Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ENSURGE MICROPOWER ASA (ENSU) 🏷

Nå har jeg også kjøpt litt.
Hva med deg @Kronn? Er du inne i Thin for tiden?

2 Likes

Den var deilig :grinning:. Har vurdert å ta tapet her. Glad jeg ikke gjorde det :smiley:

5 Likes

Er nok ikke det enda nei

1 Like

Kjøpte litt i går og litt forrige uke :slight_smile: håper på litt fart her fremover. Lykke til alle sammen :+1::moneybag:

3 Likes

Tror du kan tjene noen kortsiktige “høvdinger” her @kronn for deg som trader på “timesbasis”… :+1::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Blir spennende å se om det faktisk snur nå. Aksjen har falt og falt, hatt noen korte perioder med korrigeringer opp igjen. Emisjons-frykten er borte da de hentet svimlende 1 milliard på noen timer. kursen ligger 40 øre under emi. kurs,men må være mange hus (JPM, UBS,) som har solgt med tap her?(eller lånt ut aksjer til shorting) kan ikke forstå annet når man følger med på hvem som selger.

fra shortregisteret:

NUMERIC INVESTORS LLC 6 396 819 0,71% 16.11.2017

Sitter på litt ledig cash nå, så Thin kan vurderes, men ligger den ikke en fallende trend nå, hva tilsier at denne skal brytes ?

Jeg er ute av Thin etter en kort inngang, kjøpte etter innside kjøpene og håpte det skulle snu ned-trenden. Massive salg hver dag av de store utelandske hus ser jeg ikke på som positivt. Kan være fint krydder å ha med i portføljen om de lykkes, kan det bli stort som alt annet ,men liker ikke utviklingen.

1 Like

Jeg er også ute på “stop loss”, big bad vant denne gangen…

Du bør vente med å kjøpe @Kronn ifølge @babyrage sin filosofi…

1 Like

en del kjøp av CPLA nå og ESO, verdt å holde et øye med denne nå

Jeg aner ingenting om selskapet, men lukter et nytt spetalen stunt her.

Er litt interessert for challengekontoen.

image

Q3:

Q2:

Q1:

image

1 Like

Link til presentasjonen.

2 Likes

http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2017/11/Analytiker-frykter-videre-kursfall-for-boerstaper

snart vurderbart å kjøpe seg inn?

Prøvd meg på noen innganger men solgt så snart den gikk noen ører under. Det spys ut aksjer hver dag av store meglerhus. Nå får en ikke sett hvem det er som selger lenger men ser ikke ut som den klarer å etablere bunn.

Det stemte ja, tatt noen lodd idag, se om den korrigerer opp igjen

1 Like

Spennende Kronn, kanskje jeg prøver meg igjen her også. Det snur sikkert nå som du har tatt inngang :slight_smile: flaksen lever videre. Hva synes du forøvrig om at megler ID er borte?

1 Like

Tja, ang megler Id, så synst eg det til tider har blitt viet for stor tillit til at vi later til å vite hvem som selger og kjøper, samtidig som vi vet at det kan kjøpes med en konto og selge med en annen, så eg er usikker på hvor meget det betyr for oss.
Eg har ofte brukt netto handler til å vurdere im eg skal kjøpe eller selge, men Car handler kan fjerne bomme like mye som skbn og andre nettløker sine kontoer, spneg er usikker på im eg bryr meg nevneverdig.

Men det kunne jo være av interesse naturligvis, å følge ned i alsjer som vi kjenner godt, da vi lan får en tanke om hvem som selger/ kjøper

1 Like

ja det har du nok rett i, jeg har brukt megler ID som en indikasjon mange ganger. Mener også at jeg har hatt nytte av det i enkelte tilfeller. Føler meg nesten som har mistet en av sansene nå som det har falt vekk. men uansett, bare å bli vant til det. Går i dine fotspor og prøvde meg på inngang 1,85. Så får vi se hvor veien videre er :slight_smile: ser man det uflaksen min rår igjen, med engang jeg kjøpte kom det plutselig sperre på 450k aksjer 1,85 :joy: og rett ned til 1,80…

1 Like

Da har jeg mer uflaks enn deg, doblet beholdningen på 2,11 på fredag…

Emisjonen på 2,5 som var med premie og ikke rabatt, ble genierklært, nå fremstår feberfantasier mer rar, og godt utført.
Hvorfor ville noen delta i emisjonen med premie?