Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Ser frem til å spille! Skulle bare hatt fri i morgen… :sweat_smile:

1 Like

Rockstar er så latterlig flinke.

“this is the game were horse testicles shrink when it’s cold”

It’s all about the details :joy:

2 Likes

Ja, så noen estimerte ca 15 millioner solgte eksemplarer. Og legg merke til at det ikke kommer til PC :slight_smile:

1 Like

Vill uflaks med formen til jentungen da, ble syk å måtte være hjemme i dag. Men vi koser oss stort vi med film å små kaker :grin:
Blir avspas neste uke igjen for å game :sweat_smile:

1 Like

Begynte spille GoW i går. Så far, so good. Liker spillet, slitt litt med kamera-issues i combat, men det er nok bare meg som ikke er stødig på kontrollene enda. Grafikken er bare nydelig å se på! :slight_smile:

1 Like

Hei Kai, her er tråden din!

@kaei det som er helt vilt med disse moderne pcen med sånne ramdisker rett på hovedkortet er hvor absurd raskt de booter.

1 Like

Noen som har spilt Red Redemtion 2? Er det verdt å spille? Hørt det er en hesteriding simulator så litt skeptisk på tross av anmeldelsene.

RDR2 er helt fantastisk. Beste spillet på leeeenge. Must have! Litt treigt de 2 første timene. Men etterhvert er det fritt frem for å utforske. Etter noen timer får du tilgang til fast travel så riding på hest er ikke noe problem. Vil uansett anbefale å ride til de forskjellige oppdragene. Er utrolig mye artig du møter på veien

1 Like

Viss du går lei av å styre hesten selv, så kan du sette wawepoint. Sette fart på hesten å sette på cinematic camera. Å vipps har du autopilot :grin:

Å spillet er helt sykt rått. Aldri et kjedelig øyeblikk :cowboy_hat_face:

2 Likes

Jeg har den første ps4 konsollen. Må jeg kjøpe den på disc da? Plassmangel?? Lurer på å kjøpe det.

Hvor mye plass er det på den konsollen da? Spillet er vel rundt 90-100 GB.

Jeg vet ikke :thinking:

Gå inn på innstillinger-lagring-systemlagring. Så finner du fort ut det :blush:

Takk jeg bruker den sjelden. Har ventet på det nye Gran Turismo spillet…

1 Like

Kjenner jeg ikke til. Trodde det var bare farming simulator og read dead til ps :blush:

OMG Runescape! Ja det var tider :slight_smile: Var vel mitt første MMORPG. Veldig åpent veldig grindy… men veldig mye innhold etterhvert og en interssant tilnærming til PVP.

Haha ja! Du får henge deg på igjen!

Kjøper alltid spill på disk, liker å kunne selge spillene etter at jeg er lei av dem :blush:

1 Like

Du kan refunde spill til steam etter du har spilt dem… de gir pris etter hvor lenge du har spilt, ganske greit