ha minst mulig for aksjene sine ? :stuck_out_tongue:

2 Likes

Man prøver å blinde amatører (slike som meg), som har begrenset ordredybde.

Netfonds har hele ordredybden, hvis du ikke er kunde kan du se den med 15 minutters forsinkelse.

Netfonds.no

1 Like

du kan også opprette gratis konto hos nordnet med live og ordredybde :slight_smile:

Så fikk vi dump av nesten 50K aksjer da … nesten en halv "vanlig " dagsomsetning … :roll_eyes:

snudde hele momentet i aksjen …

Skjønner meg ikke på kursutviklingen i Targovax… Den gir liksom ingen mening. :sleepy:

1 Like

Den gir nok mening etterhvert når du ser at storfisker kjøper seg opp. For det er det som skjer nå. Utskremming av småfisk, og kursen på latterlig lave nivåer.

1 Like

Forstår som vanlig lite jeg og. Store ordre som hives opp og ned i begge ender.

Er det forøvrig noen som har fulgt med på hva som rører seg under topp 20?

er etterspurt topp 50 av Renate , men ikke kommet … Det kommer kanskje ved Q4 resultater …

Må nok være storfisker som skremmer ut ja ! Om ikke så ser det ut som folk benytter hver anledning til å få kasta ut aksjer ut over en lav sko å komme seg ut … Etter nok en runde med gode resultater :roll_eyes:

er liksom 800.000kr som ble dumpa istad … ikke enhver som sitter med det ! Og har man kjøpt seg såpass stort opp burde man ha trua , iallefall etter alle readouts som er bra …

neeei , storfisk skremmer , dumper , og handler … :stuck_out_tongue: :rocket:

4 Likes

Det verkar vara poppis att sälja 200 st;)

Og med ett var vi oppe på 17.92 :roll_eyes: :sweat_smile:

Tja… der gikk det 16-17k til 17,90 i en jafs :slight_smile:

noen som har en TA etter denne ukes knall å fall , og liten opptur igjen :stuck_out_tongue: ? @babyrage ? du følger kanskje ikke med, siden du var lur og hoppa ut over 20kr ? hehe

her svinger det mye iallefall … store poster begge veier :face_with_raised_eyebrow:

Misslyket forsøk på å ta ut tidigare kanal. Akkurat nå kommer vi nok konsolidere her litt, muligens ett nytt forsøk på kanal bunn. Om børsen holder seg sterk og vi får ett forsøk på kanal bunn er det nog relativt god R/R.

3 Likes

Takker !

Er litt sketchy på børs om dagen ja :roll_eyes:

Men du har vel finni dine måter og tjene på du :wink: hehe
Er vel for at vi ikke skal ta ut 18kr at den store posten kom på 17,88 da :angry:

Jeg syns det er heeelt utrolig at vi ligger så lavt , men var vel igrunn den dårligste perioden og få melding på også … Får håpe usa går opp ikveld :slight_smile: siden det er så fokus på det !

1 Like

Oppdatert Topp 50 liste 1. Februar 2018

Den forrige jeg hadde er ifra Oktober ifjor , så + - er mot den listen. Takk til @femtyspenn og Renate i Targovax !

Sitter på en litt dårlig bærbar data så da blir det sånn her :stuck_out_tongue:

Topp 20

FEBRUAR

Totalt 31.938.839 aksjer

Topp 21-50

TOPP%2021-50%201%20FEBRUAR

Totalt 4.076.600 aksjer

Ute av topp 50 fra Oktober 2017 til nå .

UT%20AV%20TOPP%2020

Topp 50 sitter på 68,45% av aksjene .

10 Likes