Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Ser virkelig kult ut, bare synd alle kompisene mine spiller på PS4… Slike spill er vesentlig artigere å spille med en god gjeng kompiser!

2 Likes

Deter must å spille det i team.

1 Like

Noen som skal kjøpe battlegrounds? 500 spenn pluss ingame purchase er sick!

500? på xbox eller?

Pc, sjekka på origin i sted. Og enda mer for deluxeutgaven

1 Like

Stardew Valley. :heart:

PUBG er virkelig noe av det gøyeste jeg har spilt på lenge! Har heldigvis investert i en gaming-pc som kjører spillet greit, selv om det fremdeles er dårlig optimalisert.
Normalt går det mest i PS4 her å, så håper virkerlig ikke vi må vente så lenge som linken tilsier…

1 Like

Mener du battlefront II ? Sykt bra kampanje, ingame purchase er slått av.

1 Like

Ble en del spillkjøp på CDON i går!

  • Mortal Kombat XL
  • Mad Max
  • Need for Speed Rivals
  • Street Fighter V
  • Lego Star Wars (til kid’en)
  • Skylanders Trap Team (til kid’en)

Vurderte Assasin’s Creed Origins også, men fikk The Division gratis (PSN), og spiller for tiden Life is Strange (også gratis via PSN) så det får holde for nå. Får sikkert ikke tid å spille halvparten uansett :roll_eyes:

Vanskelig å finne tid til å prøve alle spillene en kjlper! Jeg har såvidt fått kjørt litt på GT Sport siden jeg kjøpte det, ser det kommer en oppdatering der hvor de legger til karrieremodusen (samt flere biler) noe som jeg har savnet. Street fighter spilte jeg en del på Super Nintendo, håper det nye er like bra :smile:

Noen som finner glede i retrospill? Finner selv glede i gamle rollespill. Har fylt tomrommet etter fullført Divinity: Original Sin 2 med denne perla:

image

2 Likes

Same here! SF II, så SF II Turbo, så Super SF II Turbo! (Hvorfor de ikke bare kalte dem 3,4,5 osv aner jeg ikke!). Har alltid digga slossespill men PS4 har vært treg med å få dem ut! Spilte også alle Tekken spillene og var kongen på haugen i det spillet på videregående :sunglasses:

Men Tekken 7 synes jeg ikke ser like bra ut som MK-XL og SF V. Så da ble det disse to :slight_smile:

Ok, da tester jeg PUBG for første gang.

Lest litt på:

Noen flere gode kilder?

2 Likes

Bare spill spillet. De fleste lootguider og sånt er avlegs uansett fordi lootsystemet er så fucka at ting spawner random ;D

2 Likes

Jeg spiller PlayStation :blush: COD (Call of Duty), **bare ** COD!

Modern Warfare 2: 70 døgn (aktiv in-game spilletid)
Advanced Warfare: 30 døgn (aktiv in-game spilletid)

De andre er ikke så bra, så de har fått få timer, maks 20-100 timer… Man kan jo gange alle disse tallene med 2, da men gjerne vaser rundt i menyen endel og venter på at games skal starte etc.

Modern Warfare 2 var epic! Alt etter det synes jeg har vært drit. Kjøpte wwii i stad. Håper det er bedre :smiley:

1 Like

Det suger så jæææævlig… :frowning: å den Ranked-delen er visst katastrofe i forhold til AW.

WW2 er så ass at du kommer til å få tarmkreft og aids.

2 Likes

Noen som spiller Killing Floor 2 ? Spilt altfor mange timer og er fortsatt hekta.

Spilt det litt, synes det er morsomt, men kunne trengt mer variasjon.