Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Gå inn på innstillinger-lagring-systemlagring. Så finner du fort ut det :blush:

Takk jeg bruker den sjelden. Har ventet på det nye Gran Turismo spillet…

1 Like

Kjenner jeg ikke til. Trodde det var bare farming simulator og read dead til ps :blush:

OMG Runescape! Ja det var tider :slight_smile: Var vel mitt første MMORPG. Veldig åpent veldig grindy… men veldig mye innhold etterhvert og en interssant tilnærming til PVP.

Haha ja! Du får henge deg på igjen!

Kjøper alltid spill på disk, liker å kunne selge spillene etter at jeg er lei av dem :blush:

1 Like

Du kan refunde spill til steam etter du har spilt dem… de gir pris etter hvor lenge du har spilt, ganske greit

Du får vel ikke refundert vist du har spilt mer enn 3 timer eller noe sånt?

Edit :
Steam now offers refunds on game purchases for any reason, so long as consumers request it within 14 days of purchase and have played the title for less than two hours

Jeg har levert tilbake soill jeg har spilt mangfoldige timer på steam… men det er kalrt at du får mindre igjen… men hvis jeg har gått igjennom spillet, og er ferdig med det… tar jeg gjerne 50kr tilbake :sweat_smile:

har du ? står jo tydelig inne på steam sine sider at de ikke gjøre refund vist du har spilt over 2 timer

https://store.steampowered.com/steam_refunds/

I dont know what to tell u…
Velger refund åsså nevner jeg en random årsak :sweat_smile: tror det er en som er ala «var ikke slik jeg tenkte meg spillet var» :crazy_face:

1 Like

Warcraft 3 Reforged ( oppdatert grafikk ) Denne ser jeg fram til ass! + utallige custom games :grinning:

2 Likes

Wow. Red Dead Redemption 2. Lenge siden jeg har kost meg så mye med et spill!

5 Likes

Se denne :grin: skam arti kar :sweat_smile:

3 Likes

Best og være forsiktig

Alle jeg skjøt var med et uhell :face_with_hand_over_mouth: vådeskudd mens løpet ble oljet inn :smirk:

1 Like

Noen som har testet det nye Leisure Suit Larry spillet ( LSL Wet Dreams Don’t Dry ) ?

Nytt Larry spill?
Har ikke fått med meg det engang.
Var en klassiker i barndom/ungdomsårene.

Føler at jeg må kjøpe meg en gamer pc snart men håpet og vente litt til RTX kortene ble litt rimeligere.

Hørte forresten rykter som jeg ikke vet om stemmer men disse går utpå at Rockstar har lagt GTA6 på is grunnet ME2 og alt styret som har vært.
Var vistnok umulig grunnet politikere og presse og alt bråket de fryktet.
Vet ikke om det er hold i ryktene men kom fra en pålitelig kilde.

Lo meg skakk av videoen @greyboss

Har ikke kjøpt RDR2 til min PS4 ennå selv da jeg er småredd for hvor mye tid jeg vil bruke på det.

Ser på streamere.

Det er helt vanvittig kjekt det spillet :grin: spennende å se hvordan online blir nå til neste måned. Totalt kaos med folk i de små byene rundt om :sweat_smile: