Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Hvis folk hadde blitt skuffet over 57 kroner, så er det jo bare å trøkke til å kjøpe ad mass på 16 nå… :joy:

Jeg hører jo både forumister og venner som ikke skal selge en aksje før den når 400 spenn. Locker room talk :slight_smile:

seff akkurat nå så ville mange også vært fornøyd , er jo en selvfølge det ! hehe

Jeg har handlet nok nå , og siste kjøp på 16,3… Nå får det være nok for min del :slight_smile:

Samme her. Vurder om jeg skal vekte meg mer opp nå mot sjansen for at den faller lavere eller det kommer en nyhet. Hva kommer først? :face_with_raised_eyebrow:

det er ikke godt og si , men jeg tar iallefall sjansen på at vi er nær en bunn … skulle den dette 1kr til så tar jeg det med ro ! med tiden skal den betraktelig høyere :slight_smile:

1 Like

Immunotherapy has the potential to revolutionise the way we treat people with cancer. Our CEO explains why this approach is so important, and what we are doing to bring it patients:

1 Like

Ja, hvis man “VET” at den skal opp i minimum 400 kr, så er det bare å belåne vel?
Hadde jeg følt meg 100% trygg på at den skal opp i flere hundre kroner, så hadde jeg ikke "bare " hatt noen tusen aksjer men belånt huset til langt over pipa :grin:

3 Likes

16 Likes

Viralytics er slik jeg forstår et en direkte konkurrent til Targovax blant annet innenfor Melanoma og er vel kommet lenger i studiene. Er det dette selskapet Stuffers refererte til da hun nedgraderte Targovax.? I motsetning til Targovax hadde Viralytics en betydelig andel med amerikanske institusjonelle investorer.
Blir spennende å se hva ny styreformann og CBO får til båd på oncolytisk og TG plattform.

5 Likes

Det börjar bli dags för ett PM nu;)

3 Likes

Dere som kan mer om mer om aksjen enn meg: Hva er første trigger fremover nå?

Det virker som interessen for oncos-102 er sterkt økende og mye skjer i kulissene Link spennende tider…

16 Likes

5th Annual Peptides Congress
Day One – 16th April 2018

Update On RAS Mutation Specific Vaccine
TG01

• Why have so many peptide vaccines failed?
• What made Targovax focus on RAS mutations and
pancreas cancer?
• Will peptide vaccines combined with chemotherapy
become standard of care in the future?

Magnus Jaderberg, Chief Medical Officer,
Targovax

2 Likes

28 February - 1 March, 2018
Copenhagen, Denmark

http://mva.org/wp-content/uploads/2017/11/Biologics-World-Nordic-2018-Brochure-4.pdf

3 Likes

BGBIO skal vel ha EGF i nærmeste fremtid. Sak er å banke gjennom emisjon for å gjøre plass til ny storeier.

Så godt som alle biotek aksjer på OSE har tatt ett svalestup ifbm emisjon. Jeg sier ikke at det blir tilfellet nå, men det er jo klart at man kan ut gevinst i BGBIO nå og kjøpe tilbake biligere senere. Om gevinst plasseres i flere BGBIO eller noe nytt kan jo være en mulighet :wink:

1 Like

Hehe, jeg skal ikke si hva andre bør gjøre. Men jeg har ikke plass til mer TRVX på nåværende tidspunkt. Om noen vil donere flere til meg så sier jeg ikke nei, men jeg kjøpte det jeg skulle for leeenge siden :slight_smile:

Ansettelse av CBO er nok noe flere burde tatt inn over seg (stikkord nr 2 ) :wink:

3 Likes

kan det være Euroclear som selger ned 200 og 200 aksjer tro ? De har redusert lenge nå og er ned ca 51.000 fra forrige uke . Iallefall en rolig måte redusere på da…

@blaahval er flink med oppsettet på aksjonærliste , fikser du ?

2 Likes

Euroclear selger seg fortsatt ned ja, ellers ser jeg at Lillesund driver å trader hardt. Driver stadig å øker og reduserer fra uke til uke. Mulig det er han også som driver med litt robottrading.

Her er forrige ukes bevegelser i topp 20. Men jeg antar det er ting i topp 50 som kunne vært mer interessant å følge.

3 Likes

Jag tror att det kommer ett PM här i veckan.

1 Like

Forza… Kan du utdype dine tanker, med en PM denne uken ??

1 Like