Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

@Morti EdnaAllenPoe?

Jammen er pubg squad gøy. Pussig at pappa får gamer headset fra nissen i morgen.

7 Likes

Har spilt så uendelig mye Diablo 2, tidenes spill! Men etter å ha spilt mye Path of Exile så er det vanskeligere å gå tilbake - da merker man hva 10-15 år har gjort med spill-industrien :smile: Det fundamentale i Diablo 2 er det ingen som slår men det tekniske og fundamentale i PoE er rett og slett brilliant :crossed_swords::bow_and_arrow::dagger:

3 Likes

Hehe, jeg har selvfølgelig spilt PoE i sikkert 100+ timer, men for meg, så mangler spillet noe. Liker måten man styrer karakteren på og hit recovery mekanikken og måten man unngår å ta skade på i diablo 2.

Men arpg-er er jo noe man må «forstå» før de blir skikkelig morsomme. Tror ikke jeg bikket den terskelen i PoE.

2 Likes

Håper alle her er innforstått med at nøyaktig sånn kommer vår generasjon til å være:

Kan dere TENKE dere hvordan serverene kommer til å være når de består av 25% ekte gretne gamle gubber? :smiley: :smiley: :smiley:


Edit:

Backflip!

4 Likes

Off, hadde vært så fett å gå opp til 4k gaming, men da må man vel ha et atomdrevet skjermkort og

Bare å kjøpe seg det siste Titan-kortet fra Nvidia :smiley:

Kjøpte meg BF1 og The Witcher 3, så kanskje jeg får brukt Geforce 1080-en min til noe hardere enn Diablo 2. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Landet på lillebror i denne omgang, den får heller bli sekundærskjerm når jeg engang koster på meg å gå opp til 4k. :slight_smile:

1 Like

C H I C K E N D I N N E R

HOHOHO!

Takk til Ghilly suit som gjorde meg til en vinner.

4 Likes

Då har jag gått till inköp av en Firecuda SSHD (2TB) som jag tänkte kasta in i min PS4pro. Nån som har erfarenhet av denna?

What. The. Actual. Fuck.

2 Likes

Sjekk skjørtene da. Tror de gikk for rundt 4k en periode :joy:

Edit:
MarketPUBG

2 Likes

Det er vel samme prosess som tidligere. Backup til en USB-drive, stapp inn HD, init system og så restore?

Tänkte mer på just den hårddisken, men tack ändå :grinning::+1:t2:

Åja sånn sett. Du må jo selvfølgelig kjøre “ren” SSD. Samsung 850 EVO 2TB ? :smiley:

Dette er potensielt så rått

L O L

image

2 Likes

Its funny, cause its true.

Var et spill som jeg iofs syntes så gøy ut men hoppet over fordi alle var så forbanna hele tida.

Warhammer Vermintide 2 virker bra. Noen andre som spiller det?

Brodern digga 1ern, jeg syntes det så kult ut men ikke testa.