Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Karaktören åt höger ser ut som Pripp

2 Likes

Jeg har ikke noe forhold til Mutant IP-en fra før, men ut fra coundown2zero-siden, så får jeg litt samme følelsen som med Boarderlands-spillene. Og hvis det er lagt opp på samme måte som Xcom, så tror jeg dette kan bli veldig kult. Jeg håper resten av verden har mer forhold til Mutant enn det Norge har.

2 Likes

Imorgon tror jag de kommer bli tydligare vad de är för spel det bygger på.

2 Likes

Malmberg styrer skuten enda :slight_smile: Fint for oss på TI, men ikke helt “børs korrekt”

My guess, denne uken ryker omsider motstand på 16.70kr
-og tilsynelatende mange her inne kommer til å måtte løpe etter som følge av hypotensen; "kursen skal ned i forkant av/ ifm q4 rapport"
Jeg trader en del selv, men å trade på denne (med mindre den går veldig mye i morgen) er ikke verd risikoen, for min del. Sitter nok en del sultne ulver klar, for å ta i mot alle aksjer på salg nå før det hyper fullstendig, Funcom style aka 230%

4 Likes

230% fra bunnen på 10 kr, så 33 kr?

Nei, om du ser i teknisk analyse tråden er det målt fra start av hype. Ikke det i forkant hvor vi er nå.

Som du ser så er “analysen” grov, snittet er 230% flere av oppgangene, noen av hypene har gått en god del mer, så dette er som alltid, a guessing game.

Vi burde diskutert og laget en hypotese på bull / bear senario reint teknisk i ta tråden.

2 Likes

Da er det lurt å være godt lastet i forkant💰

Lite offtopic nu va?

1 Like

DUX revealas troligtvis runt 13.00

Hvor kjent er denne Ip i Sverige?

Hva er DUX?

en av karaktärerna på hemsidan…

Hvem, trolig en karakter ?

Mutant har en stor fanbase i skandinavien (förutom Norge då ;))… Mutant är också internationellt känt.

DUX karakter numero tres, også en karamell tror jeg… :joy:

Off topic.
Men Rox,Fox og Nox. Ikke Dux vell?

Skärp er nu. Informationen finns lätttillgänglig på hemsidan

1 Like
3 Likes

Du kan kjøpe den når Mutant Chronicles blir en suksess @h3nk1

3 Likes

Nå viser de DUX også

“There are two kinds of mutants my friend: Those who hold loaded guns and those who are dead.”

1 Like