Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

TGS-NOPEC Geophysical Company

Støttenivåer :

Med “lange briller” på Weekly ligger den å tester støtten på 100 nå :

Spennende inngang rett over 100 men ryker denne er det rett ut igjen…

1 Like

Jeg har lært at det er sjeldent hs formasjoner med så lang tidsintervall intreffer, men er ingen ekspert.

Tenker selv vi er må et «make it or break it» nivå nå.

The outdated shareholder’s list.
Any update on the latest shareholders list?
There were several major shareholders change in the TGS during the past 2 weeks, especially FIL and Goldman.

Mer negativ tgs omtale

655 000 omsatt 9-16:20
194 000 omsatt i sluttauksjon

22% av dagsomsetningen i sluttauksjon😄 Er ett eller annet rart med TGS og det der

Det har vært sånn i en periode, vel og merke med et avbrekk i det siste. Finn frem et 30d chart og ligg merke til volumet 1625/30.

Har du en ide om hvorfor?:face_with_monocle:

TGS - Mandatory notification of trade

3 Likes

35 000 aksjer? fort over 3.5 mill NOK det.

2 Likes

Dette er en fin melding. @Thomastoget, jeg er usikker. Men tgs er ikke alltid superlikvid, kan det være enklere å kjøpe en mengde aksjer 1625 uten tilsvarende kursoppgang som gjennom handelsdagen? Har ikke peiling, men noen har funnet dette formålstjenlig.

Mønsteret er ganske gjentagende - 10 dager chart med 30 min intervall

Sitter på mobilen, men om intervallet reduseres til 1-5 min i et 3 mnd chart så mener jeg å huske mønsteret er likt.

Og han kjøpte vel for 1-2 mill på kurs 140 ca? Veldig positivt. Pluss Johansen sitt nylige kjøp

1 Like

Det kan være, god tanke

OSLO, NORWAY (8 November 2023) – Svein Harald Øygard, Member of the Board of Directors, has today purchased 15,000 shares in TGS ASA at a price of NOK 144.50 through his wholly owned company Energy Investors AS. Following this, he directly and indirectly holds 29,950 shares in TGS ASA.

OSLO, NORWAY (13 December 2023) - Christopher Geoffrey Finlayson, Chair of the Board of
Directors, has today purchased 9,000 shares in TGS ASA at a price of NOK 118.80 per share.

OSLO, Norway(10 January 2024) - Kristian Johansen, Chief Executive Officer, has
today purchased 4,500 shares in TGS ASA at a price of NOK 109.61 per share.
Following this, he directly and indirectly holds 175,281 shares in TGS ASA.

OSLO, NORWAY (24 January 2024) – Svein Harald Øygard, Member of the Board of Directors, has today purchased 35,000 shares in TGS ASA at a price of NOK 103.99 through his wholly owned company Energy Investors AS. Following this, he directly and indirectly holds 64,950 shares in TGS.

4 Likes

Håper ikke Øygard går på en sunk cost smell :star_struck:

Ser AAT Invest kjøpte 200K aksjer på mandag, ny beholdning 1700K. Dette å lempe ut aksjer ved negative meldinger er en god taktikk, ble det for AAT i alle fall. Gude må vite hva salgssnittet var, men det er ikke urimelig at han solgte seg ned til mellom 110-120, og nå kjøpte seg inn 10-20 kr lavere.

1 Like

Kanon start, rart hvor ting kan snu - så lenge det varer.

PGS tråden?

Ah, sorry :wink: