Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Jeg er på pc. Kjøp deg Nostramo n52 te. Helt konge! Mye kjekkere! Bli med :slight_smile:

1 Like

Denne er nok litt misvisende fordi det er mye meny-idling inni bildet og Blizzard og Heroes of Newerth ikke er med.
SCII skal nok på andreplass bak H1Z1. Hearthstone hadde også kommet høyt opp.

1 Like

Noen her som er streamere btw?

Streamer ca 1 gang i året :stuck_out_tongue:

Martins! Kan vi få se Youtube kanalen din?

Nei det er flaut.

1 Like

Noen her som prøver ut Ghost Recon Wildlands Beta til PS4 i helga? :slight_smile:

Du får spillet i morgen eller? Lurer på om jeg skal kjøpe det til meg selv i bursdagsgave :slight_smile:

Ble til at jeg kjøpte det på PS Store istedenfor (så slipper jeg summingen av plata som går av og til :stuck_out_tongue: ) så får nok ikke prøvd det før 1. Mars… Ikke dum bursdagsgave det! Har prøvd å unngå alle reviews av spillet som har kommet ut. Hvis jeg får trødd alle negative ting med spillet over hodet før jeg får prøvd det selv, blir jeg neppe veldig imponert av det :smile:

2 Likes

Noen som har spilt Game Dev Tycoon her? Fantastisk spill som jeg endelig er i ferd med å “mestre” etter mye prøving og feiling. Sitter med 500 millioner på konto og utvikler spill som tjener 20x utviklingskostnad. Virkelig et deilig spill. Kan minne litt om Theme Park / Theme Hospital (spesielt det sistnevnte.)

Det kuleste med spillet er at dersom man har piratkopiert spillet, så kommer det opp melding in-game om at det ikke lønner seg å piratkopiere, derfor går firmaet konkurs.

3 Likes

Anbefaler mad games tycoon, det er litt morsommere synes jeg.

Se der ja. Det hadde gått meg hus forbi! Skal sjekke ut!

Ja, der er et av de bedre indie-games jeg har vært borti =)

Har spilt det en del ja. Utrolig moro!

Så… har du spilt det nå? Hva synes du? :slight_smile:

Jeg liker det veldig godt, føler det er en blanding av bl.a Assassins Creed, Fallout og The last of us. Beste er kanskje våpnene, digger å snike rundt med pil og bue. Liker godt at de bruker oltidsvåpen istedet for moderne våpen. Ufattelig smooth grafikk med 4K og HDR, aldri vært borti noe så flott å se på (nå har jeg ikke spilt på pc på 10 år så) :smiley: Anbefaler også å guffe opp lyden, 5.1 anlegg kommer godt med da det buldrer godt når store skapninger beveger seg bortover marka! Hvis du er i tvil vil jeg anbefale å se noen gameplays av spillet, bare pass på å ha høy oppløsning :wink: Liker du ikke Assassins Creed så tror jeg ikke du kommer til å like Horizon Zero Dawn… Er litt sanking av ressurser, dreping av dyr, maskiner, en del sideoppdrag, oppgradering av våpen, armour og karakter, mye utforskning og en grei story :slight_smile:

1 Like

Takk for dine inntrykk @Tine !

Har lest at de skulle release noe day-one patches ifht. performance da spillet kjører i 30fps og man kan oppleve litt “stuttering” i 4K. Stemmer det? Grafikkmessig synes jeg det ser helt nydelig ut. Liker også den stilen som du nevner med blanding av gammel og ny teknologi.

Jeg har spilt det aller første Assasin’s Creed som var bra, og Unity som jeg ikke likte. Problemet mitt med denne typen spill er at man må ha tid til å spille dem :smirk:

Vi diskuterte vel dette tidligere men hvis det er et type spill som jeg ikke kan hive på og game i 30 min - 1 time og avslutte så vil jeg slite litt med å spille det tror jeg. Har fiskesnøret ute på Finn nå uansett om det dukker opp litt billigere enn fullpris :smile:

Det har ikke jeg merket noe til, men hvis det var en day-one patch var nok den allerede installert før jeg startet spillet. Fallout Far Island (eller hva det nå heter) var helt forferdelig etter Pro patchen… Så snart en var i nærheten av tåke, begynte det å hakke som bare rakkern - helt ubrukelig.

Tror ikke det er et problem at en spiller dette en time i uka eller 3 timer om dagen, det er ikke noe en må ha kontinuitet i for å nyte :slight_smile: Klart en mister kanskje litt tråden i historien hvis det går lengre perioder uten å spille, men er fortsatt like nydelig :smile:

Ser for meg dette blir ei melkeku for Sony / Guerrilla Games! Får håpe Days Gone blir like lekkert som dette spillet, hadde også vært kult med en co-op funksjon i det spillet.

1 Like

Bra - ble overbevist også av P3 anmeldelsen. Terningkast 6 :slight_smile:

Oh yes

3 Likes