Da har også jeg svart, på 11 av 13 …
Hei! Da har jeg endelig besvart (20?) 13 spørsmål!
No er det over 24 timar sidan eg gjennomførte undersøkinga, men eg har ennå ikkje motatt poenga mine… Kven kontaktar eg ang. dette?
Poeng, eller peng? Eller begge deler?
Nå har jeg fått inn snart 100 svar, og det er masse bra kommentarer og innsikt å fordype seg i. Tusen takk til alle som har tatt seg tid til å fylle ut. Dette er veldig nyttig for meg
Her er noen smakebiter på svarene:
Innen Lean Startup regner man med at man har det som kalles “Product Market Fit” hvis >40% sier at de er veldig skuffet hvis de ikke får bruke tjenesten din mer. 67% er bra
Opp fra 93% på forrige undersøkelse - veldig hyggelig at forumet fortsatt er nyttig selv om medlemstallet omtrent har tidoblet seg siden den gang.
Ca. 90% av de som er Insidere svarte at de fortsatt kommer til å være det om 6 mnd. Phew!
…og sist men ikke minst
Watch out Bård Tufte
Fine greier! Satser på å bli en hval etterhvert som kunnskapen kommer bl.a ved hjelp av mange dyktige folk her inne
Vel, skal ikkje være heilt gratis med marknadsanalyser!
Da har jeg svart. Leste en stund innlegg både her og på HO. Nå er jeg knappt innom på Hegnar. Grunner til det er at det er lite baiss/hauss her samt mange svært dyktige investorer som jeg kan lære mye av:))