Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Doom har jeg såvidt fått testet en snau time. Virker lovende! Skal spilles mer :grin:

1 Like

Takker Windkin, skal sjekkes ut =) Lastet ned betan til nye Unreal Tournament (Epic Games) her for litt siden, virker lovende! Jeg var stor fan av UT en gang i tiden.

Samme her, ble mange timer med Unreal og etterhvert Unreal Tournament, gikk over til CS etterhvert. Unreal Tournament og Doom har ganske mye til felles når det kommer til hastighet. I Doom har de i tillegg lagt til endel ting for å gjøre nærkamp gunstigere. :slight_smile:

kjøp heller 1080 Wildkin

Kan trygt si, CS1.6 og Grand Turismo gjennom hele Ungdom -og videregående skole.
Nå for tiden så går det for det meste på Overwatch, ganske intens Competitive gaming, når man kommer opp i Rank.

Hva sier du mann! Har de ikke rundet half life 2?

Nei! Jeg hatet mapdesignet, gikk meg bort på fuckins første brettet. Og det andre. Og det tredje. Også gadd jeg ikke mer. Kjøpte det samtidig med Wolfenstein: The New Order som var endel hakk mer interessant.

Minn meg på at om vi skal kjøre sammen en gang så skal ikke du være gps :joy:

Når jeg er på tur med dama, så er det hun som kjører og jeg som bruker GPS-en. Funker fett som bare det, har kjørt gjennom Tyskland*, Østerrike, Lichtenstein, Sveits, Nord-Irland og Irland sammen. Og et titalls fjellturer hvert eneste år. :slight_smile:

… greia er vel at mappene i HF2 har bittelitt puzzle-solving involvert, og hjernen min streiker på den type problemer. :stuck_out_tongue:

*Nå er jeg jævelig glad for at dama kjørte. Vi skulle ut av München på ettermiddagen første fredagen i den tyske fellesferien. Dama lar seg ikke pelle på nesen og la seg i midtfilen når de i venstre fil ikke ville slippe henne inn og klemte seg inn foran første tysker som skulle til venstre.

Får se hvor prisene går på nyåret. Hvilken ranking ligger du på i Overwatch da? Går bare nedover for meg for hver sesong. Endte forrige på 2,2k…

Aio da har du gått glipp av mye bra story :frowning:

Du kan da alltid kjøpe TITAN :stuck_out_tongue:
Jeg ligger på 2800Sr, nærmer meg 3000sr, startet å spille i April i år :smile:

Jeg leser 20-50 bøker i året, så får med meg nok story :smiley:

Hvis det er noen her som liker Sci-fi, så kan jeg absolutt anbefale Vorkosigan Saga
https://www.goodreads.com/series/98254-vorkosigan-saga-chronological (begynn med The Warriors Apprentice, de andre kan leses etterpå for å få med seg noe av backstoryen)

1 Like

Nesten det samme som meg det da… Unreal Tournament så CS, så det første COD. Hatt opphold siden helt frem til for en par uker siden hvor jeg kjøpte meg stasjonær-pc igjen. Ja, UT og Doom har mye til felles. Artig at de “fornyer” de gamle klassikerne :grinning:

1 Like

Et av spillene jeg egentlig har spilt minst men som har underholdt mest må være Quake3 Arena. Rocketjump var awesome. Ellers så har jeg en del tusen timer i cs fra rundt beta 5 til 1.6. Og div andre spill.

@Christian siste boka jeg leste var for rundt 16 år siden. Erotiske Norske folkeeventyr :joy:

@Hakon da har du gått glipp av utrolig mye bra story! :smiley:

Holy crap så dilla jeg har hatt på Diablo 2 i det siste, har nå rundet spillet i Hell med en Paladin, en Barbarian og snart en Sorcerer. Har en Druid og en Assassin som er i Hell også. Litt morsomt å faktisk ha laget et par av de kule Runewordene. :slight_smile:

3 Likes

Hahaha har nettopp selv vært igjennom en Diablo 2 fase, banka sammen en gammel Pentuim III å dro det opp “old school” på windows 98. Skal vel sies at jeg er en fan av retro gaming så blir noen timer med div. gammelt Nintendo ved ledige stunder.

2 Likes

Hva slags klasse/build kjørte du? Jeg prøvde meg først med en wind druid, men den er jo et helvete å spille i helvete, Den jævla tornadoen treffer jo aldri! Etter det prøvde jeg Sorcerer, men den er jo så sinnsykt squishy. Neste jeg kjørte var Paladin med Blessed Hammer. Toget rett gjennom hele spillet uten så mye problemer. Hadde litt gear fra de andre characterene.

Hadde etterhvert fått endel bra stuff, så lagde en Whirlwind Barbarian. Funka bra til litt ute i Hell hvor skaden rett og slett ble for lav. Det løste seg fint når jeg fikk laget Fortitude rustningen (+300% damage) og to økser, en med Call to Arms og en med Oath i en Etheral øks. Da ble den plutselig veeeeldig morsom. Pløyer gjennom det som er.

2 Likes

Har tidligere spilt mye med Barbar og Paladin så var sugen på å prøve en annen spillestil. Endte opp med en Summoning Necro. Rava rundt med en hel horde av pets, til tider frustrerende i trange korridorer. Parkerte spillet midt ute i Hell (startet å slite kan man si) og der blir det stående å vente på meg noen år tipper jeg.

Nå driver en del av mine bekjente å snekrer sammen gamle pcer så vi kan ha øl og Unreal Tournament tunering =)

Hele greia startet med at jeg fikk før meg at jeg skulle bygge drømme pcen fra når jeg var 17år, det som den gang da kostet type 30`000 kr, etter noen runder på Finn fikk jeg tak i delene for 800kr.

4 Likes

Gamere! Forslag til et kult gamernavn for en gamerjente på 10 år som kan brukes i flere forskjellige spill mottas med takk :grinning:

1 Like