Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Hmm, det med støydempingen kom ikke frem, det var skuffende. Jeg får behandle det ekstremt forsiktig så det evt kan byttes.

Det var fordi det var litt billigere og med bedre luftstrømming.

16 gig RAM ja :slight_smile:

Forskjellen er vel bare en hundrelapp eller der i gården - levetiden på kabinettet bør være ~5 år, så 2kr/mnd forskjell :slight_smile: ?

Lol, snu om på rekkefølgen, det var vel helst det med luften, jeg kommer ikke til å bruke optisk drev eller maks 2 disker

Gikk for RVZ02 og stappet inn en i7 6700k, 16gb ram, 512gb ssd og Geforce GTX 1080 og en 120mm cpuvifte. Lager knapt en lyd og kabinettet er bittelite, så jeg er veldig fornøyd. Er kanskje 20% av størrelsen på min forrige PC. :slight_smile:

Tilsvarende oppsett som her:



4 Likes

Jo, mener PC versjonen var Beta, men såvidt jeg vet finnes ikke beta-versjoner til PS4 så de har sikkert utviklet for PS4 først, og portet til PC etterpå. Er ikke noe fan av Assasin’s Creed serien men liker slosse-spill så dette virker interessant.

Gleder meg også til Tekken 7. Vokste opp med Tekken, Street Fighter og Mortal Kombat spillene så skal bli interessant å se om det er like appellerende nå :slight_smile:

1 Like

Jeg kjøpte meg en server i går. Jeg har testet 5 servere og 3 av dem hadde lag problemer. Videre så spilte jeg med Martins og dei på Oslo serveren. For min del så passer det ikke så godt med en stor clan siden jeg føler jeg hopper forbi en del content ved å gå direkte til “end game”. Jeg vil spille spillet slik at jeg får med meg hele progresjonen. Kommer gjerne og spiller med andre etterhvert når serverne er stabile og jeg er ferdig med utforsking.

Min server har ingen lag overhodet. Null rubberbanding. Dyrene oppfører seg normalt og de har heller ikke lag.

Serveren er åpen for alle og vil ikke få passord.

Server:
PVP Arena max 2 clan size, 2 * harvest, 2 * xp.

Slik gjør du:
Velg alle servere. Vent til det er ferdig å søke opp alle servere. Så skriver man inn PVP A. Da kommer den opp. Velkommen innom hvis du vil spille på en pvp server uten store guilds. Kontakt meg om du trenger hjelp :slight_smile:

PS: Likte da jeg lagde charen min så stod det på skiltet der jeg hang…Convicted of…comboskipping :slight_smile:

6 Likes

Lagg kommer først når folkene kommer sigende… Passord på den er nok ikke dumt!

Trolig, men foreløpig ikke noe problem. I tillegg så la spillet automatisk inn alle settings på enten ultra eller high nå. Mot medium og high på andre servere før.

1 Like

Hvilken server ble det @Morti?

Må bare komme :slight_smile: Er in game nå

Haha, det stemmer jo garantert for deg også! :smiley:

1 Like

Finner den ikke server-lista. Har du IP’en?

Connection Info: 164.132.211.159:7977

Du må bare skrive

PVP Arena så kommer den men hele navnet er:

PVP Arena Max 2 clan size, 2xh, 2xc

@Savepig
@megetgod

Tok meg 1.5 time med grinding i kveld, og ENDELIG - 2000+ pokaler! :wink:

3 Likes

Og jeg bare

4 Likes

Sukk. Blir langt opp til Legendarisk… :disappointed_relieved:

Spillet begynner å bli overraskende frenetisk på det nivået, det var å bytte ut prinsessa med issnømannnen i stacken min som dro meg over.

Er rimelig fornøyd med decket mitt nå @Savepig - Ingenting spesielt, kjører Giant / witch combo med skeleton army og minion horde for support. Har Goblin barrel og Mega Rocket som langdistanse våpen. Kopierte det fra en fyr online som sa han kom langt med det.

Men hvordan holder jeg meg i kongearenaen? :smile:

Hva spill er dette? :grinning:
@Nocturne @Savepig

Ser ut for at en åpen Beta til For Honor PS4 åpner ikveld/ inatt og er åpen frem til søndag :slight_smile: