Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ENSURGE MICROPOWER ASA (ENSU) 🏷

Jeg er med enda :slight_smile:

1 Like

Jeg skal nok klare å bli med videre opp uten å selge noe som helst. Jeg har allerede blitt med nesten opp i dette nivået før uten å selge. Ble med ned igjen, helt til jeg fikk minus avkastning, men jeg ble sittende. Nå er den oppe igjen, så ja :slight_smile: Jeg kan gi meg selv en klapp på skulderen for å klare sitte stille i Thin Film Electronics :slight_smile: Har troen på det de leverer ja, det er sikkert og visst!!

1 Like

Fikk ikke frigjort noe for å komme inn her denne gangen, men hyggelig at du har god avkastning her:)

Bare følg med på NEO, kan være de begynner på han igjen. Euroclear har fortsatt over 23 millioner aksjer igjen.

Jeg blir værende med helt opp til 8.70 ++

1 Like

God reklame for Thin Film på vg.no idag :slight_smile:

Thinfilm Financial Report First Quarter 2016
http://hugin.info/208/R/2010994/744370.pdf

1 Like

4.40 nå. Begynner å se fint ut. Dette er det selskapet på Oslo børs jeg håper lykkes best unntatt Funcom. For Norges del ville det bety omtrent like mye. Veldig mye, om begge lykkes :). Norge trenger et IT selskap som pløyer veien videre for de unge entreprenørene som vokser frem nå. Har dere sett dagens ungdomsbedrifter? Der er det mye bra!

Enda mer GOD “reklame for Thin Film” :smiley:

http://www.bloomberg.com/news/videos/b/ea06e8ac-aa88-4630-830b-86bbe8ee332f

Jeg jobber i Kolonial.no (ja, som jeg skamløst har promotert her inne tidligere), og kan bekrefte at det er noen vanvittig dyktige og unge entrepenører her til lands, hvert fall hos oss :slight_smile:

3 Likes

Ny melding 18.05.2016 08:30

THINFILM AND HOPSY DELIVER “SMART BEER” TO THE CRAFT BREW MARKET
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=402093

3 Likes

Blir noe godt i glasset til @Larsen ikveld ser eg :slight_smile:

1 Like

Thin Film er den aksjen jeg har puttet mest kapital inn i, og den ser ut til å være en av mine bedre også. Blir et glass ekstra med noe rødt i ja :smiley:

Update: skal også sies at jeg har andre aksjer som trekker noe ned i min portefølje også da, så er ikke bare grønn skog idag :wink: men så lenge man ikke selger noe så hverken taper eller vinner man :smiley:

3 Likes

Den lå lenge mellom 4,80-4,83 idag, eg bestemte meg for at dersom den bryter 4,83 så ville eg kjøpe.
Så fikk eg en tlf som gjorde at eg ikke følgte med, kjøpet ble da i stedet gjort på 4,93.
Kun 5k

3 Likes

Jeg ligger på 63% avkastning i øyeblikket :smiley:

3 Likes

Jeg er med enda :slight_smile: +/- 30 (trolig litt over) % avkastning nå, men har tatt gevinst tidligere her et par ganger også. Aldri tapt på trades i Thin Film :slight_smile:

2 Likes

Thin Film meldte også idag at de ansetter en Silicon Valley veteran med navn Christian Delay. Han skal hjelpe Thin Film Electronics i å bli bedre på selve software biten. Dette kan nok være mye av grunnen til at aksjen gikk så mye opp idag, for det viser at Thin Film ikke bare vil satse på hardware, men også software når det kommer til IoT! Dette er GULL!

Silicon Valley Veteran to Oversee Software Strategy and Solutions for NFC Product Company:

har tatt litt mer thin i dag, spennende om den bryter femmeren

Skulle nesten tro det var en sammenheng mellom at kursen falt og at du publiserte dette : )

1 Like

Var nok det :slight_smile:

ASC holder på med i dag da, kjøp til kr og ser ut til å gå i null ved å selge 4,95 ???
Trodde det var lurest å gjøre det motsatt eg :anguished: