Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Jeg har også tro på Targovax. Spørsmål om q1 blir en non event.
Kanskje litt tidlig å få utlesning av cohort 2 i pancreas.

https://newsweb.oslobors.no/obsvc/attachment.obsvc?messageId=449543&attachmentId=175043&obsvc.item=1

6 Likes

Sell on «news» i dag?

Virker som alle skal selge på nyheter… da kjøper jeg litt heller. :slight_smile:

16k aksjer solgte den ned 1 kr. Lavt volum.

Er det ikke heller makronoia som rister bort noen klamme hender?

Ikke helt med på timelinene til Targo, men er det noen forskyvninger i det de presenterte?

Fler svaga händer som lämnar. Jag ökar idag.

1 Like

Haha, som vanligt ser vi manipulation idag. Någon skrämde iväg några blåbär med en post på runt 45.000 aktier. Same old, same old…

ingen forandring :slight_smile: økte litt mer her og ! gøy :smiley:

1 Like

og vips … sperren borte :stuck_out_tongue: huttetu .,

1 Like

Svarer meg selv, ingen endringer i timeline i den nye presentasjonen. Godt!

1 Like

Det er vel kun et tidsspørsmål før markedet tar tak i denne og får prisen tilbake til det nivået den kom fra, og videre opp. Dagens prising tyder på at markedsaktørene har lyttet til analytikere som er skeptiske til at TRVX skal lykkes. Så dersom TRVX kommer med positivt nytt, så vil oppturen bli bratt og brutal. Gleder meg!

4 Likes

Leste du presentasjonen fra i morges?

De som säljer kommer nog snart att ångra sig. Räknar med starkt nyhetsflöde from nu och fram till sommaren.:money_mouth_face:

1 Like

Ja, men menigheten trenger ikke overbevises og en presentasjon blir nødvendigvis ikke dekket av media. For at kursen virkelig skal ta av så må markedsaktørene få øynene opp for TRVX og potensialet. Så når jeg sier “positivt nytt” så er det nyheter som en større andel av markedsaktørene skjønner og reagerer positivt på.
Og det tror jeg kommer til å skje innen rimelig kort tid…

Ha en god dag!

2 Likes

“Now remember kids; There are no stupid questions, just stupid People” (Sitat South Park).

Makan til tulleomsetning for tiden…

Är det Euroclear som säljer sina sista aktier nu?

jeg tenker at det er de meget kortsiktige som trodde/håpa at det kom en sensasjon på 1 dag av partnermessen i Kina .

Targovax har peiling på hva de driver med , de bygger sten for sten og litt tålmodiget må man ha :slight_smile:

Jeg stoler helt og fullt på den profesjonelle ledelsen og tror Mai/juni blir gamechanger for Targovax ! :wink:

3 Likes

Chrysler300c
Støtter deg i den vurderingen.
Det synes forøvrig som at 2018 kan bli et meget interessant og spennende år for flere av farmasiselskapene på OSE. Jeg har derfor spredd meg over totalt fire av selskapene og er rimelig sikker på at minst ett, kanskje flere vil få en brutal himmelferd i løpet av inneværende år. Hvem av dem som kommer til å gå først skal jeg ikke uttale meg om, for det kommer helt an på hvem som evner å slippe positive nyheter med strategisk betydning for selskapet, eller informasjon som gjør at et BP kommer med bud.

1 Like

Ikke tvil om at det var noen som hadde bygd seg et håp om at det skulle komme nyheter på denne messen. Spm er hvorfor? Forventninger som ikke bygger under noe som helst enn håp. Skulle bare mangle om ikke Targo var på presentasjoner og viste frem forskningen sin, ny som gammel.

Sitter egentlig helt i ro. Igjen(!) er det ikke noe negativt eller dårlige resultater som sender denne aksjen ned.

2 Likes