Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

“Markedet gir tommelen opp til Targovax” (Hegnar) ?? Til tross for fantastiske nyheter, ser det ut som om det er en helt annen finger markedet holder opp.

1 Like

Det var virkelig synd timing meldingen kom på igår , med all den uroen det er på verdens børser for tida :confused: men samtidig stoppa den litt av fallet kanskje …

Usa er ned over 3% igjen og olja har falt fra 70 til 64$ , investorer er redde og trekker seg delvis ut !

Noen tøffe dager , ikke tvil om det … Men hvor lenge det varer får man jo bare se !

Targovax leverer så bra som det er mulig, men markedet er forsiktige …

2 Likes

Har heldigvis noe ledig kapital om den faller under 14. Sitter med en post med høyt snitt (dessverre)

Til sammenligning har topp 50 i PCIB bare 57,75%…

https://beta.tekinvestor.no/t/pci-biotech-pcib/1008/2587

(Post 2653)

1 Like

Fan til uke å komme med melding da :frowning:

Det betyr jo bare at man får aksjer på billigsalg!

1 Like

Dow ned 4% . Redd det blir en stygg dag i morgen :sob: Supert at du fikset den listen @Chrysler300C :clap:

2 Likes

Morgendagen blir mao en real høydare for oss som sitter med 99% i aksjer og 1% i cash :smiley:

Får bruke den 1% på sprit og gå inn i helga på minst mulig sjarmerende måte :cocktail::+1:

9 Likes

Joda , aksjer på billigsalg er en ting … men hva er billig nå :thinking: altså … hvor mye skal det korrigere/krakke i markedet ??

Trodde 19kr var billig også jeg …

Skal nok inn med mer , imorgen eller neste uke … sku bare gjerne treffi sånn ca bunn ! Men når det tidvis er dump på 50.000 aksjer og 1kr ned i kurs er d ikke så lett å sette ordre som er lav nok ! Tror jo aldri d skal gå inn jeg d da :laughing:

Spennende blir det imorra , ingen tvil …

:thinking::pray:t2:

1 Like

Er det anbefalt å ta posisjon i påvente av kvartalspresentasjonen? Har dere forhåpninger til guidingen?

Når tror dere 3-års overlevelses data kommer på TG01 studiet?

@100dollabills : Det er vel ventet nå i Februar . Var rundt disse tider ifjor !

Kan ta med denne ! OBS : Den her er ikke ny , men noe å glede seg til !! :stuck_out_tongue:

TRVX:VIL TA BESLUTNING OM RANDOMISERT STUDIE I 1.KV 18
10:36
Oslo (TDN Finans): Targovax diskuterer nå hvordan de kan gjennomføre en randomisert undersøkelse for TG01, som vil bli en fase 2b/3. Selskapet vil ha samtaler med helsemyndigheter i første kvartal 2018 om utforming av studien, og venter en beslutning i slutten av første kvartal 2018.

Det kommer frem på selskapets kvartalspresentasjon torsdag.

En randomisert studie vil kunne brukes til å søke godkjenning for ledemiddelet hos myndigheter.

6 Likes

Jeg hadde håpet på 3 års overlevelse før Q4. Men, har aldri sett at targo har flagget at de skal rapportere dette. Uansett forventer jeg at de melder dette da de hele tiden har sagt at det er på halen av overlevelse man skal se den virkelige effekten av TG 01. Ref 4 av 20 på 10års overlevelse fra hydrotiden.

Det var 9 pasienter ( manglet da data på 1) per 2 1/2 år som hadde overlevet . Ref intervju med CFO på Radforsk podcast i fjor høst,

1 Like

image

Ser ikke så verst ut.

2 Likes

det er enorme kjøpsmuligheter når markedet er skremt :slight_smile: jeg har fått handlet godt idag !!

MCAP 890 Mill … :joy: Det er en spøk :stuck_out_tongue:

det føles ille ikke å kunne handle mer nå som det tydeligvis er vår-salg! Men alt av tilgjengelige midler er i Targo og Nano, ikke ei krone igjen til disp. Eller vent nå litt. Hvordan var det nå med disse sparepengene til ungene? Hm… Fristende, men man får vel besinne seg, og verne om familiefreden. :slight_smile:

5 Likes

Vert litt hektisk i det siste så usikker på om artikkelen i Finansavisen på Torsdag har blitt limt inn her. Anyway, her er den :stuck_out_tongue_winking_eye:

12 Likes

hvorfor er det kun “vår kjære” Susanne Stuffers analyse som trekkes frem her , og ingen andre ?

Redeye følger saken godt . Base Case har lenge vært 32 Kr. Skjermbilde%20redeye

Hva med DNB sitt kursmål på 31 kr ? Bull på 50 kr …

etter den tid har det blitt mer og mer derisket med gode readouts , selv om det nødvendigvis ikke gir utslag nok til å forhøye kursmål … Men det gir da iallefall ikke noe grunnlag til å senke det noe !! :slight_smile:

Og hvorfor skrives det at det er risikabelt å kun satse på EN kreftvaksine ?
Utdrag fra HO da jeg må rekke United kampen nå :stuck_out_tongue:

Og en oppsummering jeg skrev på HO av hva som har skjedd siden September ! Finner vel ikke så mye negativt !! :slight_smile:

11 Likes

Hva jeg synes arctic kan gjøre med sin analyse:

STUFF IT!