Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Fin dag i TRVX. Passet bra det når funcom er ned, så er denne opp og porteføljen ender i pluss idag :slight_smile:

1 Like

Får satse på dette er en liten forsmak på rally i PCIB :slight_smile:

2 Likes

Kan fort bli en ny runde med biotech hype.

5 Likes

Veldig fin presentasjon for nye aksjonærer i TRVX som vi vite litt om produktet (kunne ikke se noen har lagt den ut tidligere): https://www.youtube.com/watch?v=UpsIZCKth3g Forklarer enkelt hvordan det fungerer, hvor mange produkter de har i utvikling, kostnader og partnerskap i tillegg til annet snacks.

Gleder meg mest til data fra RAS-mutasjon kommer… Finnes per dags dato ingen legemidler mot det, kan TRVX skyte gullfuglen mon tro? :wink:

Jeg ser for meg det blir en svak stigning frem til begynnelsen av februar, for så å ta av på forventninger til tallene som legges frem iløpet av feb/mars. Blir vel etterhvert like haussing/ baissing her, som NANO har hatt siden den forlot 20-tallet. :stuck_out_tongue:

5 Likes

Sant nok. Et gammalt klipp du legger frem, men gir en veldig god introduksjon på hva targo driver med. Sitter også med en god følelse på at Targo kan bli rimelig store om de lykkes og får bra resultater. Håper de skal gå litt oppover mens Nano sliter med at den gradvis smyger seg nedover :slight_smile:

Rent teknisk må den bryte motstand ved 15,50 før videre oppgang. Forsøkte en gang og falt tilbake, og samler nå krefter til nytt forsøk.

Om det ikke kommer nyheter da, i en slik setting så feiler jo Teknisk Analyse.

Ny Analyse redeye

8 Likes

RT 16,2… Mange som plutselig vil inn nå :slight_smile:

1 Like

Ble bra fart nå på slutten. rt. 16.00

edit: Ser ut som motstanden som @Burnside pratet om i går ryker :slight_smile:

1 Like

Haha, 16,8 nå :slight_smile: Gikk høyere enn forventet idag!

Edit:
Endte på 17! Ikke hver dag TRVX har høyere omsetning enn NANO :stuck_out_tongue:

6 Likes

Så smart jeg var som solgte på 14.8 i dag

Skulle ønske jeg var fulltidsinvestor. Da hadde jeg fylt på her idag… Uansett, har en del så sørget alene for at det ble blå dag her. Vurderer å fylle på litt i morgen til tross for dagens oppgang. Har lyst til å få litt mer dersom denne skulle ta helt av. Har veldig tro på dette caset.

når er det meldt at test resultat skal foreligge ?

Dette var jo artig. Solgte Funcom på 3,33 og la en god slump inn i TRVX på 11,4. Føler meg rimelig fornøyd med den beslutningen. Er spent på om den går litt til i morgen og på mandag før den faller tilbake.

7 Likes

attaboy!

Blir en spennede dag i morgen. Ut fra det tekniske ser det ganske bra ut. Motstand på 20,-. 9 dagers kryssa 50 dagers for noen dager siden. Økende volum. RSI er høy.
En observasjon er at hver gang den har gått mye på en dag har den startet opp dagen derpå. Ikke at det betyr noe, men vi får se i morgen.

1 Like

Forrige gang jeg solgte alt i TRVX var på 14,10, så jeg er ikke så langt behind. Jeg tror jeg kaster meg på det dataløse idiotrallyet i morgen

2 Likes

Jeg vil også inn med litt mer, men hvor skal pengene hentes fra tro :confused:

1 Like

Jeg har cash men rører ikke TRVX med en så høy RSI. Blir nok test av 20 kr i morgen og kan fort snu også. Som @Savepig sier så er det dataløst, så om det er folk som hyper biotek igjen er jeg usikker på. Uansett er TRVX en aksje jeg ikke har særlig tro på i motsetning til Nano og PCIB. Men skal ikke se bort fra at denne fint kan doble seg før sommeren :wink:

2 Likes

Er høy RSI, men OsloBørs Hypen har en tendens til å bære dette et par dager - “The force of the hype is strong with this Børs”.

Selv vurderer jeg salg i løpet av morgen eller mandag, for å se om det synker litt tilbake.

2 Likes