Diskusjon Triggere Porteføljer

Tekinvestor - Gamere & gamingprat

Siden vi tydeligvis er gamere en hel gjeng her inne.

Topplisten min på steam i antall timer

Få se topplisten deres!

5 Likes
Conan Exiles :crossed_swords: (FUNCOM)

Tenkte å opprette en egen gamer gruppe i går selv, etter all gamingpraten :slight_smile:

Spiller kun på PS4 så får desverre ikke opp noe slik liste. Men som sagt, bikket 1600 timer på Fifa 16 :stuck_out_tongue:

2 Likes

Ps4 er jo nesten ikke gaming da! :stuck_out_tongue:

Få deg PC, JOIN THE MASTERRACE!

4 Likes

Hehe, la oss ikke gjøre dette om til en PC vs. konsoll diskusjon da. Spilte mye på PC når jeg var Yngre, Doom, Wolfenstein, Duke Nukem, og Quake. Senere gikk det mye i Delta Force og Counter Strike.

Men har alltid hatt en forkjærlighet for konsoll. Fra min første Nintendo 8-bit til PS4 nå. Vært innom det meste av konsoll (utenom Xbox).

1 Like

Aii den lista må ses på ja. Bare synd mesteparten av gaminga mi er før steam sin tid, samt tibia og lol ikke er på steam

1 Like

Fin tråd! Litt artig å lese hva dere andre spiller/har spilt! Jeg har Steam-konto, men har så dårlig med spilletid der (enn så lenge :wink: ) Jeg startet min gaming på konsoll. Begynte på en Philips Videopac G7000! og spilte kun på konsoll i følgende rekkefølge; Nintendo 8-bit, SNES, N64, GameCube, Xbox, Xbox360, PS3, helt til jeg installerte WoW på PC ved årsskiftet 2006/07, så spilte jeg stort sett kun WoW i maaange år (antall påloggede timer husker jeg ikke lengre, men det er mange). Alt fra casual til semi-hardcore raiding.

Har vært innom AoC, LotRo og SWTOR, og nå sist Entropia Universe (måtte sjekke den ut pga real currency økonomien, selvfølgelig).

Sluttet å spille for å oppdra to valper, nå som de begge er for voksne å regne, lurer jeg på om jeg ikke må kjøpe ny gaming PC for å være med på CE i Early Access… den jeg har er nå blitt 8 år gammel lol!

2 Likes

Appropo så startet jeg karrieren med en mattel intellivision. (jeg hater fortsatt morra mi for at hun kastet den uten å si fra etter at jeg hadde flyttet ut.) Har nylig kjøpt en brukt Amiga 500 for 2500,- og bestilt den nye nes classic konsollen

3 Likes

Den har jeg også lyst på! :slight_smile: nostalgi

3 Likes

Niiice! …men synd den kastinga altså…

Videopac’en står på hytta, fullt funksjonabel! NES’en funker ikke lenger, men har kjøpt ny sånn kontakt-dingseboms (husket plutselig ikke hva det het)… jo, pin-connector!

Ikke alt som spilles via Steam tydeligvis :wink:

Har NES 8 biten med spill in kjelleren. Har lurt på å få tak i gammel tjukktv og koble til igjen

Remember-berries…

:slight_smile:

Tenkte å legge bud på 5000 til en krone. Sånn lottobong

Olala. Nei, men jeg har sett den nå! Takk

No Man’s Sky fikk jeg som free DL på PS4. Ikkek testet enda, men ser interessant ut!

Den har faktisk jeg også sett på!
Hmmmm, mulig jeg må bestille! :smile:

Edit: Den er jo ikke å oppdrive!

Blitt mindre spilling det siste året, mer spilletid har gått til børsen og lesing av bedrifter/se prestasjoner :stuck_out_tongue:
Dersom OMX hadde vært på steam, så har den sikkert ligget mellom Civ V og Arma 3

3 Likes
2 Likes

Morsom tråd!

Som familiefar så kan man trygt si at tiden med spill er forbi (for min egen del), selv om jeg klarer å få meg noen timer i uka med World of Tanks.

2 Likes