Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Flere som tror online kommer til thanksgiving helga i usa.
Da det er beta online blir det masse oppdateringer hver uke da de ikke trenger og godkjennes av Microsoft eller Sony.

Blir nok kaos ja så jeg må nok kjøpe det.

Du går glipp av noe stort innen spill om du ikke tester det ut selv :grin:

Vurdere isåfall ny konsoll.
Noen sier xbox er best på grafikken og at ps4 pro gir bedre framerate.

Synes det er litt for galt og kjøpe ps4 pro eller xbox bare for dette ene spillet når jeg har ps4.

Usikker.

Hvorfor MÅ du ha Pro? Funker jo fint på vanlig PS4 også :blush:

1 Like

Bedre FPS sies det men er vel bra på PS4 også.

Edit.
Synes Pro blir en slags mellomkonsoll som jeg ikke har videre lyst til og kjøpe.

1 Like

Enig i det. Samme jeg tenker. Har også lest rykter om at de muligens fremskynder release av PS5 til 2020 (tror personlig ikke så mye på det). Videre blir det fort ny 4K TV om jeg skulle kjøpt Pro, ellers er det jo ikke vits i det hele tatt :slight_smile:

1 Like

Larry - en skuffelse av dimensjoner. Kroneksempel på hvor politisk korrekthet leder oss…:face_vomiting::face_vomiting:

http://www.pressfire.no/mobile/page/13600

2 Likes

En av de mer kjedelige spillene jeg har spilt. Når jeg hadde spilt ca 75% og begynte og melke kuer. Da gadd jeg rett og slett ikke mer. Spillet er bra men gør kjedelig til tider. Når jeg må bruke lang tid med å ri for å komme meg til missions. Er nok delte meninger. Men et spill som jeg ikke har spilt ferdig og kommer aldri til å gjøre . Har man god tid så ja kanskje. But i dont

1 Like

Novina :grin:

1 Like
2 Likes

Rocket League…! Så moro har jeg ikke hatt det uten å vrenge av comfy-balls`en på leeenge

2 Likes

Bare er rykte, men 2020 virker realistisk mtp. tidligere konsoll hyppighet.

4 Likes

Dodge the sheep :star_struck: tower defense osv osv

2 Likes

Kan fint forte seg å komme, for jeg skal kjøpe meg PS5 og ny tv når den kommer. :stuck_out_tongue:

Har ikke kjøpt ps4, og føler det er i seneste laget nå

Nå er butikkene stengt @Savepig
Må vente til mandagen nå ja.
:crazy_face:

Noen her som har prøvd Project Gorgon? Old school MMO, men lagd i nåtid. Fantasyopplegg.

Har skaffet meg ps vr og kan anbefale beat saber på det høyeste. Jeg har ikke prøvd andre vr briller, men virker som man får veldig mye for pengene med ps vr. 2500 kostet det meg for brillene, kamera og 2 playstation move kontrollere.

Mitt gamle rx 480 skjermkort har gitt opp. Sliter litt med å lande hva jeg skal kjøpe. Noen som har noen tips? Spiller i dag i HD oppløsning men kan tenke meg å gå opp til 1440p.

Rtx 2070 eller 2080 hadde jeg gått for da. Kan anbefale Asus PG279Q på det sterkeste for 1440p :+1:

1 Like

Ser det er mange 1070/1070 TI på finn.no nå., virker som om crypto gutta har gitt opp. Skal finne meg et kupp =)

4 Likes