Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Switch er helt konge. Kjøpte på dag 1.

Sitter og spiller meg gjennom mario nå. Kongekonsoll for alle aldersgrupper!

1 Like

Noen her som spiller Age of Empires 2? Jeg spilte dette mye for mange år siden og koste meg max. Håper på å få tilbake godfølelsen i dag. :smiley:

1 Like

Det finnes HD version av det… og det kommer 4K version… OG det kommer Age of Empires 4! :smiley:

Kom også ut en DLC til HD versionen ifjor.

1 Like

Jeg spilte World of Warcraft typ 5-6 timer om dagen for mange år siden, men merker at jeg sliter med å bli fenga av spillene jeg kommer over nå til dags. Det meste jeg kommer over er alt for repetitivt, kjedelig og generisk story, uengasjerende gameplay osv. Men jeg likte blockbusterne GTA 5 og The Last of Us veldig godt. Utover det er jeg glad i indiespill som Inside, Limbo, Abzu og favoritten Journey.

Sistnevnte er rett og slett nydelig… Spillet er veldig kort, anbefaler på det sterkeste å spille dette uten å lese/se noe på forhånd, evt ta en liten sneak peak her:

Det begynner å bli kaldt i hovedstaden og jeg trenger tips til gode spill. Fyr løs den som har noe bra på lager :slight_smile:

2 Likes

Spilte også wow altfor mye i lang tid. Har aldri funnet noe som engasjerer meg like mye i senere tid. Altfor mye fokus på mikrotransaksjoner og dra mest mulig penger ut av spillerne. DLC bonanza i mange spill også.

Har spilt en del Factorio og Truck simulator (morsommere enn det høres ut som) siste tiden.

Doom fra 2015 var frenetisk action, avbrutt med challenges som var akkurat passe vanskelige og litt utforsking/samling. Det skiller seg fra omtrent alt annet av skytespill ved at dodging av angrep og ikke cover er sentralt. Gameplayet var for meg helt originalt, og jeg har spilt det originale Doom.

Måtte kjøpe meg ny mus da, den gamle var for upresis. :grin:

:flushed:

Also; et par runder i Nidhogg kan være morsomt sammen med venner! Intense greier…

I år fikk vi Horizon Zero Dawn - neste år kommer…

Excited @Tine ? :slight_smile:

Og her sitter jeg og bare spiller PUBG… Runder 500 timer \ played snart. :smiley:

Edit: og WoW: Classic! Nå kan jeg kaste bort 30 åra som jeg kasta bort starten av 20 åra!

2 Likes

Denne?

Eller denne?

(Julegave)

1 Like

Personlig skuffet Snesen meg. Var ikke helt bibloteket jeg hadde ønsket meg selv om de som er der må kunne kalles klassikere. De skulle bare peiset på å lagt med 50 spill isteden for 20. Synes det er litt tynt.

Ja, ser den. Er litt redd kid’en går fort lei. Nå til dags er man vant til å laste ned gratisspill fra appstore, teste i noen timer / dager og så prøve et nytt spill. Fordelen med Sega maskinen er at man kan laste ned flere spill til den via minnekort. Og så er den nesten 1/2 pris av SNESen.

Og ikke avhengig av TV å koble den til :slight_smile:

1 Like

Oh yes! Ser veldig frem til det! :smile:

Har du prøvd Horizon nå? Anbefaler virkelig Frozen wilds utvidelsen! Meget bra til nå, men har ikke hatt tilstrekkelig med tid for å runde den enda. Har også en plan etterpå å kjøre gjennom spillet på Ultra Hard - noe som kan ta litt tid. Har til nå brukt i underkant av 70 timer på spillet så.

Neste år kommer Days Gone også, samt Part II Last of us! Blir et travelt år. Må innrømme den siste tida har gått mye i Fortnite Battle Royale, er ekstremt gøy og lett underholdning.

Ja, spilte rundt 10-15 timer i Horizon og så datt jeg av. Dama synes det er kjedelig når jeg spiller så ender ofte med å se en serie eller film. Spiller utelukkende Clash Royal egentlig, gjort det det siste 1/2 året - er nå level 10 med 3256 pokaler. Begynner å bli litt lei men samtidig så er det tidkrevende som du sier å spille konsollspill. Mulig jeg plukker opp Horizon igjen snart da jeg er mellom dødtid i seriene jeg følger med på :slight_smile:

1 Like

Krysser fingrene for at PUBG kommer til PS4 etter hvert! Ekstremt artig konsept (har kun prøvd Battle Royale fra fortnite da men), får virkelig opp konkurranseinstinktet! :smile:

1 Like

Det kommer

Takk for link! :slight_smile: Ah, må vente helt til mid 2018… Nesten så jeg må vurdere å kjøpe det til pc før den tid.

DO IT!

Selv om jeg føler hypen begynner å legge seg.