Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

TekInvestor SuperSurvey 2017 (oppdatert med innsikt)

Da har også jeg svart, på 11 av 13 …

1 Like

Hei! Da har jeg endelig besvart (20?) 13 spørsmål!

1 Like

No er det over 24 timar sidan eg gjennomførte undersøkinga, men eg har ennå ikkje motatt poenga mine… Kven kontaktar eg ang. dette?

2 Likes

Poeng, eller peng? Eller begge deler? :smiley:

Nå har jeg fått inn snart 100 svar, og det er masse bra kommentarer og innsikt å fordype seg i. Tusen takk til alle som har tatt seg tid til å fylle ut. Dette er veldig nyttig for meg :slight_smile:

Her er noen smakebiter på svarene:

Innen Lean Startup regner man med at man har det som kalles “Product Market Fit” hvis >40% sier at de er veldig skuffet hvis de ikke får bruke tjenesten din mer. 67% er bra :slight_smile:

Opp fra 93% på forrige undersøkelse - veldig hyggelig at forumet fortsatt er nyttig selv om medlemstallet omtrent har tidoblet seg siden den gang.

Ca. 90% av de som er Insidere svarte at de fortsatt kommer til å være det om 6 mnd. Phew!

…og sist men ikke minst

Watch out Bård Tufte :wink:

14 Likes

Fine greier! Satser på å bli en hval etterhvert som kunnskapen kommer bl.a ved hjelp av mange dyktige folk her inne :slight_smile::+1:

4 Likes

Vel, skal ikkje være heilt gratis med marknadsanalyser!

1 Like

Da har jeg svart. Leste en stund innlegg både her og på HO. Nå er jeg knappt innom på Hegnar. Grunner til det er at det er lite baiss/hauss her samt mange svært dyktige investorer som jeg kan lære mye av:))

5 Likes