Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Solid nivå på eportsendingen til NRK nå

En ting med dette kabinettet Fractal Define S, støvtettingen er noe av det sykeste jeg har sett!

Hadde pcen åpen nå for første gang siden jeg kjøpte den fordi jeg kjøpte en ekstra SSD og satte inn. Må innrømme at jeg har ikke støvsugd rundt pcen inne i skape den står i enda, så alle filtrene var selvsagt fulle i støv på utsiden. Men på innsiden var det jammen meg omtrent ikke et støvfnugg å se, selv om den har en stor vifte i front som trekker inn mye kaldluft.

Støyen fra denne pcen har forøvrig vært nesten ikke-eksisterende, så det er deilig.

Edit:
Takk for forslaget steam, dette er veldig nyttige reviews dere foreslår:

1 Like

Litt sent ute men har endelig somlet meg til å bestille GoW. Spent på om det er så bra som folk sier!

3 Likes

jeg spiller av og til runescape classic, et nostalgisk spill fra 1990 tallet, som jeg spilte mye når jeg var ung :slight_smile: Utenom det så går det litt i overwatch som er ganske festlig

Nå er det ikke mange timer til RDR2 er åpen :grin: det blir helt sjef :cowboy_hat_face:

Edit: Det er Read Dead Redemption 2.
Glemte at her på forumet kjenner de fleste kun til Conan :crazy_face::sweat_smile:

2 Likes

Det blir helt konge ! :cowboy_hat_face::cowboy_hat_face:

Første som skal sjekkes er det dynamiske heste utstyret som har blitt snakket så mye om :joy:

Ser frem til å spille! Skulle bare hatt fri i morgen… :sweat_smile:

1 Like

Rockstar er så latterlig flinke.

“this is the game were horse testicles shrink when it’s cold”

It’s all about the details :joy:

2 Likes

Ja, så noen estimerte ca 15 millioner solgte eksemplarer. Og legg merke til at det ikke kommer til PC :slight_smile:

1 Like

Vill uflaks med formen til jentungen da, ble syk å måtte være hjemme i dag. Men vi koser oss stort vi med film å små kaker :grin:
Blir avspas neste uke igjen for å game :sweat_smile:

1 Like

Begynte spille GoW i går. Så far, so good. Liker spillet, slitt litt med kamera-issues i combat, men det er nok bare meg som ikke er stødig på kontrollene enda. Grafikken er bare nydelig å se på! :slight_smile:

1 Like

Hei Kai, her er tråden din!

@kaei det som er helt vilt med disse moderne pcen med sånne ramdisker rett på hovedkortet er hvor absurd raskt de booter.

1 Like

Noen som har spilt Red Redemtion 2? Er det verdt å spille? Hørt det er en hesteriding simulator så litt skeptisk på tross av anmeldelsene.

RDR2 er helt fantastisk. Beste spillet på leeeenge. Must have! Litt treigt de 2 første timene. Men etterhvert er det fritt frem for å utforske. Etter noen timer får du tilgang til fast travel så riding på hest er ikke noe problem. Vil uansett anbefale å ride til de forskjellige oppdragene. Er utrolig mye artig du møter på veien

1 Like

Viss du går lei av å styre hesten selv, så kan du sette wawepoint. Sette fart på hesten å sette på cinematic camera. Å vipps har du autopilot :grin:

Å spillet er helt sykt rått. Aldri et kjedelig øyeblikk :cowboy_hat_face:

2 Likes

Jeg har den første ps4 konsollen. Må jeg kjøpe den på disc da? Plassmangel?? Lurer på å kjøpe det.

Hvor mye plass er det på den konsollen da? Spillet er vel rundt 90-100 GB.

Jeg vet ikke :thinking: