Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ENSURGE MICROPOWER ASA (ENSU) 🏷

Adm. dir. Davor Sutija holder foredrag på Nordnet Live i Oslo nå hvert øyeblikk.

Se LIVE her: https://www.nordnet.no/nordnetlive2016

1 Like

Thin Film Electronics i dagens Finansavisen:

7 Likes

Takk for at du delte denne :slightly_smiling:

1 Like

Fra presentasjonen til Thin Film på Nordnet LIVE:

1 Like

For en som ikke er inne i Thin Film i det hele tatt så langt; fortsatt interessant å gå inn med litt? Tenker da ett mellomlangt perspektiv.

@Havi Korte enkle svaret mitt er: JA! Hvis du enda ikke har kommet deg inn med noe kapital i Thin Film ville jeg nok, med dagens kursnivå, ha prøvd meg på å komme inn nærmere 3.60. Om det blir tørt med nyheter ut denne uken er det mulig du kan lykkes med å komme inn på det nivået. Legg ut en ordre på 3.60 og la den ligge er mitt tips :slightly_smiling:

Over til noe litt mer morsomt. En ansatt i Silicon Valley kontoret har visst fått seg et nytt skilt på bilen. Litt morsomt og viser at det finnes dedikerte folk innad i selskapet :smiley:
https://www.instagram.com/p/BC89jYPMelt/

2 Likes

Falsk alkohol er et veldig stort problem for Europol. Stort potensiale for Thin Film her:

2 Likes

It’s starting to get interesting soon:

Pokker til greie at man ikke kjøpt tinn for halve prisen nesten bare noen uker siden

Jeg ligger på stedet hvil, og det har jeg gjort veldig lenge nå. Det har lønt seg :slight_smile: Jeg skal bli værende i denne en stund tenker jeg. Koselig oppgang idag ja.

1 Like

Spennende slutt på den også, slutt på høyeste, og opp 6 øre i auksjonen, fra 3,99 til 4,05
Mulig eg kjøper litt om den bryter gjennom 4.10

Mitt tips er å kjøpe om du tenker <år> som perspektiv.

Kjøp hvis Neonet og Barclays ikke selger. Sist gang de var på 4-tallet, sørget Neonet-roboten for å sette en fin stopper for videre oppgang.

1 Like

Og PAS herjer villt i denne

1 Like

Hver gang eg tenker år som perspektiv , så mister eg som regel tålmodigheten underveis.
For min del er det stort sett best å slenge seg med når en aksje oppnår bra monument, men må bare hugse å sikre underveis, det er det eg glemmer.
Men sånn som olja går ikveld, og om den fortsetter så er det oljerelatert for min del

Tja, NEO har nettosolgt 20 millioner aksjer i løpet av året. PAS 2 millioner solgte. Men 4-tallet er brutt uten innblanding fra NEO, og shorterne har fått dekket inn store deler av det som lå ute.

Kan være et gunstig tidspunkt dette, det kan jeg være enig i. Kanskje jeg kjøper litt må se det an.

thin til himmels, menst eg sitter igjen i rennesteinene vel vitende om at kapitalen som skulle inn her ved brudd på 4,10 gikk åt skogen i Prosafe.
Vel, hyggelig for dere som er med vertfall :wink:

1 Like

Thin Film har ikke beveget seg helt til himmels enda Kronn. Jeg forventer en mye kraftigere oppgang når folk forstår hva slags skattekiste det er Thin sitter på. Jeg sitter godt lent tilbake og ser på :slight_smile:

3 Likes

Jeg begynner dog å merke litt av grådigheten her jeg sitter med 40,89% avkastning på mine aksjer i Thin Film Electronics. ‘Mye vil ha mer’ er det noen som sier…

3 Likes

Om du sitter med en relativ stor pott ift din totale verdi, så kan du jo vurdere å sikre litt og litt på ferden oppover? :slight_smile: Men om du tror den er gull verdt som jeg har merket meg at du tror :open_mouth: så er det vell bare til å prøøøve å ikke bli høydesyk :fearful:

1 Like