Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

6 elixir, så de er jo ikke gratis, men voldsom DPS og mye helse. De skal visst nerfes litt på alle bauger og kanter.

Har sittet mye med eldgamle Titan Quest den siste måneden, men begynte på Borderlands the Pre-Sequel. Jeg har tidligere spillt Borderlands 2 og må si jeg synes førstnevnte er et par hakk bedre. Mye action, morsom story og charactere, bra leveling og loot system. :slight_smile:

Golem koster 8, så jeg må ha elixir pumpe i decket (som koster 6). Vanskelig deck jeg spiller med (men bare snitt 3.9 i elixir cost), og med tålmodighet vinner jeg 2 av 3 ganger, så jeg klatrer sakte men sikkert oppover :slight_smile:

Borderlands er utrolig morsomt og plenty med rsndom folk å teame med!

Elixirpump ser jeg aldri lenger omtrent. Tenk hvor mye penger de tjener på å kødde med metaen

1 Like

wut Golem, har den stadig ikke, such jelly :frowning:
elite barbs er blevet nerfed. I de seneste matches har jeg prøvet at se om det kan svare sig at bruge tornado til hog riders og lignende, nu hvor zap er nerfed. Det smarte ved tornado mod f.eks. hogs er at man kan hive dem ned til ens crown tower og få dem til at angribe det og dermed aktivere det.

1 Like

Vil noen som er litt up to date hva gjelder HW og gaming PC anbefale en ok CE gaming PC til ~15k? (Bare boksen. Har alt annet) Alt for lenge siden jeg drev med sånt og orker ikke sette meg inn i alt igjen :slight_smile:
Unngår gjerne å bygge alt selv også … da betaler jeg heller litt ekstra :slight_smile:

Funker feks. denne greit og hva er i tilfelle flaskehalsen i den? https://www.komplett.no/komplett-gamer-premium-i45-gtx1070-edition/11129

1 Like

Vill du köra på 1080p eller 4k?

Jeg tenker umiddelbart 1080, med mindre prisforskjellen absolutt er vedt det.

Har en grei en her også i samme prisklasse med i7 prosessor

http://www.elkjop.no/product/data/pc-gaming/MSICODEXX064/msi-codex-x-064eu-stasjonar-gaming-pc

1 Like

@Steart78

Jeg kjøpte en slik på Black Friday salget:

Den har også 1070, og er litt mindre i størrelse, så den ikke tar så stor plass. Kunne trengt mer RAM, men det kan kjøpes ved siden av hvis en ønsker å være langsiktig. Grei versjon av 1070 modellen også her.
Litt liten SSD, men 2 TB HD ved siden av hjelper.

Ellers kan jeg/andre bistå med innspill av endringer på den Komplett Gamer PCen.

1 Like

Det bästa är om du kan bygga den själv, det är inte så svårt som man kan tro :slight_smile: sparar en del pengar och du kan få bättre hårdvara, annars är den msi-codex ett bra val, snart kommer AMD med sina nya prylar som verkar bra dem också.

2 Likes

Er det kurant å kjøre 4k i windows til vanlig men 1080 i spill?

Jag kör 4k i windows och 1080p i spel, 4k är riktigt fint, laptop dock. Kommer köpa en burk som fixar 4k till spel också i vår^^

1 Like

Takker for gode innspill. Bygde en del før og vet det ikke er så vanskelig, men tar litt tid når det er en stund siden og tid er penger :wink:
Tror i hvert fall nå jeg går for en core i7, alà msi-codex, etter å ha lest litt her og andre steder :thumbsup:

1 Like

Bra val, 6700k kan du överklocka rätt enkelt också, om du köper till vattenkylning som är rätt billig investering så är det inga problem :slight_smile: lycka till^^

1 Like
3 Likes

Du kan “leie” konsoll og VR hos bl.a. Lefdal og Elkjøp i 30 dager :wink: Synd Omni Directional treadmill kun finnes til PC, det ser veldig heftig ut! Blir dagen “mancave’n” kommer på plass :stuck_out_tongue:

Ikke gå for i7 om du ikke skal bruke Pc til redigering/tunge programmer :slight_smile: Spar heller de 1500 på CPU og putt de i grafikkort

2 Likes

Jeg har Intel Core i7 3770k CPU, 20GB RAM og Nvidia GTX 770 med plass til et skjermkort til, men har ikke hatt bruk for det enda. Fungerer bra på det meste, men kan slite litt på krevende early access spill som ARK og Subnautica. Med slite mener jeg slight lag noen ganger, ikke crash/lagspikes. Husk god lagringskapasitet :slight_smile: Med mods kan et spill som CE fort bli 70GB+ Mitt Skyrim er 113GB og ARK er 84GB ^^

1 Like