Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

PP fra helgens konferanse.

9 Likes

Folk hoppet fra Targo til Bbio idag? Merkelig at den skal falle 2% på åpning. Blir aldri helt klok på denne aksjen :see_no_evil:

hentet fra HO :

Targovax har via clinicaltrials.org postet en oppdatering 11 april om at studiet endelig rekrutterer. Usikker på om det egentlig er en nyhet da selskapet allerede skriver på hjemmesidene at “Melanoma in combination with an immune checkpoint inhibitor (enrolling patients)”

  • MEN det viktige er at Phase I studiet nå er åpent i USA.

A Pilot Study of Sequential ONCOS-102, an Engineered Oncolytic Adenovirus Expressing GMCSF, and Pembrolizumab in Patients With Advanced or Unresectable Melanoma Progressing After Programmed Cell Death Protein 1 (PD1) Blockade

This is a multi center, phase I pilot study of sequential ONCOS-102 and pembrolizumab in patients with advanced or unresectable melanoma progressing after PD1 blockade. The primary objective of the study is to determine the safety of sequential treatment with ONCOS-102 followed by pembrolizumab. The protocol aims to enroll patients into two cohorts: prior PD1 monotherapy or prior PD1 plus ipilimumab given sequentially or concomitantly

Inclusion Criteria er også oppdatert.

https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT03003676?A=1&B=5&C=Side-by-Side#StudyPageTop

1 Like

Den brukeren har sammenlignet den aller eldste versjonen med den nyeste :joy: Begge sentrene i studiet har rekrutert i lang tid, det er kun mindre endringer/presiseringer som har blitt gjort.
Her er riktig link:
https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT03003676?A=4&B=5&C=Side-by-Side#StudyPageTop

5 Likes

Korrekt som @UMVS påeker, studiet har rekruttert lenge og er kanskje fullført til sommeren (Juli/August).

1 Like

sorry , sjekka ikke engang jeg , bare delte mens jeg er på jobb :slight_smile:

Ser ut som noen hamstrer godt med aksjer idag på fra disse “sperrene” :wink:
Må snart være slutt på billigsalget i Targovax vel :rocket:

2 Likes

Oi, nå ble det fart her. RT 13:05 16,28

Famous last words i flere biotek i det siste :joy:
Håper dog Trvx tar av da, og andre norske :slight_smile:

6 Likes

Dette er vel helst toppen av isfjellet.

Håper de holder på å innrede en liten koselig celle til den dere vet…

1 Like

Men Stuffers fikk jo rett. Hvorfor skulle hun fengsles?

Hvorfor fikk Stuffers rett?

Var det fordi kursen gikk dit hun pekte?

Ja. Det er jo strengt tatt en analyse som, når alt kommer til alt, dreier seg om et kursmål. Jeg sier ikke at hun fikk rett fordi kursen raknet etter at analysen droppet, men kursen var lavere 04.04. enn den var i november etter analysen.

Det var en særdeles tynn analyse, i stor grad basert på synsing. Og det den gjorde var å fjerne tillit til selskapet, slik at det ble mer sårbar for manipulasjon og børsfall.

Og så kan man jo spørre seg, hvem er det som kan ha bestilt en slik analyse. Og vi ser jo i saken over her at Arctic ikke nødvendigvis består av velgjørende englebasser.

Hun poengterte også at det kunne bli vanskelig å få partner til TG-01 fase II studien. Noe hun også hadde rett på siden partner enda ikke har blitt annonsert. Det betyr ikke at det IKKE vil komme noen partner, men det har ikke kommet enda, og det har vært et negativt trykk.

Tenker at hvis/når de annonserer en partner her så vil også kursmålet bli justert opp.

Min analyse er tynn, det har du rett i, men fallet til 12,XX for et par uker siden dreide seg vel så mye om at en stor aksjonær ville ut og at det skapte salgspress som gjorde at man falt gjennom støtternivåer.

Jeg sjekker ofte kurutviklingen i TRVX, men ser heller det som har vært en sterk selgerside og trading fremfor manipulasjon.

Synes det blir litt konspiratorisk å snakke om at det er kriminelt å komme med det du (og jeg) mener er en dårlig analyse, og at det må være et bestillingsverk. Jeg har selv et mer positivt syn på utsiktene til selskapet, men det er tydeligvis mange som har et nøkternt syn, siden vi fremdeles ligger 4 kr under emisjonskursen. Man hører det jo om svært mange aksjer man leser litt forumprat om, at kursen manipuleres og at meglerhusene, på generell basis, er crooked.

Jeg registrerer at kursen har vært nede i området rundt kursmålet på et tidspunkt hvor man ikke kan kreditere Arctics analyse for hele nedgangen.

Oslo børs er jo ganske crooked i utgangspunktet.

Jeg er alldeles amatør når det gjelder aksjer, og det lyser garantert naiv av meg, men jeg også lærer mer etterhvert.

Det jeg i alle fall har lært, er at på børsen er alle store ute etter deg. Og prøver man å utnytte frekkheten deres, så blir man tatt av økokrim. Og har man ikke penger da, så er man fucked.

1 Like

Topp 20, oppdatert 23.04.18

6 Likes

Targovax presenterar sig i Kina den här veckan, 25-26 april. Vem vet, på sikt kanske vi får en kinesiskt partner eller ett uppköp. Kineserna har en del mycket mycket framgångsrika biotechbolag och satsar dessutom mycket på immunterapi.

ChinaBio® Partnering Forum
Wednesday, April 25, 2018 12:00 AM
Suzhou, China

1 Like

Haha, Targovax manipuleras fortfarande. Någon lägger upp stora säljordrar, pressar ner kursen och lägger sig samtidigt på köp så lågt som möjligt. Snart blir det nog ändring på det. Tror att kursen kommer att dra inom kort och sen har vi ju rapporten nästa vecka så jag ser fram emot lite buzz och news från och med nu och fram till sommaren.:money_mouth_face:

2 Likes

Verkar inte vara många som vill sälja på under 16. Aktien sjunker under låg volym och stiger på högre. Nästa PM drar den.

Sommarens raket blir Targovax. :sun_with_face::rocket:

2 Likes