Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

TerraNet

Må tydeligvis spise i meg disse ordene relativt greit, sender noen ketchupen?
Ingen joggesko i verden som kunne løpt etter denne igår.

Spørs om det var ett blaff før emisjon settes.

Det er godt mulig, men hadde likevel kunne fått ut en OK++ gevinst om man hadde kjøpt på 7 :slight_smile:

Er ute med mesteparten. Ble ganske nøyaktig en dobling. Beholder en lyttepost.
Ikke ofte man har sånn griseflaks :slight_smile:

4 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

1. @Mr.Oncoinvest (4 likes)
  1. @Konamixx (3 likes)

Gratulerer!

Noen som følger denne? Den var jo fryktelig populær når den kom på børs, men ble etterhvert et mareritt for de som ble sittende.

Er bunnen nådd?

2 Likes

Jeg er inne med en post som er pulverisert av kursen, da jeg gikk inn like etter at selskapet ble børsnotert. Følger også gruppen deres på FB, men synes det er vanskelig å grave frem informasjon om bolaget.

1 Like

Da hadde de vel fokus på kommunikasjon der hvor det ikke var internet, typisk utviklingsland? Nå er det vel mer sikkerhet mtp kollisjon i bil.

Kan se noe rart ut, men mange suksesshistorier blir jo til underveis. Man starter en plass men endrer retning og ender muligens opp med noe bedre…

1 Like

Opp 44% på en uke :+1::rocket:

1 Like

Du treffer bra for tiden @Buffet :grin: Har du et kursmål på denne?

:grinning::grinning: nei jeg har nok dessverre ikke det!
Jeg var også innom denne da de kom på børs og kom nærmest ved en tilfeldighet over den igjen og synes ved TA at det så ut som en rekyl er på vei.

Så er kun inne med småsummer og har ikke fått lest så mye fundamentalt bortsett fra at det er ut som de har endret sitt satsingområde og at det er en emi på gang som kan sende kursen nedover igjen. Så jeg ville ikke satset for mye her nå, med mindre du leser deg opp og er overbevist selv :slight_smile:

2 Likes

Skjer ting i bolaget nå.

https://www.avanza.se/placera/telegram/2020/06/08/terranet-vd-bekraftar-samarbete-walt-disney-rakat-forsaga-sig.html

2 Likes

Noen som følger denne? Akkurat fullført en emisjon som ble kraftig overtegnet og spennende avtaler med store aktører som Disney og Daimler-Mercedes.

Den har jo virkelig satt fart i det siste denne aksjen. Jeg håper på en videre positiv utvikling for selskapet og aksjonærene sin del.

Ikke la denne gå under radaren folkens.

Var opp over 13% i dag, før et skikkelig stop loss-raid fikk den ned 10%. Den endte dagen -1,45% og stengte på 3.39 SEK.

1. februar er datoen vi ser frem i mot i første omgang.

Siste uke: +48%.

Siste mnd: +107%

Siste 3 mnd: +290%

Den dagen det løsner her, så har vi en rakett på gang.